Μια ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) μικρομεσαίου μεγέθους εγκαταλείπει κάπoιες γραμμές, πιεζόμενη από την μεγάλη πτώση των ναύλων. Η CULines είναι η δεύτερη «νεοφερμένη» εταιρεία όπως την χαρακτηρίζει η Alphaliner που εγκαταλείπει το εμπόριο Ασίας-Βόρειας Ευρώπης.
Η «σκληρή προσγείωση» που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, καθώς τόσο η ζήτηση φορτίου όσο και οι ναύλοι από την Ασία πέφτουν κατακόρυφα αναγκάζει τους liners να αναδιαρθρώσουν γρήγορα τις υπηρεσίες . Μετά την αποχώρηση της Allseas Shipping Company, η China United Lines (CULines) επιβεβαίωσε στην Alphaliner το προσωρινό κλείσιμο της δεκαπενθήμερης υπηρεσίας Asia – Europe Express («AEX») που λειτουργούσε από κοινού με την TS Lines.
Διαβάστε επίσης: «Καμπανάκι» του ΟΗΕ για το θαλάσσιο εμπόριο έως το 2027
Η CULines ανέφερε σε δήλωσή της ότι τα σχετικά μικρά πλοία της δεν είναι πλέον ανταγωνιστικά στο εμπόριο Ασίας – Ευρώπης. Ο Liner επιβεβαίωσε ότι δεν θα εξέλθει από όλες τις γραμμές Ανατολής – Δύσης και ότι η υπηρεσία του μεταξύ Κίνας και Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ θα διατηρηθεί.
Λέγεται επίσης ότι CULines παρακολουθεί προσεκτικά το εμπόριο από την Ασία στην Ανατολική Μεσόγειο και δεν αποκλείεται να δραστηριοποιηθεί εκεί καθώς είναι αξιοσημείωτο ότι οι ναύλοι στη γραμμή Ασίας – Μεσογείου καταγράφουν μικρότερη πτώση από άλλες γραμμές.
Σύμφωνα με τον Shanghai Containerized Freight Index (SCFI), οι ναύλοι στη γραμμή Ασία-Αν. Μεσόγειος είναι στα επίπεδα των 3.650 δολ για container 40 ποδιών (Feu) όταν στη γραμμή Ασία -Βόρεια Ευρώπη είναι 2.170 δολ/feu . Πάντως η αποχώρηση της CULines από την γραμμή Ασίας-Βορείου Ευρώπης δεν σημαίνει και πολλά πράγματα καθώς το μερίδιο της ήταν μόλις 0,5%.
Latest News
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα