
Ένα βήμα πριν να κλείσει – και επίσημα – μια ακόμη εξαγορά, την τρίτη από τις αρχές του έτους, βρίσκεται η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Διαμαντής Μασούτης, με το «μεσαίο ράφι» της οργανωμένης λιανικής να συνεχίζει να θέλγει τους «μεγάλους» του κλάδου.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην βορειοελλαδίτικη λιανεμπορική εταιρεία, με επικεφαλής τον Γιάννη Μασούτη, έχει ήδη συμφωνηθεί με τους ιδιοκτήτες της αλυσίδας Family Super Market να εξαγοραστούν τα 10 από τα 16 καταστήματα της τελευταίας και συγκεκριμένα τα σημεία του δικτύου σε Χαλκιδική, Κατερίνη, Γιαννιτσά, Κομοτηνή, Βέροια και Πτολεμαΐδα.
Η απόκτηση των σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Family ανεβάζει τον αριθμό των εξαγορασθέντων σημείων πώλησης από την Μασούτης στα 50 εφέτος, ενώ προβλέπεται να ενισχύσει τον τζίρο της κατά 20-24 εκατ. ευρώ.
Προκειμένου να ολοκληρωθεί το deal θα πρέπει να «περάσει» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, με την Μασούτης να γνωστοποιεί άμεσα την εξαγορά στην ανεξάρτητη Αρχή.
Υπενθυμίζεται ότι εφέτος ο κύκλος των εξαγορών στον κλάδο των σούπερ μάρκετ άνοιξε με την εξαγορά του 50% του ΣΥΝΚΑ στην Κρήτη από τη Δ. Μασούτης.
Αυτή η στρατηγικού χαρακτήρα συμφωνία δημιούργησε ένα δίκτυο άνω των 400 καταστημάτων με τζίρο που ξεπερνά το 1,1 δισ. ευρώ και περισσότερους από 9.500 εργαζομένους, με τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα να αποκτά παρουσία έμμεση και άμεση σε Κρήτη, Κέρκυρα και οκτώ νησιά του Αιγαίου.
Ακολούθησε η εξαγορά της Αφοί Δεναξά στη Σαντορίνη, με τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα να ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της σε τουριστικούς προορισμούς, που εφέτος υπεραπέδωσαν για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ λόγω του ρεκόρ που σημείωσε ο αριθμός των ξένων επισκεπτών.
Τέσσερα μεγάλα καταστήματα στην Αττική
Εκτός όμως από τους τουριστικούς προορισμούς, η Δ. Μασούτης επιδιώκει να κερδίσει και το μεγάλο και δύσκολο στοίχημα της Αττικής. Υπενθυμίζεται ότι η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα εισήλθε στην αγορά της Αττικής το 2018 με την εξαγορά της Προμηθευτικής και διαθέτει αυτή τη στιγμή 70 καταστήματα με την επωνυμία του.
Σε αυτή την κατεύθυνση, στόχος της αλυσίδας είναι η δημιουργία καταστήματος Grand Μασούτης στα νότια Προάστια, όπου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα 2.500 τ.μ. στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας.
Το επόμενο κατάστημα θα λειτουργήσει σε ιδιόκτητο ακίνητο στις Τρεις Γέφυρες, ενώ στον προγραμματισμό της διοίκησης είναι το άνοιγμα δύο ακόμη hyper markets άνω των 2.000 τ.μ.
Στο 1,1 δισ. ευρώ ο τζίρος
Για εφέτος ο τζίρος της Δ. Μασούτης εκτιμάται ότι θα κινηθεί πέριξ του 1 δισ. ευρώ από 883 εκατ. ευρώ στη διάρκεια του 2021, σχεδόν όσα και το 2020.
Εάν συνυπολογιστεί και ο τζίρος του ΣΥΝΚΑ, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου θα είναι πάνω από 1,1 δισ. ευρώ.
Ποια είναι η Family Super Market
Με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Δημήτρη Καράμπελα, που δραστηριοποιείται μαζί με την οικογένειά του εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο της εμπορίας φρέσκων φρούτων και λαχανικών, η αλυσίδα Family Super Market έκανε ντεμπούτο στον κλάδο των σούπερ μάρκετ το 2012, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στα Γιαννιτσά.
Ακολούθησε το άνοιγμα στην Κατερίνη, ενώ η οργανική επέκταση συνεχίστηκε με τη δημιουργία νέου καταστήματος στην Αριδαία και τη μεταφορά της αποθήκης σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης.
Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα έχει παρουσία στη Χαλκιδική (4 καταστήματα), στην Καβάλα, στην Πτολεμαΐδα, στη Βέροια και στη Θεσσαλονίκη, ενώ διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της Family, η αλυσίδα παρουσίασε κύκλο εργασιών 23,49 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 21,65 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 72,6 χιλ. ευρώ το 2020 από ζημίες 2,6 χιλ. ευρώ το 2019.
Στη χρήση του 2020 η εταιρεία προσέφυγε σε τραπεζικό δανεισμό ύψους 600 χιλ. ευρώ για επενδυτικούς σκοπούς, ενώ το 2019 δεν είχε δανεισμό.


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank