Η Shein είναι μια αλυσίδα πώλησης ενδυμάτων στο διαδίκτυο από την Κίνα, της οποίας η ταχεία ανάπτυξη της έχει δώσει τον «αέρα» να κοιτάει στα μάτια εταιρείες όπως η Zara και η Zalando.

Η ανάπτυξη της κινεζικής εταιρείας που μοιάζει με «αγώνα 100 μέτρων» έχει εκτινάξει την αξία σε σχέση με τα επίπεδά της προ πανδημίας, αλλά και την προσωπική περιουσία του επικεφαλής της και εμπνευστή του όλου εγχειρήματος Σου Γιανγκτιάν. Ένα χαρακτηριστικό που αναφέρει το Bloomberg, είναι ότι η εμβληματική φιγούρα στο χώρο της μόδας, Ραλφ Λόρεν, χρειάσθηκε τρεις δεκαετίες για να γίνει δισεκατομμυριούχος, ενώ ο Σου μόλις 10 χρόνια για να φθάσει την προσωπική του περιουσία στα 23,5 δισ. δολάρια τα οποία αναλογούν σε περίπου το ένα τρίτο των μετοχών στη Shein.

Διαβάστε επίσης – Στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων που σχεδιάζει η Amazon

Η συνδυασμένη αξία των μετοχών στην εταιρεία που διακρατούν οι τέσσερις ιδρυτές της, ο Σου και οι Μιάο Μιάο, Γκου Σιαοπίνγκ και Ρεν Σιαοπίνγκ αγγίζει τα 40 δισ. δολάρια σύμφωνα με το Bloomberg.

Για να φτάσει η περιουσία των τεσσάρων ιδρυτών σε αυτά ύψη έπρεπε και η αξία της εταιρείας να εκτοξευθεί στα ανάλογα ύψη, καθώς υπολογίζεται ότι αυτή πλέον ανέρχεται στα 70 δισ. δολάρια, ενώ πριν έρθει το κύμα πανικού στις αγορές έχει πιάσει τα 100 δισ. δολάρια. Ενδεικτικό του success story της κινεζικής εταιρείας, είναι το γεγονός ότι η Tiger Global εκ των επενδυτών σε αυτήν, έχει δει την αξία της επένδυσής της να αυξάνεται κατά 20 φορές.

Ποιος είναι ο Σου

Γεννημένος το 1983 στην επαρχία Σαντόγκ στα ανατολικά της Κίνας το 1983, τον Σου ο οποίος ακούει και στο όνομα Κρις τον τράβηξε το διεθνές εμπόριο και προς αυτήν την κατεύθυνση ήταν οι σπουδές του στο κολλέγιο. Στα πρώτα του επαγγελματικά βήματα εργάσθηκε σε μια εταιρεία μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, της οποίας αντικείμενο ήταν η αύξηση της επισκεψιμότητας και η ενίσχυση των πωλήσεων των εταιρειών-πελατών.

Διαβάστε επίσης – Τα αστέρια της Παρί Σεν-Ζερμέν ντύνονται από τον Οίκο Dior

Γρήγορα προχώρησε στο επόμενο βήμα και ίδρυσε με δύο συνέταιρους μια εταιρεία πώλησης γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ. Το εγχείρημα δεν στέφθηκε από επιτυχία, όμως ήταν η αφορμή για να γνωρίσει τους μελλοντικούς συνεταίρους του, με τους οποίους θα ιδρύσει την εταιρεία που αφουγράσθηκε τις ανάγκες και τα θέλω της νέας γενιάς και προσάρμοσε και στήριξε την πετυχημένη όπως αποδεικνύεται στρατηγική της πάνω σε αυτά. Αποτέλεσμα η πορεία της εταιρείας να μοιάζει με μονόδρομο και κάπως έτσι η προσωπική περιουσία του Σου να έχει φθάσει στα τωρινά επίπεδα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή