Ψήφο εμπιστοσύνης στο ελληνικό ταλέντο και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας μας δίνει η Sitecore, παγκόσμιος πάροχος λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας. Tα στελέχη της εταιρείας υποδέχθηκαν, εχθές, για πρώτη φορά πελάτες και συνεργάτες στο νέο και μεγαλύτερο διεθνώς Engineering Hub της εταιρείας που αναπτύχθηκε στην Αθήνα. Όπως είπε ο ελληνικής καταγωγής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Στηβ Τζικάκης, αποτελεί έναν στρατηγικό κόμβο τεχνολογίας για τη Sitecore με διεθνή εμβέλεια, καθώς ψηφιακά προϊόντα με ελληνική σφραγίδα απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά.
Μέσα σε ενάμιση χρόνο από την εξαγορά της ελληνικής νεοφυούς επιχείρησης Moosend, η Sitecore, που βλέπει στην Ελλάδα ένα δυναμικό κόμβο ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, έχει υπερτετραπλασιάσει τους εργαζομένους της. Απασχολεί σήμερα 170 άτομα από τα 40 με τα οποία ξεκίνησε για να χτίσει μια καινοτόμο ομάδα στην Αθήνα. Αποκαλύπτοντας τα πλάνα της εταιρείας που έχει εκτεταμένη παρουσία στις ΗΠΑ, αν και ιδρύθηκε στη Δανία το 2001, ο κ. Τζικάκης σημείωσε πως στον επόμενο ενάμιση χρόνο το δυναμικό της θα αυξηθεί στα 250-300 άτομα, σε συνάρτηση με τις διεθνείς συγκυρίες.
Διαβάστε επίσης: Διάθεση του Experience Manager Cloud από την Sitecore
Η παρουσία και η ανάπτυξης της Sitecore στη χώρα μας αποτελεί μέρος του παγκόσμιου επενδυτικού της πλάνου, ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2021. Σήμερα, διατηρεί 30 γραφεία σε όλο τον κόσμο με περισσότερους από 2.200 υπαλλήλους. Διαθέτει ένα διεθνές δίκτυο με πάνω από 3.000 πελάτες παγκοσμίως, εκ των οποίων πάνω από 1.300 είναι επιχειρηματικοί πελάτες.
Ψηφιακές λύσεις από την Ελλάδα στην παγκόσμια αγορά
Η Sitecore επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε τομείς όπως η ανάπτυξη προϊόντων, ενώ επικεντρώνεται στο cloud (Azure και AWS) και στην αυτοματοποίηση cloud. Στο ελληνικό hub, που αποτελεί μέρος του μεγάλου οικοσυστήματος της εταιρείας, θα βρίσκεται το τμήμα του Marketing Automation, που είναι το μοναδικό διεθνώς. Εκεί θα αναπτύσσονται είτε εν μέρει, είτε εξολοκλήρου προϊόντα και λύσεις για τους πελάτες της εταιρείας ανά τον κόσμο.
Χαρακτηρίζοντας ως απολύτως επιτυχημένη κίνηση την εξαγορά της Moosend, η οποία μάλιστα ξεπέρασε τις προσδοκίες, ο κ. Τζικάκης υπογράμμισε ακόμη μια πρωτιά της χθεσινής ημέρας, που συνέπεσε με τα εγκαίνια του engineering hub, καθώς ξεκίνησαν πια και οι πωλήσεις προϊόντων από εδώ για την ελληνική αγορά. Στη χώρα μας, η εταιρεία διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο πελατών που αποτελείται από μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο αναγνωρισμένα brands της Ελλάδας, όπως οι Eurobank, Alpha Bank, Κωτσόβολος, Sephora, Wind, Dominos, Reprise Media, Mullen Lowe, WWF, Leroy Merlin, NBG, Eurolife, KFC, άλλα και μικρότερες εταιρείες που της κληροδοτήθηκαν μέσω της εξαγοράς.
Διαβάστε επίσης: Τι μισούν και τι αγαπούν οι Έλληνες καταναλωτές στα brands – Έρευνα
«Το νέο, συναρπαστικό και ταλαντούχο εργατικό δυναμικό της Ελλάδας είναι αυτό που προσέλκυσε την Sitecore και την ώθησε να επενδύσει σε αυτή τη σπουδαία χώρα. Και ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που απασχολούμε στην Ελλάδα βάζει την καρδιά και την ψυχή τους – το μεράκι τους – σε κάθε προϊόν που παράγουν και σε κάθε συνεργασία που συνάπτουν», είπε ο κ. Τζικάκης, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει κάποιες πρώτες επαφές με ελληνικά Πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα, προκειμένου να μοιραστεί τη διεθνή εμπειρία που διαθέτει σχετικά με τις δεξιότητες που σήμερα χρειάζεται η παγκόσμια αγορά.
Όπως είπε, σημαντική παράμετρο αποτελεί η απόκτηση εργασιακής εμπειρίας, μέσω προγραμμάτων πρακτικής εξάσκησης ως μέρος των σπουδών, ώστε οι νέοι να αποκτούν και οι ίδιοι εμπειρία, αλλά και μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι ζητά η αγορά.
Ισχυρές συμμαχίες και τοπικοί συνεργάτες
Εξηγώντας την επιλογή της Sitecore να δημιουργήσει μία βάση καινοτομίας στη χώρα μας, ο κ. Τζικάκης ανέφερε πως «πολλές εταιρείες στην Ελλάδα και τις γύρω περιοχές θέτουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό ψηλά στην εταιρική τους ατζέντα. Χάρη σε αυτό, ήταν μια απόλυτα λογική κίνηση για την Sitecore να δημιουργήσει ένα hub στην Αθήνα». Εξάλλου, η πανδημία επιτάχυνε τόσο τον ψηφιακό μετασχηματισμό που όσα περιμέναμε ότι θα χρειαστούν μία δεκαετία, έγιναν μόλις σε λίγους μήνες.
«Βελτιστοποιώντας και διαφοροποιώντας τα ψηφιακά κανάλια, οι εγχώριοι, αλλά και οι παγκόσμιοι πελάτες της Sitecore απολαμβάνουν απαράμιλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα», είπε, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη πια προσωποποιημένων λύσεων για όλες τις επιχειρήσεις, ανάλογα με την αγορά και το περιβάλλον στα οποία δραστηριοποιούνται, ώστε να μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες τους.
Όσον αφορά δε στις συνέπειες της δύσκολης σημερινής οικονομικής συγκυρίας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ο κ. Τζικάκης εκτίμησε μεν ότι ο κλάδος δεν θα μείνει αλώβητος παγκοσμίως, όμως επειδή η αγορά παραμένει ανώριμη η δυναμική δεν θα ανακοπεί.
Latest News
Ο ρόλος των μικρών επιχειρήσεων στην κυκλική διαχείριση των προϊόντων
Τι ειπώθηκε στο 4ο Forum Κυκλικών Πόλεων που πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη
Θεοδωρόπουλος στον OT: Δεν υπάρχει τρίτος υποψήφιος για την προεδρία του ΣΕΒ
Η πρώτη φορά κάλπες για την προεδρία του ΣΕΒ και η φημολογία για τρίτο υποψήφιο – Τι λέει ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος στον ΟΤ
Στις αγορές η Eurobank με 7ετές ομόλογο - Προσφορές άνω του 1 δισ.
Άνοιξε και κλείνει εντός της ημέρας το βιβλίο προσφορών για την ομολογιακή έκδοση ύψους έως 750 εκατ. ευρώ
Πλαστικά Θράκης: Λειτουργικά κέρδη 44 εκατ. το 2023 – Mέρισμα 0,23 ευρώ
Ποιες είναι οι προοπτικές για φέτος
Νέο deal για Ideal Holdings - Πωλεί την Astir Vitogiannis στην Guala Closures
Στα 136 εκατ. ευρώ αποτιμάται η εταιρεία με βάση το deal - Ο Στέλιος Βιτογιάννης θα παραμείνει ως Διευθύνων Σύμβουλος της Astir
Υποψήφιος και με τη... βούλα για τον ΣΕΒ ο Θεοδωρόπουλος
Τι αναφέρει στη σχετική του ανακοίνωση
Σπάνε οι παραδόσεις στον ΣΕΒ: Δύο υποψήφιοι για τη θέση του προέδρου
Για πρώτη φορά στα 117 χρόνια της ιστορίας του ΣΕΒ στήνονται κάλπες με τουλάχιστον δύο υποψηφίους για την προεδρία
Η startup που άλλαξε το τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Η εταιρεία αυτοματοποίησε τη διαδικασία αποστολών courier σε όλες τις πλατφόρμες e-commerce
Κληρώνει για τα μερίσματα των τραπεζών στη Φρανκφούρτη
Ο SSM αναμένεται να απαντήσει μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού στα αιτήματα των ελληνικών τραπεζών,
Γιατί προσέφυγαν στο ΣτΕ οι εταιρείες για το πλαφόν στο βρεφικό γάλα
Τους λόγους που τους οδήγησαν να ζητήσει την κατάργηση του μέτρου αναλύουν στον ΟΤ πηγές του ΣΕΠΤΕΔΕ