Αύξηση κατά 3,5% περισσότερο από το αναμενόμενο «είδαν» οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με έκθεση της Adobe Analytics, καθώς οι έμποροι χρησιμοποίησαν μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσουν τους καταναλωτές που «μάχονται» με τον πληθωρισμό.

ΗΠΑ: Επιβεβαιώθηκε η συρρίκνωση της μεταποίησης και τον Δεκέμβριο

Πάνω από 200 δισ. διαδικτυακά

Οι καταναλωτές δαπάνησαν 211,7 δισ. δολάρια στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η οποία συνήθως ξεκινά τον Νοέμβριο και τελειώνει τον Δεκέμβριο, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 209,7 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως έδειξε η έκθεση που δημοσίευσε το Reuters, την Πέμπτη.

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αντιμετώπιζαν αυξημένες τιμές σε τομείς όπως τα τρόφιμα, η βενζίνη και το ενοίκιο, οι εκπτώσεις των διακοπών ήταν αρκετά ισχυρές ώστε να διατηρήσουν υψηλά τις δαπάνες καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν», δήλωσε ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights.

Εταιρείες από την Amazon, την Target, την Walmart  έως την Best Buy, προσέφεραν πρώιμες εκπτώσεις για να τονώσουν τη ζήτηση και να απαλλαγούν από τα πλεονάζοντα αποθέματα.

Παιχνίδια και ηλεκτρονικά είδη

Η Adobe Analytics, η οποία μετρά το ηλεκτρονικό εμπόριο παρακολουθώντας τις συναλλαγές σε ιστότοπους, έχει πρόσβαση σε δεδομένα που καλύπτουν τις αγορές στο 85% των 100 κορυφαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η πλειονότητα των εκπτώσεων αφορούσε παιχνίδια, όπου άγγιξαν το 34%  έναντι 19% πέρυσι, καθώς και ηλεκτρονικά είδη που είδαν εκπτώσεις που έφτασαν το 25% έναντι 8% πέρυσι, σύμφωνα με την έκθεση.

Ένα μεγάλο μέρος των εορταστικών πωλήσεων ήρθε κατά τη διάρκεια της Cyber Week – τις πέντε ημέρες μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Cyber Monday – όπου οι καταναλωτές ξόδεψαν συνολικά 35,3 δισ. δολάρια στο διαδίκτυο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή