«Το κεφάλαιο ‘’ανασκαφές” φτάνει στο τέλος του. Μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα», επισήμανε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στον Σταθμό Βενιζέλου, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, και τόνισε πως, «απομένει μόνο ο επίλογος που αρχίζει να γράφεται τον Απρίλιο όταν ο πρώτος συρμός θα κινηθεί από το Αμαξοστάσιο μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και όταν -την ίδια ώρα- θα έχει ξεκινήσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου».
«Ελάχιστες εκκρεμότητες απομένουν και μόνο στις εισόδους του Σταθμού Βενιζέλου, που κι αυτές είναι θέμα λίγων εβδομάδων να κλείσουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι τελειώνουμε με τα αρχαία, θα κάνουμε ακόμα ένα βήμα μπροστά για να αξιοποιήσουμε τον πλούτο της πόλης ,που μας έχει αποκαλυφθεί. Είμαστε περήφανοι που βρήκαμε τον τρόπο να αναδείξουμε ένα μεγάλο μέρος από τα ευρήματα μέσα στους σταθμούς ή σε χώρους που διασφαλίστηκαν χάρις στο έργο. Μουσείο Crossover, να το θυμάστε, ας πούμε» διευκρίνισε.
Εχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, σημείωσε πως ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες και συγκεκριμένα σημείωσε: «Δεν θα επανέλθω στα εργοτάξια που συμμαζεύτηκαν και τους δρόμους που απελευθερώθηκαν, ούτε στους σταθμούς που μπαίνουν ένας-ένας στην διαδικασία του commissioning. Όσοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν στην διάρκεια του Open House τον Σταθμό Παπάφη, εάν μπορούσαν να μπουν σήμερα, θα έβλεπαν πως έχουν κλείσει και οι τελευταίες λεπτομέρειες: Ο εξαερισμός, τα μεγάφωνα και τα φώτα πάνω από τις πρωτοεμφανιζόμενες στην Ελλάδα platform screen doors δίνουν μία διαφορετική εικόνα από αυτήν που είδαν. Το ίδιο και οι οδεύσεις των ατόμων με αναπηρία που επανακατασκευάστηκαν με βάση τις τελευταίες προδιαγραφές».
Ο κ. Ταχιάος αναφερόμενος στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, τόνισε πως θα αποτελέσει ένα νέο -το κεντρικότερο, ίσως- τοπόσημο της Θεσσαλονίκης και εξήγησε πως οι όποιες εκκρεμότητες των οικοδομικών εργασιών οφείλονται στην αναταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας με δεδομένο πως λόγω της σημασίας του, παραγγέλθηκαν υλικά διαφορετικά από αυτά της τυπικής κατασκευής των υπολοίπων σταθμών. Εντός των ημερών όμως, υπογράμμισε ο ίδιος, ηλεκτροδοτούνται τα συστήματα έλξης που φιλοξενεί, πράγμα που σημαίνει ότι τα τρένα θα μπορούν πλέον να κινούνται από την μία άκρη της γραμμής στην άλλη μόλις εγκατασταθούν και τα τελευταία 130 περίπου μέτρα σιδηροδρομικών γραμμών που απομένουν στο ύψος της Βενιζέλου. Όλη η υπόλοιπη σιδηροδρομική επιδομή, της επέκτασης της Καλαμαριάς συμπεριλαμβανομένης, έχει κατασκευαστεί.
«Όσο για τον Σταθμό Βενιζέλου, μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα. ‘’Θαύμα” θα είναι και το τελικό αποτέλεσμα, ακόμη και για τους πιο δύσπιστους. Με λίγα λόγια, αλλάξαμε κεφάλαιο, αλλάζουμε εποχή. Η Θεσσαλονίκη έχει ήδη την ευκαιρία να ξεκινήσει τη μεταμόρφωσή της. Στο χέρι της είναι να την αδράξει», επισήμανε χαρακτηριστικά.
Latest News
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Όμιλος ΑKTOR: Μπόνους 1 εκατ. σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Σε εσωτερική ενημέρωση, ο όμιλος ΑΚΤOR ανακοίνωσε ότι θα μοιράσει μπόνους σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης