«Το κεφάλαιο ‘’ανασκαφές” φτάνει στο τέλος του. Μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα», επισήμανε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στον Σταθμό Βενιζέλου, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, και τόνισε πως, «απομένει μόνο ο επίλογος που αρχίζει να γράφεται τον Απρίλιο όταν ο πρώτος συρμός θα κινηθεί από το Αμαξοστάσιο μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και όταν -την ίδια ώρα- θα έχει ξεκινήσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου».
«Ελάχιστες εκκρεμότητες απομένουν και μόνο στις εισόδους του Σταθμού Βενιζέλου, που κι αυτές είναι θέμα λίγων εβδομάδων να κλείσουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι τελειώνουμε με τα αρχαία, θα κάνουμε ακόμα ένα βήμα μπροστά για να αξιοποιήσουμε τον πλούτο της πόλης ,που μας έχει αποκαλυφθεί. Είμαστε περήφανοι που βρήκαμε τον τρόπο να αναδείξουμε ένα μεγάλο μέρος από τα ευρήματα μέσα στους σταθμούς ή σε χώρους που διασφαλίστηκαν χάρις στο έργο. Μουσείο Crossover, να το θυμάστε, ας πούμε» διευκρίνισε.
Εχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος, σημείωσε πως ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες και συγκεκριμένα σημείωσε: «Δεν θα επανέλθω στα εργοτάξια που συμμαζεύτηκαν και τους δρόμους που απελευθερώθηκαν, ούτε στους σταθμούς που μπαίνουν ένας-ένας στην διαδικασία του commissioning. Όσοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν στην διάρκεια του Open House τον Σταθμό Παπάφη, εάν μπορούσαν να μπουν σήμερα, θα έβλεπαν πως έχουν κλείσει και οι τελευταίες λεπτομέρειες: Ο εξαερισμός, τα μεγάφωνα και τα φώτα πάνω από τις πρωτοεμφανιζόμενες στην Ελλάδα platform screen doors δίνουν μία διαφορετική εικόνα από αυτήν που είδαν. Το ίδιο και οι οδεύσεις των ατόμων με αναπηρία που επανακατασκευάστηκαν με βάση τις τελευταίες προδιαγραφές».
Ο κ. Ταχιάος αναφερόμενος στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, τόνισε πως θα αποτελέσει ένα νέο -το κεντρικότερο, ίσως- τοπόσημο της Θεσσαλονίκης και εξήγησε πως οι όποιες εκκρεμότητες των οικοδομικών εργασιών οφείλονται στην αναταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας με δεδομένο πως λόγω της σημασίας του, παραγγέλθηκαν υλικά διαφορετικά από αυτά της τυπικής κατασκευής των υπολοίπων σταθμών. Εντός των ημερών όμως, υπογράμμισε ο ίδιος, ηλεκτροδοτούνται τα συστήματα έλξης που φιλοξενεί, πράγμα που σημαίνει ότι τα τρένα θα μπορούν πλέον να κινούνται από την μία άκρη της γραμμής στην άλλη μόλις εγκατασταθούν και τα τελευταία 130 περίπου μέτρα σιδηροδρομικών γραμμών που απομένουν στο ύψος της Βενιζέλου. Όλη η υπόλοιπη σιδηροδρομική επιδομή, της επέκτασης της Καλαμαριάς συμπεριλαμβανομένης, έχει κατασκευαστεί.
«Όσο για τον Σταθμό Βενιζέλου, μέσα σε πέντε μήνες, έγινε θαύμα. ‘’Θαύμα” θα είναι και το τελικό αποτέλεσμα, ακόμη και για τους πιο δύσπιστους. Με λίγα λόγια, αλλάξαμε κεφάλαιο, αλλάζουμε εποχή. Η Θεσσαλονίκη έχει ήδη την ευκαιρία να ξεκινήσει τη μεταμόρφωσή της. Στο χέρι της είναι να την αδράξει», επισήμανε χαρακτηριστικά.
Latest News
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου