Την αύξηση των παραδόσεων αεροπλάνων και των νέων παραγγελιών, ανακοίνωσε η Boeing την Τρίτη.
Ο κολοσσός των αιθέρων παρέδωσε 480 αεροπλάνα και κέρδισε 774 καθαρές νέες παραγγελίες το 2022, μετά από μια ισχυρή επίδοση τον Δεκέμβριο.
Παγκόσμια Τράπεζα: Στα όρια της ύφεσης η παγκόσμια οικονομία το 2023
Μείωσε το χάσμα από την Airbus
Τον περασμένο μήνα, η Boeing παρέδωσε 69 αεροπλάνα, συμπεριλαμβανομένων 53 αεροπλάνων MAX 737 και 15 αεροπλάνων ευρείας ατράκτου και έκλεισε 203 νέες παραγγελίες χωρίς ακυρώσεις.
Η εταιρεία τον Νοέμβριο παρέδωσε 48 αεροπλάνα και είχε μόλις 21 νέες παραγγελίες, αποτελούμενες από 18 MAX 737 και 3 ΜΑΧ 767. Η Boeing ανέφερε τον Νοέμβριο ότι η μείωση των παραδόσεων MAX 737 ήταν το αποτέλεσμα του συστήματος διαχείρισης ποιότητας που «έπιασε» ένα ελάττωμα στην άτρακτο.
Η Boeing σε όλο το 2021 παρέδωσε 340 αεροπλάνα και ανέφερε 479 καθαρές νέες παραγγελίες.
Η ανταγωνίστρια Airbus είχε παραδώσει 563 αεροπλάνα μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου 2022, πράγμα που σημαίνει ότι ο ευρωπαϊκός όμιλος παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροπλάνων στον κόσμο για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Ο νόμος Μπάιντεν
Οι παραδόσεις της Boeing το 2022 περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, 31 Dreamliners 787, συμπεριλαμβανομένων 10 που παραδόθηκαν τον Δεκέμβριο.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) ενέκρινε τον Αύγουστο τα πρώτα 787 για παράδοση από το 2021. Η Boeing διέκοψε τις παραδόσεις τον Μάιο του 2021 αφού η FAA εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την προτεινόμενη μέθοδο επιθεώρησης.
Τον περασμένο μήνα, ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε νόμο που άρει την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις σύγχρονες ειδοποιήσεις πιλοτηρίου για τα MAX 7 και MAX 10 – δύο νέες εκδόσεις των Η.Π.Α.,το best seller του κατασκευαστή αεροπλάνων 737 MAX.
Χωρίς δράση από το Κογκρέσο, οι δύο νέες εκδόσεις MAX θα χρειάζονταν σύγχρονα συστήματα ειδοποίησης πιλοτηρίου για να πιστοποιηθούν από την FAA. Η Boeing έχει ήδη περισσότερες από 1.000 παραγγελίες για τις δύο εκδόσεις MAX.
Τον Δεκέμβριο,αμέσως μετά από την ψήφιση του νόμου Μπάιντεν, η United Airlines ανακοίνωσε ότι παρήγγειλε 100 ΜΑΧ 787 και 100 ΜΑΧ 737.
Latest News
ΗΠΑ: Πτώση 0,4% στα αποθέματα χονδρικής
Οι πωλήσεις των χονδρεμπόρων μειώθηκαν κατά 1,3% τον Μάρτιο, μετά από αύξηση 2% τον Φεβρουάριο
Απροδόκητες ζημιές για την Uber το πρώτο τρίμηνο - Βουτιά σχεδόν 9% για τη μετοχή
Η πτώση της μετοχής διαγράφει πάνω από 10 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας
Ποια είναι τα funds που κερδοσκοπούν με το κακάο [γράφημα]
Και οι «τυχεροί» αγρότες της Λατινικής Αμερικής
Henkel: Πωλήσεις 5,3 δισ. ευρώ, οργανική ανάπτυξη 3% το α’ τρίμηνο
Η αύξηση αυτή οφείλεται στη θετική εξέλιξη των τιμών και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου, Adhesive Technologies και Consumer Brands
Τα υβριδικά οχήματα οδηγούν την Toyota σε ρεκόρ κερδών
H πρώτη φορά που μια ιαπωνική εταιρεία ξεπερνά το όριο των 5 τρισ. γιεν μέσα σε ένα οικονομικό έτος
ΗΠΑ: Στο 7,18% μειώθηκε το επιτόκιο των στεγαστικών δανείων
Η πρώτη μείωση από τον Μάρτιο
Πτώση για τη γερμανική βιομηχανική παραγωγή μετά από δύο ανοδικούς μήνες
Οι γερμανικές βιομηχανικές παραγγελίες μειώθηκαν κατά 0,4% σε μηνιαία βάση τον Μάρτιο
Ιταλία: Σε επίπεδα ρεκόρ το ποσοστό απόλυτης φτώχειας το 2023
Έφθασαν συνολικά σε περίπου 5,75 εκατομμύρια άτομα.
TotalEnergies: Γιατί εξετάζει μεταφορά από το Παρίσι στη Νέα Υόρκη
Η κύρια χρηματιστηριακή διαπραγματευτική θέση στη Wall Street η έδρα στην Γαλλία
Κίνα vs ΗΠΑ: Οι 3.000 εμπορικοί περιορισμοί που απειλούν την οικονομία - Τι λέει το ΔΝΤ
Εάν δεν γεφυρωθούν οι διαφορές, το οικονομικό κόστος για το παγκόσμιο ΑΕΠ θα μπορούσε να φτάσει το 7%