Η χρήση ιδιωτικών τζετ αυξήθηκε κατακόρυφα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς αρκετοί ήταν εκείνοι που -εν μέσω των περιορισμών- επιζητούσαν πιο ασφαλή τρόπο να ταξιδεύουν.
Ωστόσο, σήμερα, παρά το γεγονός ότι τα μέτρα έχουν χαλαρώσει και η επιβατική στις εμπορικές αεροπορικές εταιρείες έχει ανακάμψει, η ζήτηση για τζετ δεν δείχνει σημάδια μείωσης.
Εμπόδιο δεν μπορεί να σταθεί ούτε η σημαντική αύξηση του κόστους ναύλωσης.
Σύμφωνα με τους Financial Times που επικαλούνται στοιχεία της εταιρείας αεροπορικών δεδομένων WingX, οι παγκόσμιες πτήσεις με επαγγελματικά αεροσκάφη αυξήθηκαν κατά 10% το 2022 σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ήταν 14% υψηλότερες από ό,τι πριν από την πανδημία το 2019.
Σε υψηλό 10ετίας οι δαπάνες για ιδιωτικά τζετ
Σπάνε τα ρεκόρ
Ο Richard Koe, διευθύνων σύμβουλος της WingX, δήλωσε ότι η ζήτηση για ιδιωτικά τζετ έχει «σπάσει ρεκόρ» τα τελευταία δύο χρόνια.
Οι κρατήσεις για ιδιωτικές πτήσεις άρχισαν να επιταχύνονται το 2020, καθώς οι πλούσιοι και οι επαγγελματίες ταξιδιώτες προσπάθησαν να αποφύγουν το πλήθος και τους περιορισμούς Covid-19 που ισχύουν στις αεροπορικές εταιρείες.
Οι αμερικανικές εταιρείες ιδιωτικών τζετ συνέχισαν να αναφέρουν ισχυρές κρατήσεις πέρυσι. Η Flexjet είπε ότι η περίοδος των διακοπών του περασμένου μήνα ήταν η πιο πολυσύχναστη στην ιστορία της. Η EvoJets ανέφερε ότι οι κρατήσεις ξεκίνησαν δύο μήνες νωρίτερα από τον μέσο όρο, καθώς πολλοί έσπευσαν να εξασφαλίσουν ένα τζετ, καθώς η προσφορά είναι περιορισμένη.
«Έχουμε μεμονωμένα και εταιρικά μέλη που έχουν μεταβεί πλήρως στην ιδιωτική πτήση λόγω μειωμένης ή περιορισμένης εμπορικής υπηρεσίας», δήλωσε ο Kenny Dichter, διευθύνων σύμβουλος της ναύλωσης ιδιωτικών τζετ Wheels Up. Και υπογράμμισε ότι τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 39%.
Παραβλέπουν το αυξημένο κόστος
Η ζήτηση παραμένει ισχυρή παρά το αυξανόμενο κόστος και τις ανησυχίες για τα πολύ υψηλότερα ποσοστά εκπομπών άνθρακα των ιδιωτικών αεροπλάνων ανά επιβάτη από τα εμπορικά αεροσκάφη ή τρένα.
«Ο πληθωρισμός δεν επηρέασε ποτέ το 1% [που μπορούν και χρησιμοποιούν τζετ]», δήλωσε ο Kevin Singh, πρόεδρος της Icarus Jet.
Οι προπληρωμένες μισθώσεις ιδιωτικών αεροσκαφών αυξήθηκαν 21% σε μια μέση ωριαία τιμή 11.748 δολαρίων από τον Δεκέμβριο του 2021 έως τον Δεκέμβριο του 2022, σύμφωνα με την Private Jet Card Comparisons.
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής