Στο μεγάλο πρόγραμμα έργων ύψους 3,5 δισ. ευρώ που υλοποιείται στην Κρήτη, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ενώ ανακοίνωσε και τον τρόπο που θα προχωρήσει το cluster Δικαστικών Μεγάρων στο νησί.
«Ξέρουμε να λειτουργούμε με πολιτικό ρεαλισμό και όχι πολιτική αλαζονεία» τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών προσθέτοντας ότι «με αυτόν τον τρόπο έχουμε πορευτεί όλο το προηγούμενο διάστημα στο υπουργείο και έχουμε κατορθώσει μετά από μια δεκαετία υποεπένδυσης στον χώρο των υποδομών να δημιουργήσουμε το μεγαλύτερο πακέτο έργων που έχει δει η χώρα τα τελευταία 15 χρόνια ύψους 13 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα 3,5 δισ. ευρώ αφορούν στη Κρήτη».
Δημοπρατείται η μελέτη σύνδεσης του Ρεθύμνου με τον ΒΟΑΚ
Στα εμβληματικότερα έργα που υλοποιούνται στην Κρήτη, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «είναι ο ΒΟΑΚ που ξεκίνησε να κατασκευάζεται, στο τμήμα Άγιος Νικόλαος – Νεάπολη, το αεροδρόμιο στο Καστέλι που θα είναι μεγαλύτερο κατά 32%, προκειμένου να εξυπηρετεί τις σύγχρονες ανάγκες του νησιού έως και τα αρδευτικά και αντιπλημμυρικά έργα».
«Πρόθεση μας ήταν και είναι να συμβάλλουμε κατά το μέτρο των αρμοδιοτήτων μας, στην υλοποίηση ενός σημαντικού σχεδίου, που περιλαμβάνει τη συνολική αναβάθμιση των υποδομών της Κρήτης, με εμβληματικά έργα» συνέχισε ο κ. Καραγιάννης και ξεκαθάρισε ότι «δεν θέλουμε να δίνουμε ανέξοδες υποσχέσεις, ούτε να δημοπρατούμε μη υλοποιήσιμα έργα και να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες».
Πώς θα προχωρήσει το cluster Δικαστικών Μεγάρων Κρήτης
Εστιάζοντας στο έργο των Δικαστικών Μεγάρων, ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε πως «τα νέα Δικαστικά Μέγαρα που θα κατασκευαστούν θα αποτελούν τοπόσημα για την κάθε περιοχή».
Σχετικά με την υλοποίηση του έργου, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «κατόπιν των συνεννοήσεων που έγιναν με τις αρμόδιες τοπικές αρχές των Χανίων κατά την πρόσφατη επίσκεψή μου, αλλά και με το επισπεύδον υπουργείο Δικαιοσύνης, προκρίθηκε η λύση της δημοπράτησης των δύο Δικαστικών Μεγάρων Ηρακλείου και Ρεθύμνου σε πρώτο χρόνο και σε δεύτερο χρόνο μετά και την τεχνική ωρίμανση του φακέλου του, η δημοπράτηση του νέου Δικαστικού Μεγάρου Χανίων».
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα, έκανε γνωστό ότι «η λύση αυτή θα προχωρήσει άμεσα υποβάλλοντας τροποποιημένη αίτηση υπαγωγής στη Διυπουργική ΣΔΙΤ και μέχρι το τέλος του Α’ τριμήνου του 2023 το έργο θα έχει δημοπρατηθεί».
Ο κ. Καραγιάννης διαβεβαίωσε ότι «για τα Δικαστικά Μέγαρα στην Κρήτη η λύση που επιλέχθηκε θα επιτρέψει το έργο και να δημοπρατηθεί άμεσα και να υλοποιηθεί εντός της επόμενης κυβερνητικής μας θητείας».
Επισήμανε ότι «στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη θέλουμε να αναβαθμίζουμε ολιστικά τις περιοχές που παρεμβαίνουμε και όχι αποσπασματικά με σπασμωδικές λύσεις» και έφερε ως παράδειγμα «τη λύση της προηγούμενης κυβέρνησης που ενοποιούσε την υλοποίηση του Δικαστικού Μεγάρου Ηρακλείου με το Δικαστικό Μέγαρο Έδεσσας».
Ο υφυπουργός Υποδομών σχολίασε, μάλιστα, απευθυνόμενος στην αντιπολίτευση, ότι «εμείς στο υπουργείο εκπαιδευτήκαμε τα τελευταία τρεισήμισι χρόνια στο να λύνουμε σύνθετες ασκήσεις σε δύσκολους καιρούς και έχουμε μάθει να βρίσκουμε τις κατάλληλες απαντήσεις στα προβλήματα που ανακύπτουν».
«Γνωρίζετε ότι για όσα έχουμε δεσμευτεί ως κυβέρνηση αλλά και ως υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έχουμε τηρήσει τις δεσμεύσεις μας και αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί» υπογράμμισε κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου