
Ανοδικά αναμένεται να κινηθεί και εφέτος η κρουαζιέρα σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ. Το λιμάνι του Πειραιά εκτιμάται ότι θα καταγράψει αύξηση τόσο στις αφίξεις όσο και στο home porting σε σχέση με το 2022, που ήταν μια επίσης πολύ καλή χρονιά με επιδόσεις υψηλότερες από τις αντίστοιχες του 2019.

Για την κρουαζιέρα στον Πειραιά:
Σύμφωνα με τον ΟΛΠ, μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του 2022 (+9% στις αφίξεις & +33% στο home port vS 2019), για το 2023 ήδη έχουμε κρατήσεις για τουλάχιστον 807 κρουαζιερόπλοια (+19% vS 2022) & για 607 homeport κρουαζιερόπλοια (+ 38% vS 2022).— Vassilis Kikilias (@Vkikilias) January 30, 2023
Σε tweet του ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας αναφέρει: “Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του 2022 (+9% στις αφίξεις και +33% στο home port συγκριτικά με το 2019), για το 2023 ήδη έχουμε κρατήσεις για τουλάχιστον 807 κρουαζιερόπλοια (+19% σε σχέση με το 2022) και για 607 homeport κρουαζιερόπλοια (+ 38% σε σχέση με το 2022).
Πρόβλεψη για άνοδο 16%
Ωστόσο, δυναμική φαίνεται να είναι στο σύνολό της και η φετινή χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς σύμφωνα με τις προκρατήσεις αναμένονται 786 αφίξεις και αύξηση 16% στις συνολικές αφίξεις σε σχέση με το 2022, όπου είχαν ήδη ξεπεραστεί τα προ πανδημίας επίπεδα. Αύξηση αναμένεται φέτος και στις αφίξεις αποεπιβίβασης (homeport) κατά 5% σε σχέση με το 2022, ενώ σημειώνεται ότι το 2022 οι αφίξεις homeport αυξήθηκαν περισσότερο από 30% σε σχέση με το 2019.
Ο Αναπληρωτής Δ/ντος Συμβούλου της ΟΛΠ Α.Ε. Capt. Jin Beiyuan, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δυναμική πορεία της κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της συστηματικής και στοχευμένης δουλειάς, των σημαντικών επενδύσεων και έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, αλλά και προφανώς της σημαντικής θέσης της χώρας και του λιμένα. Η συνέχιση της καλής πορείας του κλάδου της κρουαζιέρας αποτελεί βασική επιδίωξη της ΟΛΠ Α.Ε., καθώς είναι μια win-win δραστηριότητα για όλα τα ενδιαφερόμενη μέρη, και κυρίως για την τοπική κοινωνία, τους παραλιμένιους δήμους, την Αττική, αλλά και τη χώρα εν γένει.


Latest News

Ενισχύεται ο στόλος της Attica Group - Απέκτησε νέο οχηματαγωγό έναντι 13,4 εκατ.
Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι

Η τεχνολογία που αλλάζει την ναυτιλία και την κάνει πιο «πράσινη»
Η ανάπτυξη των συγκεκριμένων τεχνολογιών είναι σε εξέλιξη, θέτοντας στο επίκεντρο την τροποποίηση των υφιστάμενων συστημάτων

Προκλήσεις και συνεργασία Ελλάδας - Ιαπωνίας στη ναυτιλία
Ασφάλεια της ναυσιπλοΐας από την Ανατολική Μεσόγειο έως τον Ινδο-Ειρηνικό

Η κρουαζιέρα χτυπά σε σκόπελο - Ανέτοιμα τα λιμάνια να υποδεχτούν επιβάτες εκτός Σέγκεν
Υπολογίζεται ότι θα πρέπει να διατεθούν πάνω από 60 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση των έργων

Για την άρση των δεσμεύσεων στα δρομολόγια Χίου και Μυτιλήνης συνεδριάζει η ΕΠΑΝΤ
Η ολομελεια της επιτροπής θα συνεδριάσει στις 24 Μαΐου

Μεγαλώνει ο στόλος της Golden Star Ferries - Αγόρασε το GOTLANDIA II
Πρόκειται για ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006

Tο Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο χαιρετίζει τη συμφωνία για τον Κανονισμό FuelEU Maritime
Ένα ακόμη θετικό βήμα προς τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας, αναφέρει το Επιμελητήριο

Απομακρύνθηκε το 17ο επικίνδυνο πλοίο από τον λιμένα της Ελευσίνας
Το πλοίο AMARANTHUS απομακρύνθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία ρυμουλκούμενο, άνευ πληρώματος, με προορισμό την Τουρκία για σκραπ.

Διώρυγα του Σουέζ: Σχέδιο επέκτασης με στόχο νέα ρεκόρ
Ένα σχέδιο περαιτέρω ανάπτυξης και επέκτασης φέρεται πως έχει στα σκαριά η Αίγυπτος
![Containerships: Ο νέος «γίγαντας» της MSC ταράζει τα νερά [video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/Immagine-2022-10-18-215130-1150x500-1-600x261.jpg)
Ο νέος «γίγαντας» της MSC ταράζει τα νερά των containerships [video]
Συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς τα ναυπηγικό big boom στην αγορά των containerships