
Το νεότευκτο container ship «Itajai Express» παρέλαβε σήμερα η Capital-Executive Ship Management Corp.
To container ship είναι μεταφορικής ικανότητας 13.300 TEU και κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries, στη Ν. Κορέα. Το «Itajai Express» διαθέτει μεταφορική ικανότητα 2.220 εμπορευματοκιβωτίων ψύξης, τη μεγαλύτερη παγκοσμίως.
«Πράσινα» χαρακτηριστικά
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, εφαρμόζοντας τεχνολογίες αιχμής που στοχεύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, συνδυάζει προηγμένα «πράσινα» χαρακτηριστικά, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης ενέργειας περισσότερο από 35%, μειωμένες εκπομπές άνθρακα, καθώς και την μείωση άνω του 85% ορισμένων επιβλαβών εκπομπών (NOx & SΟx), σε σύγκριση με παλαιότερα αντίστοιχα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Capital-Executive: Παρέλαβε νέο containership
Περιβαλλοντικά πρότυπα
Λειτουργεί σύμφωνα με τα υψηλότερα επιχειρησιακά περιβαλλοντικά πρότυπα, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους συμμόρφωσης με τις μελλοντικές προδιαγραφές IMO EEDI Phase 3, και την λειτουργία IMO Tier III μαζί με το υβριδικό σύστημα scrubber.
Το «Itajai Express» διαθέτει πλήρες εναλλακτικό σύστημα απόκτησης ηλεκτρικής ισχύος από το λιμάνι (AMP), γνωστό και ως ‘cold ironing’. Διαθέτει επίσης τεχνολογία διπλού καυσίμου (LNG ready) καθώς, με ορισμένες μετατροπές, έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.
Η Capital-Executive Ship Management Corp. Διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 39 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 35 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 4 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 2.78 τόνων dwt και συνολικών teu 167,153 περίπου. Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα