Για «τον καλύτερο Ιανουάριο όλων των εποχών» κάνει λόγο ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, σε tweet του αναφορικά με την αύξηση 3,1% που κατέγραψε η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια τον Ιανουάριο, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Σημειώνεται ότι σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2022 η αύξηση αγγίζει το +76,3%.

ΥΠΑ: Υψηλότερα του 2019 η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια τον Ιανουάριο

«Η αύξηση της επιβατικής κίνησης σε μια χρονιά πολλαπλών κρίσεων, και ειδικά τον Ιανουάριο, επιβεβαιώνει τη στρατηγική για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο», σημειώνει ο Βασίλης Κικίλιας.

Τα στοιχεία της ΥΠΑ

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την ΥΠΑ, τον πρώτο μήνα του νέου έτους στην Ελλάδα το σύνολο των διακινούμενων επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια, (αφίξεις και αναχωρήσεις επιβατών εξωτερικού και εσωτερικού), έφτασε τα 2.202.735, έναντι 1.249.387 τον Ιανουάριο του 2022 και 2.135.674 επιβατών το 2019. Από τα ανωτέρω στατιστικά στοιχεία, προκύπτει αύξηση επιβατικής κίνησης +76,3% σε σχέση με το 2022 και αύξηση +3,1% σε σχέση με το 2019.

Όσον αφορά τις πτήσεις (αφίξεις και αναχωρήσεις αεροσκαφών εσωτερικού και εξωτερικού) τον Ιανουάριο του 2023 πραγματοποιήθηκαν 22.176 πτήσεις, έναντι 18.218 το 2022 και 22.219 πτήσεων το 2019, με τον δείκτη αεροπορικής κίνησης να σημειώνει αύξηση +21,7%, σε σύγκριση με το 2022 και οριακή μείωση -0,2% σε σύγκριση με το 2019.

Το γεγονός ότι καταγράφεται οριακή μείωση πτήσεων, (Ιανουάριος 2023 σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2019), αλλά αύξηση διακίνησης επιβατών οφείλεται στη χωρητικότητα και πληρότητα των αεροσκαφών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott