Ένα ανέλπιστο δώρο αποτέλεσε για τους ιδιοκτήτες φορτηγών που μεταφέρουν τσιμέντο από τα εργοστάσια της Αντάνι, σε μια ορεινή πολιτεία της βόρειας Ινδίας, η έκθεση της Hindenburg για τον ινδικό κολοσσό. Και αυτό γιατί η αναταραχή που προκλήθηκε οδήγησε τον όμιλο στην απόφαση να «επιλύσει φιλικά» την αντιπαράθεση που είχε προκύψει με τους περίπου 7.000 ιδιοκτήτες φορτηγών, οι οποίοι επί εβδομάδες προχωρούσαν σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας κατά της απόφασης της Αντάνι να κλείσει τα δύο εργοστάσιο τσιμέντου της περιοχής λόγω διαφωνίας για τα ναύλα.
Όμιλος Αντάνι: Πώς η Hindenburg σορτάρισε τη μετοχή της
Ο όμιλος υποστήριζε ότι τα εργοστάσια είναι «μη βιώσιμα» με τις τιμές που χρέωναν οι ιδιοκτήτες φορτηγών, τις οποίες ήθελε να μειώσει στο ήμισυ. Όμως οι εξελίξεις οδήγησαν την Αντάνι στη «φιλική επίλυση» του ζητήματος με μείωση ναύλων κατά 10-12%. Μια ευτυχής κατάληξη της αντιπαράθεσης για τους ιδιοκτήτες φορτηγών, συνδικαλιστής ηγέτης των οποίων έκανε λόγο για νίκη.
Η έκθεση της Hindenburg
Ο διακανονισμός έρχεται τέσσερις εβδομάδες αφότου η αμερικανική Hindenburg Research κατηγόρησε την Αντάνι για χειραγώγηση μετοχών και αθέμιτη χρήση φορολογικών παραδείσων, ισχυρισμούς που ο όμιλος χαρακτήρισε αβάσιμους.
Η έκθεση της 24ης Ιανουαρίου προκάλεσε υποχώρηση των μετοχών του ομίλου κατά 140 δισεκ. δολάρια, προκάλεσε έρευνες των ρυθμιστικών αρχών και οδήγησε στην υποχώρηση του Αντάνι στην 26η θέση στη λίστα του Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους παγκοσμίως, από την 3η θέση όπου κατείχε.
Όπως σημειώνει το Reuters, ενώ ο διακανονισμός των φορτηγατζήδων θα έχει μόνο μικρό αντίκτυπο στην αυτοκρατορία της Αντάνι, ήταν μια μεγάλη νίκη για τους οδηγούς και τους ιδιοκτήτες σε μια πολιτεία όπου οι περισσότεροι άνθρωποι ζουν με περίπου 7 δολάρια την ημέρα.
Η έκθεση «έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη μάχη μας κατά του μεγαλύτερου επιχειρηματικού ομίλου της Ινδίας, βοήθησε στην κινητοποίηση των φορτηγατζήδων και στην απόκτηση πολιτικής υποστήριξης», δήλωσε ο Ram Krishan Sharma, ένας από τους επικεφαλής διαπραγματευτές των διαμαρτυρόμενων.
Η διαμαρτυρία και οι προσευχές
Οι διαπραγματευτές της Αντάνι αρνούνταν να υποχωρήσουν επί εβδομάδες. Έτσι, πολλοί πιστεύουν ότι η έκθεση της Hindenburg ήταν «δώρο Θεού». Μόλις μια ημέρα πριν από τη δημοσίευσή της, πολλοί φορτηγατζήδες είχαν επισκεφθεί έναν μικρό ινδουιστικό ναό στο Darlaghat, ο οποίος δεσπόζει σε ένα από τα εργοστάσια τσιμέντου της Αντάνι, και προσέφεραν ένα παραδοσιακό σιμιγδάλι σε μια θεότητα, καθώς προσπαθούσαν να επιλύσουν τη διαμάχη.
Ο Bantu Shukla, εκ των ηγετών της διαμαρτυρίας, έδειξε στο Reuters μια φωτογραφία και ένα βίντεο με τους φορτηγατζήδες που εκείνη την ημέρα προσέφεραν προσευχές μέσα στο ναό. Ορισμένοι στέκονταν με διπλωμένα χέρια, ενώ ένα άτομο χτύπησε μια καμπάνα του ναού σε ένα τυπικό τελετουργικό ινδουιστικής λατρείας.
Πηγή του Reuters που γνωρίζει την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων, δήλωσε ότι ο όμιλος βρισκόταν υπό πίεση μετά την «αρνητική εκστρατεία» των αντιπάλων της Αντάνι μετά την έκθεση της Hindenburg. Έτσι, ο διακανονισμός για την επαναλειτουργία των εργοστασίων αποτελεί ανακούφιση.
Τα επινίκια
Η Αντάνι έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη τσιμεντοβιομηχανία της Ινδίας όταν απέκτησε την ACC και την Ambuja Cements σε μια συμφωνία ύψους 10,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τον ελβετικό γίγαντα Holcim πέρυσι.
Τον Δεκέμβριο, έκλεισε τα εργοστάσια στα χωριά Gagal και Darlaghat στο Himachal, αποδίδοντας την κίνηση αυτή στις «υπερβολικές χρεώσεις» των φορτηγατζήδων.
Ο όμιλος Adani ήθελε να μειωθούν οι τιμές των ναύλων σε περίπου 6 ρουπίες (0,0725 δολάρια) ανά τόνο ανά χιλιόμετρο, από περίπου 11 ρουπίες. Πολλοί φορτηγατζήδες δήλωσαν στο Reuters ότι δυσκολεύονταν να αποπληρώσουν τα δάνειά τους, καθώς τα εισοδήματά τους συρρικνώθηκαν μετά τα λουκέτα.
Παρόλο που η τελική συμφωνία οδηγεί επίσης σε μείωση των εισοδημάτων τους, καθώς ο Αντάνι συμφώνησε να πληρώσει 9,3-10,58 ρουπίες ανά χιλιόμετρο και ανά τόνο, οι φορτηγατζήδες αισθάνθηκαν ότι έσωσαν τις θέσεις εργασίας τους. Έτσι, οι προσευχές στον ινδουιστικό ναό επαναλήφθηκαν αυτή την εβδομάδα.
Latest News
Πού θα κλειδώσει το ουδέτερο επιτόκιο της ΕΚΤ - Ο εκτιμήσεις Κάζακς
Οι συζητήσεις για το ουδέτερο περιπλέκονται από το γεγονός ότι δεν μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο
Σχέδιο για τόνωση των επενδύσεων με το premium «Made in Germany», προωθεί το SPD
Ο γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς έστειλε αίτημα στο κοινοβούλιο την περασμένη εβδομάδα ώστε να διεξαχθεί ψήφος εμπιστοσύνης τη Δευτέρα
Τα 24ωρο των κεντρικών τραπεζών - Με μπαράζ μειώσεων στα επιτόκια κλείνει το 2024
Το 2025 αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα και σηματοδοτεί στροφή στις νομισματικές πολιτικές των τραπεζών
Συνεργασία και λύσεις - Πού βρίσκεται τελικά η ευρωπαϊκή απάντηση για τη στεγαστική κρίση;
Ακριβά ενοίκια και στεγαστικά δάνεια έχουν επιδεινώσει την στεγαστική κρίση στην Ευρώπη - Τι ζητούν οι πολίτες
Έρχεται το τέλος του ΠΟΕ με τον Ντόναλντ Τραμπ;
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) έτσι κι αλλιώς δεν λειτουργεί υποδειγματικά. Με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο μάλλον θα καταρρεύσει. Ποιες θα είναι οι συνέπειες;
Μάριο Μόντι: «Η Ευρώπη δεν μπορεί άλλο να παραμείνει ένα βρέφος»
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, Μάριο Μόντι μίλησε για την κρισιμότητα της επόμενης πενταετίας αλλά και για το δικαίωμα του βέτο
Στην ουρά οι τουρκικές εταιρείες για την ανοικοδόμηση της Συρίας
Πάνω από 11 δισ. δολάρια ήταν ήδη οι ζημιές σε 14 μεγάλες πόλεις και σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας από το 2023, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα
Θα έκανε τα πάντα για να τον... αποφύγει - Το αμερικανικό δίκτυο ABC και ο Τραμπ
Ο άλλοτε σύμβουλος του Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο στόχαστρο του Τραμπ και προκάλεσε μια διαμάχη με το δίκτυο ABC
Γιατί οι Millennials δεν αγοράζουν πλέον σπίτια;
Οι τιμές των σπιτιών δεν είναι το μόνο που εμποδίζει τους millennials να αγοράζουν ακίνητα - Τι άλλο τους ανησυχεί
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους