Ότι ο δημιουργός του Facebook και διευθύνων σύμβουλος της Meta Platforms, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, δέχεται σφοδρά πυρά τον τελευταίο καιρό είναι γνωστό. Από τη μία οι αλλαγές απορρήτου που επέβαλλε η Apple και από την άλλη το «βαρύ» οικονομικό κλίμα έπληξαν τα έσοδα.
Σε αυτό το κλίμα, ο Ζάκερμπεργκ επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζει μία συνδρομητική έκδοση της εφαρμογής, με τους χρήστες να καλούνται να πληρώσουν για έξτρα υποστήριξη όταν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και την αδελφή πλατφόρμα του Instagram.
Δώδεκα εκατ. χρήστες θα… πληρώνουν για Facebook – Instagram έως το 2024
Όπως αναφέρει το Forbes, η εξέλιξη αυτή δεν φαίνεται να πολυαρέσει στους χρήστες του Facebook και τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της Google το επιβεβαιώνουν.
Πιο συγκεκριμένα, οι αναζητήσεις των χρηστών για «απενεργοποίηση Facebook» και «απενεργοποίηση Instagram» έχουν αυξηθεί μετά την ανακοίνωση της Meta Platforms, αναφέρει το VPNOverview. Οι αναζητήσεις για «απενεργοποίηση Facebook» αυξήθηκαν κατά 1.566% μετά την ανακοίνωση, ενώ οι αναζητήσεις για «απενεργοποίηση Instagram» αυξήθηκαν κατά 2.400%, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Σημειώνεται ότι η συνδρομητική υπηρεσία της Meta – η οποία επιτρέπει στους χρήστες να επαληθεύουν την ταυτότητά τους μαζί με τη λήψη ενός πακέτου premium υπηρεσιών – κυκλοφορεί αρχικά σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, ενώ αργότερα θα προστεθούν περισσότερες αγορές.
Προφανώς η εταιρεία… μετράει τις αντιδράσεις. Προς το παρόν η βασική ιδέα είναι να υπάρχει μια μηνιαία συνδρομή έναντι 11,99 δολάρια για την web έκδοση της εφαρμογής και στα 14,99 δολάρια για τα λειτουργικά συστήματα φορητών συσκευών iOS και Android.
Το Meta Verified απευθύνεται ουσιαστικά σε χρήστες υψηλού προφίλ, οι οποίοι ενδεχομένως να επιθυμούν επιπλέον προστασία απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις. Ωστόσο, εύκολα μπορεί εύκολα να υποθέσει κάποιος ότι η κίνηση είναι η αρχή μιας στροφής της πολιτικής της εταιρείας ώστε όλοι οι χρήστες να πληρώνουν συνδρομή.
Οι εταιρείες, ειδικά της τεχνολογίας, προφανώς χρειάζονται έναν τρόπο να επαναφέρουν σε θετική τροχιά τα έσοδά τους και συγχρόνως να αυξάνουν την προστασία των δεδομένων των χρηστών εν μέσω αυξανόμενης σχετικής νομοθεσίας.
Διαγραφή, όχι απλά απενεργοποίηση
Το γεγονός ότι η τελευταία κίνηση της Meta οδηγεί σε περισσότερες αναζητήσεις για την απενεργοποίηση του Facebook δεν αποτελεί ουσιαστική έκπληξη. Αλλά όπως σημειώνει το Forbes, η απενεργοποίηση του Facebook είναι στην πραγματικότητα άσκοπη – σημαίνει απλώς ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κοινωνικό δίκτυο, αλλά αυτό εξακολουθεί να έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα σας.
Το δημοσίευμα σημειώνει ότι υπάρχουν σοβαροί λόγοι κάποιος να θέλει να διαγράψει τον λογαριασμό του στο Facebook – ειδικά αν στον χρήστη δεν αρέσει οι εταιρείες να διατηρούν προσωπικά δεδομένα του και να τα χρησιμοποιούν για την προώθηση διαφημίσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ υπάρχουν τρόποι να αυξηθεί το απόρρητο ενός λογαριασμού στο Facebook, εντούτοις πολλοί είναι οι χρήστες που επιλέγουν να αποχωρήσουν ολοκληρωτικά.
Τα βήματα της διαγραφής
Εξάλλου ο τρόπος διαγραφής είναι εξαιρετικά απλός. Το μόνο που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι να εξασφαλίζει ότι μαζί με τον λογαριασμό θα διαγραφούν και τα δεδομένα που ενδεχομένως συνεχίσουν να συλλέγονται.
Σε κάθε περίπτωση κάποιος που θέλει να «αναχωρήσει» από το Facebook θα πρέπει επίσης να κατεβάσει τις φωτογραφίες που βρίσκονται στο προφίλ του και να τις αποθηκεύσει κάπου αλλού, διαφορετικά θα χαθούν μαζί με τον διαγραμμένο λογαριασμό.
Αν θέλετε να διαγράψετε έναν λογαριασμό από τον browser του υπολογιστή σας, τα βήματα είναι τα εξής: Ρυθμίσεις & Απόρρητο > Ρυθμίσεις > Οι πληροφορίες σας στο Facebook > Απενεργοποίηση και διαγραφή > Μόνιμη διαγραφή λογαριασμού > Διαγραφή λογαριασμού.
Αν θέλετε να διαγράψετε έναν λογαριασμό από το τηλέφωνό σας, τα βήματα είναι τα εξής: Ρυθμίσεις και απόρρητο > Ρυθμίσεις > Ιδιοκτησία και έλεγχος λογαριασμού > Απενεργοποίηση και διαγραφή > Διαγραφή λογαριασμού.
Επίσης, θα πρέπει να διαγράψετε την εφαρμογή του Facebook από την συσκευή και ανακαλέστε όλες τις άδειες.
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους