Ο μεγάλος φόβος των επενδυτών, το «όπλο» της Λαγκάρντ και τι ξύπνησε μνήμες του 1986

Η «σιδηρά κυρία» της ΕΚΤ σκορπά τρόμο…

Ο μεγάλος φόβος των επενδυτών, το «όπλο» της Λαγκάρντ και τι ξύπνησε μνήμες του 1986

· Σε δυο μέτωπα είναι στραμμένα πλέον τα βλέμματα του επιχειρηματικού κόσμου.

· Το πρώτο αφορά στην αδιανόητη τραγωδία στα Τέμπη και σε ποιο βαθμό θα επηρεάσει το πολιτικό σκηνικό.

· Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβληματίζονται για τις επιπτώσεις στους εκλογικούς συσχετισμούς.

· Ήδη, αρκετοί επενδυτές από το εξωτερικό ρωτάνε τους Εν Ελλάδι συνεργάτες τους για την επόμενη μέρα…

· Το δεύτερο μέτωπο που κάποιοι νιώθουν ήδη στο πετσί τους αφορά στην αύξηση των επιτοκίων.

· Το κόστος χρήματος ύστερα από αρκετά χρόνια πονοκεφαλιάζει τις εταιρείες. Ειδικά όσες έχουν δρομολογήσει μια σειρά από projects…

· Το «τέλος του φθηνού χρήματος», όπως παρατηρούν έμπειροι αναλυτές θα έχει σοβαρές παρενέργειες στην ανάπτυξη.

· Ο «πονοκέφαλος» γίνεται όλο και πιο έντονος καθώς οι κεντρικές τράπεζες δηλώνουν αποφασισμένες να χαλιναγωγήσουν τον πληθωρισμό με όποιο κόστος.

· Η «σιδηρά κυρία» της ΕΚΤ, Κριστίν Λαγκάρντ ήταν αρκετά σαφής: «θα κάνουμε τα πάντα για να επαναφέρουμε τον πληθωρισμό στο 2%».

· Κάτι που τη δεδομένη στιγμή σκόρπισε… τρόμο, παρά καθησύχασε τις ανησυχίες που υπάρχουν στην αγορά…

————————————-

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα κρουαζιερόπλοια για τους σεισμόπληκτους

· Κρουαζιερόπλοια μαθαίνουμε πως ψάχνουν απεγνωσμένα οι γείτονες μας για να φιλοξενήσουν όσους έχουν χάσει τα σπίτια τους από το φονικό σεισμό των 7,6 ρίχτερ.

· Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί πριν από περίπου 37 χρόνια στον σεισμό της Καλαμάτας.

· Όταν το πλοίο «Μαριάννα» στέγασε για πολλούς μήνες περισσότερα από 1.000 άτομα που είχαν μείνει άστεγοι.

· Ωστόσο, οι Τούρκοι ιθύνοντες δεν φαίνεται να στέκονται ιδιαίτερα τυχεροί στην προσπάθειά τους αυτή.

· Και αυτό γιατί, όπως εξηγούν στη στήλη ναυτιλιακοί κύκλοι είναι πολύ δύσκολο αυτή την περίοδο να βρεθεί διαθέσιμο κρουαζιερόπλοιο.

· Ο κλάδος, όπως λένε, αφυπνίζεται από την «χειμερία νάρκη» που τον βύθισε η πανδημία, με αποτέλεσμα να έχουν δρομολογηθεί τα περισσότερα πλοία.

· Επιπλέον, προκειμένου να διατεθεί ένα κρουαζιερόπλοιο ως κατάλυμα χρειάζεται μια σειρά από παρεμβάσεις πριν και μετά που στοιχίζουν.

· Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται ακόμη και οι πλοιοκτήτες που έχουν παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια.

· Πάντως μιας και μιλάμε για την κρουαζιέρα φέτος αναμένεται να πλησιάσει τα επίπεδα του 2019 ενώ από το 2024 θα τα ξεπεράσει…

Περισσότερα από Il Postino

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο