· Σε δυο μέτωπα είναι στραμμένα πλέον τα βλέμματα του επιχειρηματικού κόσμου.
· Το πρώτο αφορά στην αδιανόητη τραγωδία στα Τέμπη και σε ποιο βαθμό θα επηρεάσει το πολιτικό σκηνικό.
· Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβληματίζονται για τις επιπτώσεις στους εκλογικούς συσχετισμούς.
· Ήδη, αρκετοί επενδυτές από το εξωτερικό ρωτάνε τους Εν Ελλάδι συνεργάτες τους για την επόμενη μέρα…
· Το δεύτερο μέτωπο που κάποιοι νιώθουν ήδη στο πετσί τους αφορά στην αύξηση των επιτοκίων.
· Το κόστος χρήματος ύστερα από αρκετά χρόνια πονοκεφαλιάζει τις εταιρείες. Ειδικά όσες έχουν δρομολογήσει μια σειρά από projects…
· Το «τέλος του φθηνού χρήματος», όπως παρατηρούν έμπειροι αναλυτές θα έχει σοβαρές παρενέργειες στην ανάπτυξη.
· Ο «πονοκέφαλος» γίνεται όλο και πιο έντονος καθώς οι κεντρικές τράπεζες δηλώνουν αποφασισμένες να χαλιναγωγήσουν τον πληθωρισμό με όποιο κόστος.
· Η «σιδηρά κυρία» της ΕΚΤ, Κριστίν Λαγκάρντ ήταν αρκετά σαφής: «θα κάνουμε τα πάντα για να επαναφέρουμε τον πληθωρισμό στο 2%».
· Κάτι που τη δεδομένη στιγμή σκόρπισε… τρόμο, παρά καθησύχασε τις ανησυχίες που υπάρχουν στην αγορά…
————————————-
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα κρουαζιερόπλοια για τους σεισμόπληκτους
· Κρουαζιερόπλοια μαθαίνουμε πως ψάχνουν απεγνωσμένα οι γείτονες μας για να φιλοξενήσουν όσους έχουν χάσει τα σπίτια τους από το φονικό σεισμό των 7,6 ρίχτερ.
· Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί πριν από περίπου 37 χρόνια στον σεισμό της Καλαμάτας.
· Όταν το πλοίο «Μαριάννα» στέγασε για πολλούς μήνες περισσότερα από 1.000 άτομα που είχαν μείνει άστεγοι.
· Ωστόσο, οι Τούρκοι ιθύνοντες δεν φαίνεται να στέκονται ιδιαίτερα τυχεροί στην προσπάθειά τους αυτή.
· Και αυτό γιατί, όπως εξηγούν στη στήλη ναυτιλιακοί κύκλοι είναι πολύ δύσκολο αυτή την περίοδο να βρεθεί διαθέσιμο κρουαζιερόπλοιο.
· Ο κλάδος, όπως λένε, αφυπνίζεται από την «χειμερία νάρκη» που τον βύθισε η πανδημία, με αποτέλεσμα να έχουν δρομολογηθεί τα περισσότερα πλοία.
· Επιπλέον, προκειμένου να διατεθεί ένα κρουαζιερόπλοιο ως κατάλυμα χρειάζεται μια σειρά από παρεμβάσεις πριν και μετά που στοιχίζουν.
· Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται ακόμη και οι πλοιοκτήτες που έχουν παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια.
· Πάντως μιας και μιλάμε για την κρουαζιέρα φέτος αναμένεται να πλησιάσει τα επίπεδα του 2019 ενώ από το 2024 θα τα ξεπεράσει…
Latest News
Tι ψάχνει ο Dallara του PSI στην Alpha Bank, τα bonus στην Motor Oil και οι ψίθυροι για placement έκπληξη
Ο Dallara του PSI χτυπάει… δυο φορές
Τα «δώρα» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στους μετόχους, η Πειραιώς στο μικροσκόπιο των JPMorgan – ΑΧΙΑ και ένας Τιτάνας με τα όλα του
Πάνω από 1 δισ. τα λειτουργικά κέρδη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ την επόμενη τριετία
Γιατί «έπεσαν κεφάλια» στον ΟΛΠ, το δίπολο Aegean – ΔΑΑ και τα «Αστέρια» κάνουν comeback
Οι… καρατομήσεις (;) και το στοίχημα των «νέων» στον ΟΛΠ
Το «μεγάλο ξεκαθάρισμα» στον ΟΛΠ, οι πρωταγωνιστές του Απριλίου και τα βέλη των ξενοδόχων
«Έσπασε το φράγμα» των 100 δισ. το ΧΑ
Ποιοι μοιράζουν χρήμα στη Λ. Αθηνών και το πάρτι στην… πληροφορική
Ώρα μερισμάτων στην Λ. Αθηνών
Γιατί ο Μυτιληναίος πάει Λονδίνο, ο «χρησμός» για την Πειραιώς και το «colpo grosso» της EpsilonNet
Ο Μυτιληναίος θα παίζει σε… διπλό ταμπλό
Τα «στοιχήματα» της Πειραιώς, ο Μασούτης ντύνεται Κάλχας και η «ζαριά» για το Καζίνο Πάρνηθας
Η Coca Cola τρέχει παράλληλα με το «ράλι» στο ταμπλό
Tι ξύπνησε τις τράπεζες από τον «λήθαργο», η παγίδα Χατζηδάκη με τα POS και ο άφθαρτος Τιτάνας
Τα «καύσιμα» της Goldman στις τράπεζες
Το έκτακτο note για την Πειραιώς, το φάντασμα της Lehman και οι μνήμες του Daniel
Πού βάζει τον πήχη η Jefferies για την Πειραιώς
Οι τράπεζες και οι «σκληροί» του SSM, η Creta Farms και οι εκπτώσεις στα ακίνητα
Το μαρτύριο με τα τραπεζικά μερίσματα και το διευθυντήριο της Φρανκφούρτης