Τέσσερα ρυμουλκά της Διώρυγας του Σουέζ έχουν επιστρατευτεί για να μετακινήσουν ένα ακυβέρνητο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μετά τη βλάβη που υπέστη εντός του καναλιού την Κυριακή, χωρίς ωστόσο η θέση στην οποία βρίσκεται να εμποδίζει την υπόλοιπη ναυσιπλοΐα.
Maersk: Αγωγή κατά της Evergreen για το μπλοκάρισμα του καναλιού του Σουέζ το 2021
Διώρυγα Σουέζ: Απεγκλωβίστηκε το «Glory» που μεταφέρει ουκρανικά σιτηρά
Αυτό ανακοίνωσε η διαχειριστική Αρχή της διώρυγας, σύμφωνα με το Reuters.
Ο George Safwat, εκπρόσωπος της αρχής, ανέφερε σε δήλωσή του ότι το MSC ISTANBUL, το οποίο φέρει σημαία Λιβερίας, κατευθυνόταν από τη Μαλαισία προς την Πορτογαλία όταν κόλλησε στο κανάλι. Ένα πέμπτο ρυμουλκό βρισκόταν καθ’ οδόν για να συμμετάσχει στις προσπάθειες αποκόλλησής του, πρόσθεσε.
Ο ίδιος τόνισε ότι η κυκλοφορία στη ζωτικής σημασίας πλωτή οδό δεν έχει επηρεαστεί από την «κατάσταση έκτακτης ανάγκης» που προέκυψε.
«Όλα τα πλοία που έρχονται από το βορρά έχουν περάσει κανονικά και η ναυσιπλοΐα από το νότο επίσης διεξάγεται κανονικά μετά την εκτροπή των πλοίων από το δυτικό κανάλι στο ανατολικό», δήλωσε ο Safwat.
Το περιστατικό του 2021
Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου δύο χρόνια, στις 23 Μαρτίου 2021, το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given προσάραξε στη Διώρυγα του Σουέζ λόγω ισχυρών ανέμων, κάτι που είχε ως συνέπεια να κλείσει πλήρως το κανάλι και να μην επιτρέπεται η διέλευση άλλων πλοίων. Ο αποκλεισμός διήρκεσε έξι ημέρες.
Η Διώρυγα του Σουέζ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εμπορικές οδούς στον κόσμο, με αποτέλεσμα το κλείσιμό της να προκαλέσει αναστάτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα και πονοκεφάλους στην παγκόσμια οικονομία.
Υπολογίζεται ότι ο αποκλεισμός του καναλιού προκάλεσε ζημιές ύψους 9.6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα, στις 29 Μαρτίου 2021, το Ever Given αποκολλήθηκε, με αποτέλεσμα να δοθεί ένα τέλος στο χάος που προκλήθηκε στην παγκόσμια ναυτιλία και να ξεκινήσει ξανά η ομαλή διέλευση των πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ. Το γιγαντιαίο πλοίο παρέμεινε στην Αίγυπτο για περισσότερο από τρεις μήνες, μέχρι οι τοπικές αρχές να δώσουν το πράσινο φως για την «απελευθέρωσή» του.
Latest News
ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία
Νέους κανόνες για το δημόσιο χρέος εγκρίνει το Ευρωκοινοβούλιο - Οι αυστηροί στόχοι παραμένουν, αλλά οι χειρισμοί για την επίτευξή τους προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε χώρας
«Φούσκα» στις μετοχές τεχνολογίας - Τι είπε ο διαχειριστής του κολοσσιαίου νορβηγικού κρατικού ταμείου
Υπάρχει σαφώς αρκετά μεγάλη “φούσκα” στον τομέα της τεχνολογίας, δηλώνει ο CEO της Norges Bank Investment Management που διαχειρίζεται το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Νορβηγίας
Η Pespico «διέψευσε» την Wall Street - Το αναπάντεχο rebound στα κέρδη
Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το οικονομικό έτος 2024 για οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά 4% και την προσδοκία για βασικά κέρδη 8,15 δολάρια ανά μετοχή
«Τετελεσμένο γεγονός» η μείωση των επιτοκίων τον Ιούνιο, λέει ο ντε Γκίντος
Ο αντιπρόεδρος της ΕΚΤ εμφανίζεται αισιόδοξος για την πορεία του πληθωρισμού
Στην... «αγκαλιά» της Τέιλορ Σουίφτ ο πρώην CEO της Gucci
H Golden Goose ετοιμάζεται για εισαγωγή στο Μιλάνο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τη Ρωσία
Οι προειδοποιήσεις και οι επερχόμενες συναντήσεις Μπλίνκεν στην Κίνα
Επί ποδός οι πολυεθνικές - Η Ευρώπη κλείνει τα «παραθυράκια» στις κυρώσεις κατά της Ρωσίας
Οι πολυεθνικές με έδρα την Ευρώπη δεν θα μπορούν πλέον να προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες σε ρωσικές θυγατρικές από τον Ιούνιο
Προαγωγή ή αποχώρηση - Πού στοχεύει η McKinsey για τη χρονιά
Οι συμβουλευτικές εταιρείες εντείνουν τις προσπάθειές τους να διώξουν τα άτομα με χαμηλές επιδόσεις ώστε να επανέλθει η ισορροπία στο εσωτερικό τους
Για «λογοκρισία» κατηγορεί τους Αυστραλούς ο Ίλον Μασκ
Πώς απαντά στην απόφαση του δικαστηρίου
Το Βατερλώ της Nike με τις απευθείας πωλήσεις - Η επιστροφή στις ρίζες της
Tο μοτίβο direct-to-consumer που δεν της «βγήκε» και η ανάγκη να αλλάξει πορεία για να βγει μπροστά από τους ανταγωνιστές της