Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πιο διάσημο ναυτιλιακό ατύχημα αυτού του αιώνα, οι δικαστικές υποθέσεις συνεχίζουν να στροβιλίζονται γύρω από την προσάραξη και τον αποκλεισμό της διώρυγας του Σουέζ από το Ever Given.
Δικαστήριο στο Λονδίνο εκδικάζει μια υπόθεση αυτή τη στιγμή που έχει ζητηθεί από τη SMIT, μια εταιρεία διάσωσης που ανήκει στη Royal Boskalis Westminster. Η εταιρεία διάσωσης υποστηρίζει ότι οι Ιάπωνες ιδιοκτήτες του Ever Given, Shoei Kisen Kaisha, εξακολουθούν να οφείλουν πολλά εκατομμύρια για τη συμμετοχή της SMIT στην απελευθέρωση του γιγαντιαίου containership που προσάραξε στην αιγυπτιακή πλωτή οδό τον Μάρτιο του 2021.
Το πλοίο-γίγας που άλλαξε την παγκόσμια ναυσιπλοΐα
Οι δικηγόροι των Ιαπώνων ιδιοκτητών υποστηρίζουν ότι ήταν η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ που ήταν πίσω από τις περισσότερες εργασίες για την απελευθέρωση του μήκους 400 μέτρων σκάφους.
Ο ιδιοκτήτης του Ever Given αναγκάστηκε να πληρώσει στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ πολλά εκατομμύρια δολάρια για να ελευθερώσει το πλοίο μήνες μετά την επαναφορά του στην ενεργό δράση.
Πολλές αγωγές που ασκήθηκαν από εταιρείες εμπορευμάτων εκκρεμούν δύο σχεδόν χρόνια μετά το ατύχημα, ενώ τον περασμένο μήνα έγινε γνωστό ότι η ναυτιλιακή εταιρεία – κολοσσός Maersk είχε καταθέσει μήνυση, 40 εκατομμυρίων δολαρίων, εναντίον του ιδιοκτήτη και του κυβερνήτη του Ever Given, ζητώντας αποζημίωση για καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από το συμβάν.
Latest News
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων