Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πιο διάσημο ναυτιλιακό ατύχημα αυτού του αιώνα, οι δικαστικές υποθέσεις συνεχίζουν να στροβιλίζονται γύρω από την προσάραξη και τον αποκλεισμό της διώρυγας του Σουέζ από το Ever Given.

Δικαστήριο στο Λονδίνο εκδικάζει μια υπόθεση αυτή τη στιγμή που έχει ζητηθεί από τη SMIT, μια εταιρεία διάσωσης που ανήκει στη Royal Boskalis Westminster. Η εταιρεία διάσωσης υποστηρίζει ότι οι Ιάπωνες ιδιοκτήτες του Ever Given, Shoei Kisen Kaisha, εξακολουθούν να οφείλουν πολλά εκατομμύρια για τη συμμετοχή της SMIT στην απελευθέρωση του γιγαντιαίου containership που προσάραξε στην αιγυπτιακή πλωτή οδό τον Μάρτιο του 2021.

Το πλοίο-γίγας που άλλαξε την παγκόσμια ναυσιπλοΐα

Οι δικηγόροι των Ιαπώνων ιδιοκτητών υποστηρίζουν ότι ήταν η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ που ήταν πίσω από τις περισσότερες εργασίες για την απελευθέρωση του μήκους 400 μέτρων σκάφους.

Ο ιδιοκτήτης του Ever Given αναγκάστηκε να πληρώσει στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ πολλά εκατομμύρια δολάρια για να ελευθερώσει το πλοίο μήνες μετά την επαναφορά του στην ενεργό δράση.

Πολλές αγωγές που ασκήθηκαν από εταιρείες εμπορευμάτων εκκρεμούν δύο σχεδόν χρόνια μετά το ατύχημα, ενώ τον περασμένο μήνα έγινε γνωστό ότι η ναυτιλιακή εταιρεία – κολοσσός Maersk είχε καταθέσει μήνυση, 40 εκατομμυρίων δολαρίων, εναντίον του ιδιοκτήτη και του κυβερνήτη του Ever Given, ζητώντας αποζημίωση για καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από το συμβάν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα