Απαιτητικές αναμένονται να γίνουν οι εξετάσεις για την απόκτηση του διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα, όσοι υποψήφιοι οδηγοί δεν θα έχουν γνώσεις σχετικά με τις νέες τεχνολογίες των αυτοκινήτων θα είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν.
«Τσουχτερό» το κόστος ανανέωσης του διπλώματος οδήγησης
Η εξέλιξη αυτή αναφορικά με τις εξετάσεις έρχεται κατόπιν των προτάσεων της Κομισιόν (Ευρωπαϊκή Επιτροπή) για επικαιροποιημένους κανόνες, στο πλαίσιο της πολιτικής για την οδική ασφάλεια 2021-2030 και της δέσμευσης για μηδενικούς σοβαρούς τραυματισμούς στους δρόμους της Ευρώπης έως το 2050.
Ειδικότερα προτείνεται να διευρυνθεί η εξεταστέα ύλη προκειμένου να καλύπτονται οι απαραίτητες γνώσεις σχετικά με τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Επίσης, θα αξιολογούνται οι γνώσεις και οι δεξιότητες που συνδέονται με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και άλλες αυτοματοποιημένες τεχνολογίες, κάτι που σημαίνει ότι κάθε υποψήφιος οδηγός θα πρέπει να μπορεί να χειρίζεται με ευχέρεια τις τεχνολογίες των καινούργιων οχημάτων.
Παράλληλα, οι οδηγοί θα μαθαίνουν πώς ο τρόπος με τον οποίο οδηγούν επηρεάζει τις εκπομπές του οχήματός τους.
Η έγκριση των ανωτέρω προτάσεων της Κομισιόν και η υιοθέτησή τους από το ελληνικό σύστημα εξετάσεων οδήγησης αναμένεται να αυξήσει το βαθμό δυσκολίας των εξετάσεων.
Ποιες αλλαγές έρχονται στο ελληνικό σύστημα εξέτασης
Ήδη στη χώρα μας πρωθούνται παρεμβάσεις ώστε να διασφαλιστούν υψηλά πρότυπα στη διαφάνεια της διαδικασίας απόκτησης διπλώματος οδήγησης, με αιχμή του δόρατος την ενσωμάτωση τεχνητών μέσων όπως καμερών στην εξέταση των υποψήφιων οδηγών τόσο στο θεωρητικό όσο και στο πρακτικό σκέλος των εξετάσεων.
Ειδικά για την πρακτική εξέταση, προβλέπεται η τοποθέτηση κάμερας υψηλής ευκρίνειας με δυνατότητα λήψης εικόνας 360 μοιρών, που θα περιλαμβάνει, επίσης, μικρόφωνο.
Μέσω της χρήσης του μικρόφωνου και της κάμερας θα παρακολουθείται όλη η καμπίνα του αυτοκινήτου, καθώς και εξωτερικά σημεία στο δρόμο τα οποία κρίνονται σημαντικά για την πορεία και κατά την διάρκεια της εξέτασης.
Πηγή: in.gr
Latest News
Ο Μακρόν θέλει τον... Σούπερ Μάριο πρόεδρο της Κομισιόν - Οι παρασκηνιακές διεργασίες
Ο Μακρόν θέλει στα ηνία της ΕΕ έναν τεχνοκράτη, αλλά δεν θα είναι εύκολη υπόθεση να «απαλλαγεί» από την φον ντερ Λάιεν
ΟΑΣΑ: Επιβίβαση με smartphones και κάρτα στα λεωφορεία, ποιες γραμμές αφορά
Οι αστικές συγκοινωνίες στην ψηφιακή εποχή - Το έργο υλοποίησε η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Στο Ευρωδικαστήριο η Ελλάδα για τις καθυστερήσεις πληρωμών από τα νοσοκομεία
Η οδηγία για τις καθυστερήσεις πληρωμών υποχρεώνει τις δημόσιες αρχές να εξοφλούν τα τιμολόγιά τους εντός 30 ημερών
Αφρικανική σκόνη: Ποιες συστάσεις απευθύνει στους εργοδότες το υπουργείο Εργασίας
Η σύσταση αφορά σε περιοχές που παρουσιάζουν επιβάρυνση της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα λόγω των μετεωρολογικών συνθηκών και της αφρικανικής σκόνης
Σαράντης: Αύξηση ΕΒΙΤ στα 13,6 εκατ. ευρώ το α τρίμηνο
Βρισκόμαστε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας για το 2024, δηλώνει η Σαράντης
Πότε υποχωρεί η αφρικανική σκόνη
Γενικά άστατος θα είναι ο καιρός σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου
Γιατί τα όμορφα μνημεία... όμορφα καίγονται
Το ιστορικό χρηματιστήριο της Δανίας είναι το τελευταίο σε μια σειρά ευρωπαϊκών μνημείων που κάηκαν
Το πόδι μιας «αρκούδας» διασχίζει την Ευρώπη - Ανάλυση του Economist
Στο αμείλικτο ερώτημα «τι θα γίνει εάν χάσει η Ουκρανία» επιχειρεί να απαντήσει ο Economist
Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή
Αίτημα ΣΥΡΙΖΑ για προ ημερησίας συζήτηση. Η τελευταία συζήτηση επί του ζητήματος προκλήθηκε από τον τότε αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα το 2021.
Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για το πρωτογενές πλεόνασμα του 2023 – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, το πρωτογενές αποτέλεσμα για το 2023 ανήλθε σε 1,86% του ΑΕΠ, έναντι στόχου για 1,15% – Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση ότι είπε ψέματα πως μείωσε τους φόρους