Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό, θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα από 27-3-2023 έως 23-4-2023 και καθ’ όλο το 24ωρο, στα παρακάτω οδικά τμήματα του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:
ΦΑΣΗ 1
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
Μετρό γραμμή 4: Αντίστροφη μέτρηση για τους 15 νέους σταθμούς – Πώς θα αλλάξουν τη ζωή μας
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 20,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος και έως 15,0 μ. περίπου μετά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Ιοφώντος και για μήκος 15,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βασ Γεωργίου Β΄.
-Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη και έως την οδό Ευφρονίου.
-Την απαγόρευση της αριστερής στροφής από την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ προς την οδό Ιοφώντος.
-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής
-Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.
-Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της τριγωνικής νησίδας που περικλείεται από τις οδούς Εργοτίμου, Ιοφώντος και Φορμίωνος.
ΦΑΣΗ 1Α
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,00 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 30,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.
ΦΑΣΗ 2
-Ολικός αποκλεισμός της οδού Ιοφώντος από την συμβολή της με την οδό Εργοτίμου έως την συμβολή της με την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως 10,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής
-Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.
-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.
Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.
Latest News
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου