Την παραλαβή του νεότευκτου «Gregos», ενός Eco type, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Euroseas.
Το πλοίο, όπως ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Αριστείδη Πίττα, είναι συμβατό με την EEDI Phase 3 και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και διαθέτει και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης συστήματος AMP (ηλεκτρικής τροφοδοσίας από τη στεριά). Η ναυπήγηση του πλοίου χρηματοδοτήθηκε από ένα συνδυασμό ιδίων και δανειακών κεφαλαίων που παρείχε η Eurobank S.A. Μετά την παράδοσή του, το M/V Gregos ξεκίνησε ναύλωση τριάντα έξι έως σαράντα μηνών με την Asyad Lines. Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι το M/V Gregos, είναι το πρώτο πλοίου ενός προγράμματος ναυπήγησης εννέα νεότευκτων πλοίων μας, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επιπλέον μονάδες 2.800 teu και τρεις μονάδες 1.800 teu, όλες σύγχρονες, αποδοτικές σε καύσιμα, οικολογικού σχεδιασμού με κινητήρες Tier III.
Νέα παραγγελία από την Euroseas
Το M/V Gregos έχει ήδη ξεκινήσει μια ναύλωση που αναμένεται να συνεισφέρει πάνω από 42 εκατ. δολ. EBITDA (ή περίπου 6 δολ. EBITDA ανά μετοχή) στην εταιρεία κατά τη διάρκειά της.
Στο πλαίσιο της ανάκαμψης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα έτη 2021 και 2022, η στρατηγική της Euroseas ήταν να αναπτυχθεί με τρόπο που να δημιουργεί αξία για τους μετόχους της και να τηρεί τη δέσμευσή της στις αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας (ESG) και να διαθέτει έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον στόλο, πρόσθεσε ο κ. Πίττας.
Από αυτή την άποψη, είναι αξιοσημείωτο ότι το M /V Gregos και τα υπόλοιπα νεότευκτά πλοία της είναι 40%+ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά μη οικολογικών πλοίων παρόμοιου μεγέθους. Αναμένουμε την παράδοση των υπόλοιπων νεότευκτων πλοίων μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις αγορές για να εντοπίσουμε ευκαιρίες αύξησης της αξίας για τους μετόχους μας κατέληξε ο κ. Πίττας.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas ελέγχει ένα στόλο από 26 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό ναυπήγηση.
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα