Ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street τα κέρδη και τα έσοδα που δημοσίευσε στα αποτελέσματα του α΄τριμήνου η PepsiCo ενισχύοντας τις προοπτικές της για το 2023.
Η εταιρεία αναψυκτικών ανέφερε τα ακόλουθα αποτελέσματα σε σύγκριση με αυτό που περίμενε η Wall Street, βάσει έρευνας της Refinitiv: Κέρδη ανά μετοχή 1,50 δολάρια προσαρμοσμένα έναντι εκτίμησης για 1,39 δολάρια και έσοδα 17,85 δισ. δολάρια έναντι εκτίμησης για 17,22 δισ.
Συγκεκριμένα, στο α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η PepsiCo ανέφερε καθαρά κέρδη 1,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 1,40 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 4,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 3,06 δολαρίων ανά μετοχή, την προηγούμενη περίοδο.
Pepsi: Η δικαστική διαμάχη που έγραψε ιστορία
Αύξηση πωλήσεων
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,2% στα 17,85 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα οργανικά έσοδα, που δεν περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο των εξαγορών και των εκποιήσεων, αυξήθηκαν κατά 14,3%.
Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1% στον κλάδο των ποτών, ενώ μειώθηκε κατά 3% στον κλάδο των τροφίμων. Συνολικά, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 2% σε όλες τις κατηγορίες, ενώ οι τιμές αυξήθηκαν κατά 16% συνολικά.
Η Frito-Lay North America ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά 16%, τροφοδοτούμενη από τα κέρδη του μεριδίου αγοράς και τη διψήφια αύξηση των καθαρών εσόδων σε βασικές μάρκες όπως η Lay’s, η Doritos και η Cheetos, καθώς και επωνυμίες όπως η Sun Chips και η PopCorners.
Τα οργανικά κέρδη της PepsiCo Beverages North America αυξήθηκαν κατά 12%, με την Pepsi να έχει διψήφια αύξηση καθαρών κερδών και μάρκες όπως η Gatorade και η Aquafina να προσφέρουν υψηλή μονοψήφια αύξηση καθαρών κερδώ.
Η εταιρεία αναμένει τα οργανικά κέρδη της συνολικά για το 2023 να αυξηθούν κατά 8%, από 6%.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία έθεσε επίσης ως στόχο της να σχεδιάσει το 100% των συσκευασιών της ώστε να μπορούν να ανακυκλωθούν, να κομποστοποιηθούν, να βιοαποδομηθούν ή να επαναχρησιμοποιηθούν έως το 2025.
«Αυτά τα πράγματα είναι δύσκολα, δεν είναι εύκολα, αλλά αυτό που θα σας έλεγα είναι ότι είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι σε αυτό», έχει δηλώσει ο CEO της PepsiCo Foods North America, Steven Williams.