Ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street τα κέρδη και τα έσοδα που δημοσίευσε στα αποτελέσματα του  α΄τριμήνου η PepsiCo ενισχύοντας τις προοπτικές της για το 2023.

Η εταιρεία αναψυκτικών ανέφερε τα ακόλουθα αποτελέσματα σε σύγκριση με αυτό που περίμενε η Wall Street, βάσει έρευνας της Refinitiv: Κέρδη ανά μετοχή 1,50 δολάρια προσαρμοσμένα έναντι εκτίμησης για 1,39 δολάρια και έσοδα 17,85 δισ. δολάρια έναντι εκτίμησης για 17,22 δισ.

Συγκεκριμένα, στο α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η PepsiCo ανέφερε καθαρά κέρδη 1,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 1,40 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 4,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 3,06 δολαρίων ανά μετοχή, την προηγούμενη περίοδο.

Pepsi: Η δικαστική διαμάχη που έγραψε ιστορία

Αύξηση πωλήσεων

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,2% στα 17,85 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα οργανικά έσοδα, που δεν περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο των εξαγορών και των εκποιήσεων, αυξήθηκαν κατά 14,3%.

Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1% στον κλάδο των ποτών, ενώ μειώθηκε κατά 3% στον κλάδο των τροφίμων. Συνολικά, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 2% σε όλες τις κατηγορίες, ενώ οι τιμές αυξήθηκαν κατά 16% συνολικά.

Η Frito-Lay North America ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά 16%, τροφοδοτούμενη από τα κέρδη του μεριδίου αγοράς και τη διψήφια αύξηση των καθαρών εσόδων σε βασικές μάρκες όπως η Lay’s, η Doritos και η Cheetos, καθώς και επωνυμίες όπως η Sun Chips και η PopCorners.

Τα οργανικά κέρδη της PepsiCo Beverages North America αυξήθηκαν κατά 12%, με την Pepsi να έχει διψήφια αύξηση καθαρών κερδών και μάρκες όπως η Gatorade και η Aquafina να προσφέρουν υψηλή μονοψήφια αύξηση καθαρών κερδώ.

Η εταιρεία αναμένει τα οργανικά κέρδη της συνολικά για το 2023 να αυξηθούν κατά 8%, από 6%.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία έθεσε επίσης ως στόχο της να σχεδιάσει το 100% των συσκευασιών της ώστε να μπορούν να ανακυκλωθούν, να κομποστοποιηθούν, να βιοαποδομηθούν ή να επαναχρησιμοποιηθούν έως το 2025.

«Αυτά τα πράγματα είναι δύσκολα, δεν είναι εύκολα, αλλά αυτό που θα σας έλεγα είναι ότι είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι σε αυτό», έχει δηλώσει ο CEO της PepsiCo Foods North America, Steven Williams.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
TikTok: Φλερτάρει και η Ευρώπη με την απαγόρευσή του
Διεθνή |

Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του

«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση