Τα κέρδη της ανταγωνιστικής στην Tesla BYD, αυξάνονται περισσότερο από 400% το πρώτο τρίμηνο, αποκτώντας ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, σύμφωνα με τους Financial Times.
H BYD, ανέφερε πενταπλάσια άνοδο στα καθαρά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο, καθώς ο κινεζικός όμιλος που στηρίζεται από τον Warren Buffett βγήκε αλώβητος στον πόλεμο τιμών και την βραδύτερη αύξηση των πωλήσεων που έπληξαν ξένους και ντόπιους ανταγωνιστές.
Ηλεκτροκίνηση: Πόσες αυτοκινητοβιομηχανίες θα επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό
Τεράστια αύξηση εσόδων
Η BYD ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 411% στα 4,1 δισ. Rmb (593 εκατ. δολάρια) τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, καθώς ο όμιλος με έδρα το Shenzhen επέκτεινε την κυριαρχία του στα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία στην Κίνα.
Τα αποτέλεσμα ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς και ακολουθούν μια μεγάλη άνοδο 400% στα ετήσια καθαρά κέρδη το 2022. Η ισχυρή οικονομική απόδοση της εταιρείας είναι το πιο πρόσφατο μήνυμα ότι ο κινεζικός όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων, ο οποίος έχει δημιουργήσει μια κάθετα ολοκληρωμένη αλυσίδα εφοδιασμού EV από ορυχεία έως μάρκες, καταλαμβάνει μια σημαντική θέση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Πρώτη με διαφορά στην Κίνα
Ξένοι όμιλοι καταλάμβαναν περίπου το 70% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων της Κίνας πριν από περίπου 10 χρόνια και η χώρα παραμένει μία από τις μεγαλύτερες αγορές για τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά στα ηλεκτρικά οχήματα, οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες κυριαρχούν ολοένα και περισσότερο.
Η BYD κατέχει σχεδόν 40% μερίδιο της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, μετά από αύξηση πωλήσεων περίπου 80% από το πρώτο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας συμβούλων Automobility.
Η εταιρεία διαθέτει μερίδιο 17% της αγοράς μπαταριών EV στην Κίνα και 62% της αγοράς για plug-in υβριδικά.
Η Tesla του Έλον Μασκ κατέλαβε τη δεύτερη θέση με περίπου 11% της αγοράς EV μετά από ετήσια αύξηση πωλήσεων 27%.
Η VW, συμπεριλαμβανομένων των κινεζικών κοινοπραξιών της, βρίσκεται στην ένατη θέση με μόλις 2% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων μετά από πτώση των πωλήσεων κατά 5%.
Latest News
Η Ιταλία μπορεί να τα καταφέρει χωρίς ρωσικό αέριο - Τι υποστηρίζει ο ιταλός υπουργός Ενέργειας
Η Ρώμη δεν έχει κανένα λόγο να αντιταχθεί στις κυρώσεις της ΕΕ που στοχεύουν το ρωσικό LNG, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
Πρωτοφανές κύμα ζέστης πλήττει τη νότια Ασία – 30 νεκροί στη Ταϊλάνδη
Στη Μιανμάρ το θερμόμετρο άγγιξε την Τετάρτη τους 45,9 βαθμούς Κελσίου
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους