Την οριστική επίλυση του πάγιου αιτήματος για την ελεύθερη διέλευση εμπορικών πλοίων από τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας τη νύχτα με άρση απαγόρευσης, ανακοίνωσε η Ενωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ).
Όπως τονίζεται, «σήμερα ικανοποιήθηκε το χρόνιο αίτημα της Ένωσης μετά από πέντε χρόνια προσπαθειών και παρεμβάσεων. Ένα ζήτημα που όσο διαρκούσε, δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα και αναίτιες καθυστερήσεις σε όλα τα εμπορικά πλοία αλλά και στα φορτία, αυτό της απαγόρευσης της διέλευσης των εμπορικών πλοίων του διαύλου ναυστάθμου κατά τη διάρκεια της νύχτας».
ΕΕΝΜΑ: Ο ΦΠΑ στα ναυπηγεία τροχοπέδη στην πράσινη μετάβαση
Συγκεκριμένα, «μετά από επανειλημμένες έγγραφες και προφορικές παρεμβάσεις προς τους εκάστοτε Αρχηγούς του Π.Ν., ο νέος Αρχηγός Π.Ν., Αντιναύαρχος Ιωάννης Δρυμούσης, αντιλήφθηκε αμέσως το υπαρκτό πρόβλημα και εξέδωσε την NAVTEX 532/2023, με την οποία επιτρέπεται πλέον η διέλευση των εμπορικών πλοίων κατά την νύχτα, με ίδιες διαδικασίες που τηρούνται και για την διέλευση πλοίων κατά την διάρκεια της ημέρας και με γνωστοποίηση της διέλευσης δύο ώρες πριν την αιτούμενη ώρα διέλευσης. Παράλληλα ενημερώθηκε εγγράφως η Ένωση μας ότι προωθείται και η σχετική αναθεώρηση/τροποποίηση της ισχύουσας Αγγελίας (5/2023)».
Ο Πρόεδρος της ΕΕΝΜΑ, Χαράλαμπος Σημαντώνης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή, η οποία επιλύει ένα σοβαρότατο πρόβλημα καθυστέρησης όλων των πλοίων και ευχαριστεί τον Αρχηγό Π.Ν, ελπίζοντας ο τρόπος που λειτούργησε να αποτελέσει παράδειγμα για την επίλυση αυτονόητων ζητημάτων που δημιουργούν εμπόδια στον κλάδο της ναυτιλίας.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση