Καλό θα ήταν ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ να μην χρειαζόταν να αντιμετωπίζει τα παιδιά στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας του σαν πατέρας που παρακολουθεί τον τραπεζικό λογαριασμό.
Η εταιρεία του Meta Platforms βρέθηκε σε μπελάδες με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για τρίτη φορά την Τετάρτη για τον χειρισμό των δεδομένων νεότερων χρηστών.
Η δημιουργία εσόδων από αυτά είναι δύσκολη, όπως έχουν δείξει άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά είναι διπλά προβληματικό για τον Ζάκερμπεργκ: Δυσκολεύεται καταρχάς να ενθαρρύνει τα παιδιά να έρθουν στα δίκτυά του και να παραμείνουν.
Η αντιμονοπωλιακή αρχή αυτή την εβδομάδα ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία αξίας 613 δισεκατομμυρίων δολαρίων δεν έλαβε τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των παιδιών στην πλατφόρμα της Messenger Kids από το 2017 έως το 2019. Θέλει να εμποδίσει τη Meta να επωφεληθεί από την πώληση των δεδομένων που συνέλεγε από χρήστες που ήταν κάτω των 18 ετών, ακόμη και όταν μεγαλώσουν.
Η σαρωτική πρόταση μπορεί να μην αντέξει στο δικαστήριο – έχει ήδη αμφισβητηθεί από έναν από τους επιτρόπους της FTC. Αλλά το αυστηρό μήνυμα από την υπηρεσία δείχνει ότι δεν υποχωρεί ούτε εκατοστό στη Meta όσον αφορά τις βέλτιστες πρακτικές.
Αυτό είναι μόνο ένα πρόβλημα. Το άλλο είναι ότι η Meta δεν μπόρεσε να επανεφεύρει τον εαυτό της έτσι ώστε να μπορεί να θέλξει νέους και νεότερους χρήστες, ούτως ή άλλως. Πάνω από το 20% των χρηστών στις κοινωνικές πλατφόρμες TikTok και Snapchat είναι κάτω των 18 ετών, σε σύγκριση με περίπου 5% στο Facebook και 12% στο Instagram, σύμφωνα με την Insider Intelligence. Στο μεταξύ, η ανάπτυξη των χρηστών της Meta επιβραδύνθηκε, γεγονός που έχει διαβρώσει το μερίδιο αγοράς της στις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Και δεν είναι από έλλειψη προσπάθειας. Η Meta τον περασμένο μήνα άνοιξε το Horizon Worlds για τους κάτω των 18 ετών, παρά τις αντιδράσεις από ομάδες προστασίας δικαιωμάτων και γερουσιαστές των ΗΠΑ.
Ακόμα κι αν η Meta καταφέρει να πείσει τα παιδιά ότι οι πλατφόρμες της είναι μοντέρνες, η επιχείρησή της θα σακατευτεί εκτός εάν οι γονείς -και οι ρυθμιστικές αρχές- μπορούν να εμπιστευτούν ότι η εταιρεία θα προστατεύσει το απόρρητο των ανηλίκων. Αυτές οι ανησυχίες δεν είναι εντελώς μοναδικές για την εταιρεία του Ζάκερμπεργκ, καθώς αρκετοί νομοθέτες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες συζητούν νομοθετήματα που θα περιόριζε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από παιδιά. Ωστόσο, η Meta θα πρέπει να βρει πώς να ευθυγραμμιστεί υπεύθυνα με τα cool παιδιά με τρόπο που να είναι ασφαλής και κερδοφόρος – διαφορετικά θα κινδυνεύσει να χάσει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Latest News
Περιστέρι... για λάθος λόγους ο Πάουελ
Η Fed είναι απίθανο να επιτύχει τον στόχο της για πληθωρισμό 2%, εκτός αν είναι διατεθειμένη να προκαλέσει μεγάλες ζημιές στην οικονομία
Οι ευρωπαϊκές τράπεζες έχουν λίγα να χάσουν από τη μείωση των επιτοκίων
Το παράδοξο της νομισματικής πολιτικής
Από τις κρατικές συμβάσεις στην επιδρομή: Πώς η Ευρώπη στράφηκε κατά της κινεζικής Nuctech
Τα μηχανήματα προμηθευτών εξοπλισμού ασφαλείας χρησιμοποιούνται με δημόσιες συμβάσεις
Τι θα ακολουθήσει για το TikTok μετά την έγκριση της απαγόρευσης από το Κογκρέσο των ΗΠΑ
Η εφαρμογή βίντεο υπόσχεται νομική μάχη για να αποτρέψει την προσπάθεια διαχωρισμού της από την κινεζική μητρική
Σε ομηρία η περιουσία μέγα χορηγού του Τραμπ και τα δισ. στο Tik Tok
Η επενδυτική Susquehanna International Group κατέχει μερίδιο περίπου 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη μητρική εταιρεία ByteDance καθώς η εφαρμογή αντιμετωπίζει πιθανή απαγόρευση
Η «συρρίκνωση» της ΕΕ και οι τρεις κίνδυνοι
Με τον εθνικισμό να αυξάνεται στα περισσότερα κράτη μέλη, η αποδοχή μεγαλύτερης ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης μπορεί να είναι η πιο δύσκολη μάχη από όλες
Ένα βήμα πίσω από την άβυσσο στη Μέση Ανατολή
Ο κίνδυνος λανθασμένων υπολογισμών μεταξύ Ιράν και Ισραήλ θα παραμείνει
Γιατί δεν μπορούμε να σταματήσουμε να κοιτάμε το πρόσωπό μας στο διαδίκτυο
Η αύξηση των βιντεοκλήσεων έχει γεννήσει μια εντελώς νέα σειρά προβλημάτων για τις εταιρείες τεχνολογίας — και εμάς
Ξαναφτιάχνοντας το «made in India»
Ο αγώνας να ζωντανέψει η ινδική μεταποίηση
Οι αγορές και ο βάτραχος στο βραστό νερό
Ενώ η αντίδραση στις τελευταίες εχθροπραξίες ήταν ήπια, η παγκόσμια οικονομία είναι πολύ εύθραυστη για μια νέα κρίση