Επικριτικός απέναντι στα στελέχη επιχειρήσεων που επιβάλλουν στους υπαλλήλους τους να επιστρέψουν στο γραφείο εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι. Μιλώντας για τα μοντέλα εργασίας, σε συνέντευξή του στο The Verge, ο Τσέσκι είπε δηκτικά πως πολλά από αυτά τα στελέχη περνούν τα καλοκαίρια τους ταξιδεύοντας ή κάνοντας πολυτελείς διακοπές στο Χάμπτονς του Λονγκ Άιλαντ.
«Σας εγγυώμαι ότι πολλοί από αυτούς τους διευθύνοντες συμβούλους που καλούν τους ανθρώπους πίσω στο γραφείο στη Νέα Υόρκη θα πάνε στο Χάμπτονς για το καλοκαίρι ή στην Ευρώπη τον Αύγουστο», είπε χαρακτηριστικά. «Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει. Επομένως, εξακολουθεί να υπάρχει ευελιξία, πολύ περισσότερη από ότι πριν από το Zoom».
Περιζήτητη η εξ αποστάσεως εργασία στην Airbnb
Η Airbnb ανακοίνωσε πέρυσι ότι θα επέτρεπε στους υπαλλήλους να «ζουν και να εργάζονται από οπουδήποτε» χωρίς μείωση μισθού, εάν έμεναν στις χώρες τους. Ο Τσέσκι είπε τότε ότι η Airbnb «είχε την πιο παραγωγική περίοδο δύο ετών στην ιστορία της ενώ εργαζόταν εξ αποστάσεως». Η εταιρεία αργότερα έκανε γνωστό ότι η σελίδα της για νέους εργαζόμενους συγκέντρωσε περισσότερες από 800.000 προβολές μετά την ανακοίνωση.
«Δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θα ανακαλύψουν ότι χρειάζονται το 100% του εργατικού τους δυναμικού στο γραφείο 50 εβδομάδες τον χρόνο για να το κάνουν αυτό», είπε ο Τσέσκι, προσθέτοντας ότι η Airbnb ζητά από τους υπαλλήλους να συγκεντρώνονται τουλάχιστον μία εβδομάδα κάθε τρεις μήνες.
Ο CEO της Airbnb σημείωσε ακόμη πως κατά την άποψή του οι υπάλληλοι της πλατφόρμας είναι πιο παραγωγικοί δουλεύοντας εξ αποστάσεως, αλλά επεσήμανε ότι «δεν θέλουμε να αναδημιουργήσουμε αυτόν τον κόσμο του “Wall-E” όπου όλοι κοιτάζουν απλώς τις οθόνες όλη μέρα και κανείς δεν έχει καμία αλληλεπίδραση με τον φυσικό κόσμο».
«Δεν πηγαίνω στο γραφείο κάθε μέρα» είπε για τον ίδιο, . «Πιθανώς, κάθε δεύτερη εβδομάδα, πηγαίνω περισσότερες μέρες».
Άδεια γραφεία
Χαρακτηριστικό της γενικευμένης εξ αποστάσεως εργασίας που εφαρμόζει η Airbnb είναι ότι στο Σαν Φρανσίσκο, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, είναι ότι περίπου 1,7 εκατ. τετραγωνικά μέτρα χώρων γραφείων στο κέντρο της πόλης είναι κενά και πάνω από το 30% των κτιρίων γραφείων έχει διαθέσιμο χώρο για μίσθωση ή υπομίσθωση, σύμφωνα με το San Francisco Chronicle.
Latest News
Τιμές «χρυσάφι» στο χαλκό - Οι κολοσσοί και η κούρσα για deals [γραφήματα]
Στα 10.000 δολάρια ανά τόνο οι τιμές - Γιατί ο χαλκός είναι το πολυτιμότερο μέταλλο
Εκτόξευση μετοχής της Philips - Στο +29% μετά τον διακανονισμό για τις συσκευές άπνοιας
Η Philips συμφώνησε σε διακανονισμό ύψους 1,1 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ για την πολύκροτη υπόθεση ανάκλησης συσκευών άπνοιας
Οι 60.000 τίτλοι του Bloomberg που προβλέπουν τις κινήσεις της Fed
Ο δείκτης κλίματος Fed που δημιούργησε το Bloomberg βασίζεται σε έναν αλγόριθμο που έχει επεξεργαστεί δημοσιεύματα και μπορεί να δώσει στοιχεία για τις επόμενες κινήσεις
Επένδυση 200 εκατ. δολαρίων της Crypto Tether σε εταιρεία εμφυτευμάτων εγκεφάλου
Με την επένδυσή της η Crypto Tether γίνεται ο μεγαλύτερος μέτοχος της Blackrock Neurotech
Ο Τραμπ είναι το απόλυτο προϊόν του νεοφιλελευθερισμού - Η σκληρή κριτική του Στίγκλιτς
Στο νέο του βιβλίο υποστηρίζει ότι ο νεοφιλελευθερισμός έχει δημιουργήσει μια άνιση, ανέντιμη κοινωνία, η οποία εν μέρει ενσαρκώνεται από τον Ντόναλντ Τραμπ
Αύξηση πωλήσεων για τη Domino's pizza στο α΄τρίμηνο
Με έσοδα 2,21 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ και 2,15 δισ. απο τις πωλήσεις στις άλλες χώρες
«Ξεσηκώνονται» οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία των ΗΠΑ - Συγκεντρώσεις την 1η Μάη σε 18 πόλεις
Οι διαπραγματεύσεις αφορούν περίπου 40.000 εργαζόμενους οι οποίοι προσπαθούν να εξασφαλίσουν νέες συμβάσεις για πρώτη φορά μετά την πανδημία
Αύριο η ΓΣ της Anglo American - Εν αναμονή πιθανής νέας πρότασης της BHP
Μετά την αρχική πρόταση των 39 δισ. δολαρίων , αναμένεται βελτιωμένη προσφορά για την Anglo American, είχε μεταδώσει το Σάββατο το Reuters
Κόβουν τις παμπ οι Βρετανοί – Τέλος στις περιττές… πολυτέλειες
Η κρίση του κόστους διαβίωσης και το γεγονός ότι τα πράγματα παραμένουν πιο ακριβά από ό,τι ήταν πριν από ένα ή δύο χρόνια, επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη
Τι κάνουν οι γίγαντες του fast food για την προσέλκυση πελατών
Με προσφορές οι αλυσίδες fast food προσπαθούν να τραβήξουν πελάτες - Οι επισκέψεις αυξήθηκαν το δίμηνο Φεβρουαρίου-Μαρτίου