Βουτιά 10% έκανε η μετοχή της Airbnb την Τετάρτη ενώ και την Πέμπτη συνέχισε καθοδικά, αφού η ταξιδιωτική πλατφόρμα προσέφερε περιορισμένες προοπτικές για το τρέχον τρίμηνο σε σχέση με ό,τι ανέμεναν ορισμένοι αναλυτές.

Η Airbnb παρουσίασε την Τρίτη ισχυρή αύξηση εσόδων και νέο ρεκόρ κρατήσεων κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, γεγονός που αποτελεί ισχυρή ένδειξη ότι η ζήτηση για ταξίδια παραμένει ισχυρή παρά τους φόβους για παρατεταμένης ύφεση.

Η εταιρεία ανέφερε ότι τα έσοδα του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 20% στα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street. Η εταιρεία σημείωσε ότι οι διανυκτερεύσεις και οι εμπειρίες που αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα έφτασαν σε υψηλό ρεκόρ σπάζοντας το όριο των 120 εκατομμυρίων το τελευταίο τρίμηνο.

Airbnb: Τα πιο εντυπωσιακά και παράξενα καταλύματα

Ιστορικό ρεκόρ κρατήσεων

«Περισσότεροι επισκέπτες ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας το Airbnb από ποτέ άλλοτε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Brian Chesky συζητώντας με αναλυτές την Τρίτη. «Έχουμε δει τον υψηλότερο αριθμό ενεργών κρατήσεων από ποτέ, παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες».

«Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, είδαμε επίσης επισκέπτες να κάνουν κράτηση για ταξίδια εκ των προτέρων, δίνοντας μια ισχυρή ώθηση και για το δεύτερο τρίμηνο», πρόσθεσε. «Μας ενθάρρυνε ιδιαίτερα η συνεχιζόμενη ανάκαμψη της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού καθώς οι διανυκτερεύσεις που κρατήθηκαν εκεί το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν περισσότερο από 40% σε ετήσια βάση».

Η Airbnb ανέφερε επίσης καθαρά έσοδα περίπου 117 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρή απώλεια την ίδια περίοδο πέρυσι.

«Απογοήτευση»

Ωστόσο, το guidance της εταιρείας για το τρέχον τρίμηνο «απογοήτευσε», ανέφεραν οι αναλυτές της Barclays.

Στην επιστολή της προς τους μετόχους, η Airbnb ανέφερε ότι έχει προχωρήσει στο χρονοδιάγραμμα των δαπανών μάρκετινγκ για το πρώτο εξάμηνο του έτους για να βοηθήσει στη στήριξη της περιόδου αιχμής των καλοκαιρινών ταξιδιών. Η εταιρεία αυξάνει επίσης τις επενδύσεις μάρκετινγκ του brand της σε περισσότερες χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ο Tom White, ανώτερος ερευνητικός αναλυτής στο D.A. Ο Davidson, σχολίασε ότι το άτονο guidance για το τρέχον τρίμηνο πιθανότατα επηρεάστηκε από την ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης της εταιρείας νωρίτερα σε σχέση με πέρυσι, αλλά σημείωσε ότι θα μπορούσε επίσης να εγείρει ανησυχίες για τη ζήτηση.

Ορισμένοι σκεπτικιστές της εταιρείας «μπορεί να το αναφέρουν ως απόδειξη ότι η [Airbnb] αγωνίζεται να διατηρήσει τον ρυθμό ανάπτυξής της σε ένα παγκόσμια άνοιγμα μετά την πανδημία, και πιστεύουμε ότι υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό».

Όμως ο White έγραψε ότι πιστεύει ότι συνεχίζουν να υπάρχουν «υποσχόμενοι σταδιακά» τρόποι ώστε η Airbnb να ξεκλειδώσει την ανάπτυξη «τους επόμενους 12-24 μήνες».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή