
Στη βρετανική τηλεόραση «πρωταγωνίστησε» η Σκόπελος στο πλαίσιο της επίσκεψης τηλεοπτικού συνεργείου της εκπομπής «Loose Women». Πρόκειται για μια από τις δημοφιλέστερες πρωινές καθημερινές ψυχαγωγικές εκπομπές της Μεγάλης Βρετανίας που μεταδίδεται από το ITV και έχει εννιά εκατομμύρια τηλεθεατές περίπου σε εβδομαδιαία βάση. Η εκπομπή «Loose Women» έχει τιμηθεί με βραβεία BAFTA και ΝΤΑ. Με επίκεντρο το γεγονός πως η κινηματογραφική μεταφορά του διαχρονικού μιούζικαλ Mamma Mia γυρίστηκε στο πανέμορφο νησί των Σποράδων, πραγματοποιήθηκαν έξι «ζωντανές» μεταδόσεις.
Σκόπελος: Γαλαζοπράσινα νερά, ιστορία και πολιτισμός στο βίντεο για την προβολή της Σκοπέλου
Οι live παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν με φόντο την εξωτική παραλία του Αμάραντου https://youtu.be/KUY91BTfdVE και το γραφικό εκκλησάκι Αη Γιάννη στο Καστρί που βρίσκεται στην κορυφή ενός βράχου ύψους 100 μέτρων με 106 λαξευμένα σκαλοπάτια https://youtu.be/ZwdfJKONVDg.
«Αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Σκοπέλου, επιλέγουμε πρωτότυπες δράσεις διεθνούς προβολής που κρατούν ζωντανή τη σύνδεση με το δημοφιλές μιούζικαλ. Ειδικά εφέτος, οι ταξιδιωτικές ροές από Μεγάλη Βρετανία εμφανίζουν πολύ μεγάλη δυναμική καθώς έχουν ξεκινήσει από τον Απρίλιο και αναμένονται να συνεχιστούν μέχρι και τον Οκτώβριο», τόνισε η πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου Ιωάννα Ευσταθίου. Τα γυρίσματα της εκπομπής πραγματοποιήθηκαν με τη στήριξη του Δήμου Σκοπέλου και την εθελοντική συνεισφορά του ταξιδιωτικού γραφείου Dolphin of Skopelos.


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι