Μια νέα εμπορική συνεργασία με τον όμιλο Insotel Marine ανακοίνωσε η εταιρεία Trasmed, η ισπανική θυγατρική εταιρεία του ομίλου Grimaldi. Όπως τονίζεται είναι μια ένωση δυνάμεων «που γεννήθηκε με σταθερό στόχο να προσφέρει μια παγκόσμια πρόταση για την αγορά των Βαλεαρίδων και υπό την οποία θα προσφέρουμε όλες τις θαλάσσιες υπηρεσίες μας για επιβάτες και εμπορεύματα».
Η Trasmed καθιστά διαθέσιμη στους διάφορους κλάδους της IMG (Trasmapi, Menorca Lines, Formentera Lines και Formentera Cargo) ολόκληρο το παγκόσμιο δίκτυο μάρκετινγκ του Ομίλου Grimaldi, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για την Ferry Alliance θα ανακοινωθούν σύντομα με την παρουσίαση του ανανεωμένου «CITY OF GRANADA».
Ενεργοποίησε option για πέντε πλοία η Grimaldi
«Οι πελάτες μας θα μπορούν να αγοράσουν ένα μόνο εισιτήριο από τη Βαρκελώνη και τη Βαλένθια προς Formentera μέσω Ibiza με βολικές ώρες και βολικές τιμές», ανέφερε ο Etore Morace, προσθέτοντας ότι «αυτή η συνεργασία μας δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική προσφορά για την αγορά των Βαλεαρίδων Νήσων, αυξάνοντας το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας και προσφέροντας συνδέσεις μεταξύ όλων των νησιών. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι γιατί αυτό είναι ένα θεμελιώδες βήμα στη στρατηγική ανάπτυξής μας και μια ευκαιρία να εδραιώσουμε τη θέση μας στον κλάδο στις Βαλεαρίδες Νήσους».
«Γέφυρα» με Β. Αφρική στήνει ο όμιλος Grimaldi
Σημειώνεται πως ο όμιλος Grimaldi ναυπηγεί έξι πλοία τύπου conro, δηλαδή μεταφοράς οχημάτων και containers, συνολικής αξίας άνω των 500 εκατ. δολ. και ήδη έχει παραλάβει το πρώτο πλοίο ενώ πρόσφατα καθελκύστηκε και το δεύτερο. Ειδικότερα ,πρώτα παρέλαβε το πλοίο Great Antwerp, το πρώτο πλοίο πολλαπλών χρήσεων ro-ro κλάσης G5, και δυο ημέρες αργότερα στο ίδιο ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. στο Ulsan (Νότια Κορέα) καθελκύστηκε το αδελφό πλοίο Great Lagos.
Το δεύτερο πλοίο κλάσης G5 πήρε το όνομά του από την πόλη Λάγος στη Νιγηρία, το λιμάνι της οποίας εξυπηρετείται εδώ και δεκαετίες από τον όμιλο Grimaldi, ο οποίος λειτουργεί εκεί το μεγαλύτερο τερματικό σταθμό πολλαπλών χρήσεων ro-ro στη Δυτική Αφρική.
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα