Τα τελευταία 30 χρόνια, η αεροπορική εταιρεία Ryanair κέρδισε έδαφος στον χώρο των αεροπορικών πτήσεων εγκαθιδρύοντας ένα επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στους ιδιαίτερα χαμηλούς ναύλους, με το εισιτήριό της να ξεκινά πολλές φορές από τα 9,99 ευρώ.
Μετά το μεγάλο πάγωμα των πτήσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, πλέον οι ταξιδιώτες ανά τον κόσμο έχουν επιστρέψει δυναμικά στις εξορμήσεις τους.
Έτσι, με τα γρανάζια να έχουν πάρει μπρος, η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία στέλνει ένα μήνυμα προς τους πελάτες της που ενδεχομένως να τους δυσανασχετήσει.
Οι μέρες των εξαιρετικά χαμηλών ναύλων ενδεχομένως να έχουν τελειώσει.
Ο Οικονομικός Διευθυντής, Neil Soharan μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων είπε πως οι πελάτες είναι πρόθυμοι πλέον να πληρώσουν περισσότερα για τους ναύλους, καθώς οι κρατήσεις αυξάνονται την καλοκαιρινή περίοδο.
«Οι μέρες των 9.99 είναι πιθανώς πίσω μας για κάποιο χρονικό διάστημα», είπε ο Soharan σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television.
Οι τιμές των εισιτηρίων σε όλο τον κλάδο έχουν αυξηθεί, εν μέρει λόγω της έντονης ζήτησης για καλοκαιρινές αποδράσεις, αλλά και λόγω της σπανιότητας αεροσκαφών, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν παραγγελίες για νέα μοντέλα.
Χαρακτηριστικό είναι πως η Easy Jet αναβάθμισε την πρόβλεψή της για τα κέρδη της, επισημαίνοντας ότι οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια και οι αερομεταφορείς όπως η Deutsche Lufthansa AG και η Air France-KLM, έχουν δει πελάτες αναψυχής να συνωστίζονται στο business-class τμήμα της καμπίνας.
«Πιστεύουμε ότι θα έχουμε αρκετά κέρδη»
Η Ryanair ανέφερε κέρδη μετά από φόρους 1,43 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου, έναντι ζημιών 355 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Επιπλέον, η Ryanair αναμένει ότι ο λογαριασμός καυσίμων της θα είναι 1 δισ. ευρώ υψηλότερος, το τρέχον οικονομικό έτος, λέγοντας ότι τα υψηλότερα έσοδα θα αντισταθμίσουν το άλμα.
«Πιστεύουμε ότι θα έχουμε αρκετά κέρδη, με βάση αυτά που βλέπουμε, για να καλύψουμε τα έξοδα στα καύσιμα και στη συνέχεια θα τα αυξήσουμε ελαφρώς», δήλωσε ο Sorahan, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Ο Οικονομικός Διευθυντής σημείωσε ότι είναι βέβαιος ότι η εταιρεία θα πετύχει τον στόχο της να μεταφέρει 185 εκατ. επιβάτες φέτος, ακόμη και αφού η Ryanair προειδοποίησε στη δήλωσή της ότι ο αριθμός μπορεί να είναι ελαφρώς χαμηλότερος λόγω καθυστερήσεων στην Boeing Co., τον μοναδικό προμηθευτή των αεροσκαφών της. Η αεροπορική εταιρεία μετέφερε 168,6 εκατ. επιβάτες το οικονομικό έτος που μόλις τελείωσε, αύξηση 74%.
Ο Sorahan ανέφερε ότι τα βοηθητικά έσοδα για υπηρεσίες, όπως η προτεραιότητα επιβίβασης και το φαγητό κατά την πτήση, ήταν «πολύ ισχυρά», φτάνοντας στα 23 ευρώ ανά επιβάτη, από 19 ευρώ πριν από την πανδημία.
Υπενθυμίζεται ότι αυτόν τον μήνα, η αεροπορική παρήγγειλε έως και 300 αεροσκάφη Boeing 737 Max καθώς στοχεύει το 30% της ευρωπαϊκής αγοράς αεροπορικών ταξιδιών μέχρι το 2034.
Latest News
Το «βουνό» του ευρωπαϊκού χρέους - «Καμπανάκι» για Γαλλία και Ιταλία
Το «φρένο» στη λήψη αντιδημοφιλών μέτρων λόγω των ευρωεκλογών, η ρητορική της ακροδεξιάς και η αντιμετώπιση της φτώχειας
Κίνα: Τα υπόγεια «κανάλια» πληρωμών για να αποφύγουν τις κυρώσεις
Η επίσκεψη Μπλίνκεν στο Πεκίνο και το σχέδιο
Υπό απόσυρση από το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η L'Occitane
Τα σχέδια του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της L'Occitane International, Ρέινολντ Γκάιγκερ
Εντεκα χώρες αντιμέτωπες με τη διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος - Το ορόσημο του Ιουνίου
Ποιες πιέζουν να εξαιρεθούν από τη «διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος» λόγω των υψηλών αμυντικών δαπανών τους
Συρρίκνωση για τέταρτο τρίμηνο στην οικονομία της Σουηδίας
Πότε θα αρχίσει να μειώνει επιτόκια η κεντρική τράπεζα
Η επίσκεψη Μασκ «ξεμπλοκάρει» την Tesla στην Κίνα
Οι έλεγχοι ασφαλείας και οι συναντήσεις του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
«Χρυσά συμβόλαια» για τα golden boys της Wall Street
Η ραγδαία άνοδος της χρηματιστηριακής αγοράς αυξάνει τον πλούτο των Αμερικανών ηγετών
Το «δωράκι» των 800 εκατ. ευρώ των δυτικών τραπεζών στο Κρεμλίνο
Ο αριθμός αντιπροσωπεύει τετραπλάσια αύξηση σε προπολεμικά επίπεδα και έρχεται καθώς τα κέρδη αυξάνονται στους ευρωπαίους δανειστές που βρίσκονται ακόμη στη χώρα
Στερεύουν τα προνόμια της Sephοra - Γκρεμίζεται ο μύθος του ιδανικού χώρου εργασίας
Το «Project Shift» που φέρνει τα πάνω-κάτω στους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης και τα οφέλη που είχαν μέχρι στιγμής
Πού πάνε κορυφαία στελέχη που εγκαταλείπουν την Goldman Sachs
Ο Ίζι Iνγκλαντερ κυνηγάει στελέχη από την τράπεζα της Wall Street, τη στιγμή που ο Ντέιβιντ Σόλομον αντιμετωπίζει νέα αναταραχή