
Αυξημένα έσοδα ύψους 309,5 εκατ. δολ. έναντι 236,6 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2023 η Navios Maritime Partners L.P.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου που διαχειρίζεται πλοία χύδην ξηρού φορτίου, containerships και δεξαμενόπλοιων, ανακοίνωσε επίσης κέρδη 99,2 εκατ. δολ. έναντι 85,6 εκατ. δολ πέρυσι και EBITDA 188,8 εκατ. δολ έναντι 126,118 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κ. Αγγελική Φράγκου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η Navios Partners εστιάζει στη μείωση του ποσοστού μόχλευσης και στον εκσυγχρονισμό του στόλου της με την πώληση παλαιότερων πλοίων και την απόκτηση νέων πλοίων. Ειδικότερα εξασφάλισε 242,2 εκατ. δολάρια ακαθάριστα έσοδα από την πώληση 13 πλοίων, εκ των οποίων τα οκτώ πουλήθηκαν έναντι 160,3 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023, ενώ άλλα πέντε πλοία θα πωληθούν το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έναντι 81,9 εκατ. δολαρίων Παράλληλα Navios Parnters στις 27 Απριλίου 2023 και στις 29 Μαρτίου 2023, παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία Capesize του 2023, το Navios Sakura χωρητικότητας 182.169 dwt και το Navios Altair χωρητικότητας 182.115 dwt, αντίστοιχα.
Επίσης προχώρησε σε μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν έσοδα ύψους 161 εκατ. δολαρίων. Συνολικά η Navios Partners έχει σήμερα συμβολαιοποιημένα έσοδα ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2036.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Navios Partners αποφάσισε διανομή μετρητών για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ύψους 0,05 δολαρίων ανά μονάδα. Η διανομή σε μετρητά καταβλήθηκε στις 12 Μαΐου 2023 στους μεριδιούχους που ήταν εγγεγραμμένοι στο αρχείο στις 9 Μαΐου 2023.
Η Navios Partners κατέχει και εκμεταλλεύεται στόλο που αποτελείται από 81 πλοία ξηρού φορτίου, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένου ενός νεότευκτου πλοίου Capesize που ναυλώθηκε με συμβόλαιο bareboat και αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2023, έξι νεότευκτων πλοίων Aframax/LR2 που αναμένεται να παραδοθούν το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια MR2 Product Tanker ναυλωμένα με συμβόλαια bareboat που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2025 και το πρώτο εξάμηνο του 2026 και 12 νεότευκτα Containerships που αναμένεται να παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2023, το 2024 και το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ο στόλος δεν περιλαμβάνει ένα πλοίο δεξαμενόπλοιων προϊόντων LR1 που συμφωνήθηκε να πωληθεί.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες