Σε 527,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 15,4% ανήλθαν τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2023 του ΟΠΑΠ, βάση ως αποτέλεσμα «του επιτυχημένου εμπορικού πλάνου και του γενικότερου θετικού κλίματος στις retail δραστηριότητες, με την εταιρεία να επιτυγχάνει σημαντική ανάπτυξη τόσο στο επίγειο όσο και στο διαδίκτυο».
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 16,4% στα €196,5εκ. (α’ τρίμηνο 2022: €168,8εκ.) ή αυξημένα κατά 12,7% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων εσόδων.
ΔΕΙΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Τα λειτουργικά έξοδα α΄ τριμήνου 2023 διαμορφώθηκαν στα 88,9 εκατ. ευρώ, οριακά υψηλότερα κατά 0,4% σε ετήσια βάση (α’ τρίμηνο 2022 στα €88,6εκ.) «επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους».
Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε €118,0εκ. (α’ τρίμηνο 2022: €88,3εκ.), αυξημένα κατά 33,6% σε ετήσια βάση ή αυξημένα κατά 25,7% σε συγκρίσιμη βάση στα €118,3εκ., βοηθούμενα επίσης από τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης.
«Πράσινο φως» από τη Γ.Σ. του ΟΠΑΠ για πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών
Ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM Ebitda να διαμορφώνεται στο 0,1x (0,03x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).
Καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR)
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) στο α’ τρίμηνο 2023 αυξήθηκαν κατά 15,4% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα €527,4εκ. ενισχυμένα από τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας, το γενικότερο θετικό κλίμα στο retail και τη συνεχιζόμενη συνεισφορά του online.
Μικτό Κέρδος από παιχνίδια
Το μικτό κέρδος από παιχνίδια το α’ τρίμηνο 2023 διαμορφώθηκε στα €218,1εκ. αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων GGR.
EBITDA
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν το α΄ τρίμηνο 2023 σε €196,5εκ. έναντι €168,8εκ. στο α΄ τρίμηνο 2022 αυξημένα κατά 16,4% ή κατά 12,7% σε συγκρίσιμη βάση ως αποτέλεσμα των αυξημένων GGR και της συνετής διαχείρισης του κόστους
Καθαρά κέρδη
Τα καθαρά κέρδη το α΄ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε €118,0εκ. έναντι €88,3εκ. το α’ τρίμηνο 2022 λόγω αυξημένης λειτουργικής κερδοφορίας και μειωμένων χρηματοοικονομικών εξόδων.
Μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια, τα καθαρά κέρδη σε επαναλαμβανόμενη βάση το α’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε €118,3εκ. συγκριτικά με €94,2εκ. το α’ τρίμηνο 2022.
Ισχυρή οργανική ανάπτυξη
«Έπειτα από το εντυπωσιακό τέταρτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε δυναμικά το 2023, σημειώνοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη. Η σημαντική κερδοφορία του πρώτου τριμήνου του
2023 αντανακλά την ελκυστική πρότασή μας προς τους πελάτες, καθώς και την ενισχυμένη λειτουργική αποδοτικότητά μας» σχολίασε ο Jan Karas, διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ και πρόσθεσε:
«Συνολικά, σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Μεταξύ άλλων, έχουμε βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα
μας και έχουμε αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών μας. Η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, γεγονός που ενισχύει την αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Επιπλέον, η νέα iLoterry πλατφόρμα μας, το Opaponline.gr, εντείνει το ψηφιακό αποτύπωμά μας, δίνοντας στον ΟΠΑΠ τη δυνατότητα να παρέχει την πιο ολοκληρωμένη online πρόταση στην αγορά και να προσφέρει ακόμη περισσότερη διασκέδαση στους πελάτες του. Ακόμη, το OPAP Store App συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, αναδεικνύοντας τον απτό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών μας για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα μας. Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε κατάλληλα τοποθετημένοι για τα επόμενα κεφάλαια ανάπτυξης της εταιρείας μας. Ταυτόχρονα, είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο ΟΠΑΠ αξιοποιεί πλήρως τις ευκαιρίες που εμφανίζονται στην αγορά, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις δεσμεύσεις του για τη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά»
Latest News
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI