Νέος Προαστιακός σταθμός θα δημιουργηθεί στην περιοχή Καρελλά στην Παιανία καθώς εγκρίθηκε από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η Τεχνική Περιβαλλοντική Μελέτη.
Ένα έργο που θα ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής καθώς προβλέπει τη σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής.
Dimand: Στο ραντάρ οι περιοχές γύρω από τη Γραμμή 4 του Μετρό
Το εν λόγω έργο είχε εξαγγελθεί , από το περασμένο φθινόπωρο, από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Καραγιάννη, ο οποίος και είχε αναφέρει πως «cluster εταιρειών θέλουν να χρηματοδοτήσουν τη μελέτη και κατασκευή στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά». Στις εταιρείες συμπεριλαμβάνονται οι Prodea, Dimand, Intrakat προτείνοντας οι μελέτες και το έργο να υλοποιηθεί με δική τους δωρεά.
Τα οφέλη του έργου
Με την δημιουργία του νέου προαστιακού σταθμού, προσδοκάται η σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας. Ειδικότερα θα προσφέρει πρόσβαση στους κατοίκους της περιοχής και στους εργαζόμενους μιας και πολλές πλέον εταιρείες έχουν την έδρα τους εκεί.
Με την λειτουργία του θα προσθέσει την περιοχή του Καρελλά Παιανίας στο σύστημα μεταφορών και ειδικότερα στο δίκτυο Μετρό και Προαστιακού. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες ο επιβάτης θα μπορεί σε λιγότερο από 30 λεπτά να βρίσκεται από το Σύνταγμα στην περιοχή της Παιανίας, και σε περίπου 20 λεπτά από το Μαρούσι, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων και της κυκλοφοριακής όχλησης της περιοχής αναπτύσσοντας περισσότερο τις αστικές συγκοινωνίες και τη σύνδεση με την Αθήνα και τους άλλους Δήμους του λεκανοπεδίου καθώς και σύνδεση μέσω του Μετρό με το λιμάνι του Πειραιά.
Σχεδιασμός – Χωροθέτηση σταθμού
Ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός «Καρελλά» στην Παιανία, αποτελεί λειτουργικό μέρος του σιδηροδρομικού έργου της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς-Αθήνα-Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Θα κατασκευαστεί ενδιάμεσα από τους υφιστάμενους σταθμούς ΠΑΙΑΝΙΑ-ΚΑΝΤΖΑ και ΚΟΡΩΠΙ. Παράλληλα θα συνδεθεί και με τη γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, Δημοτικό Θέατρο-Δ.Πλακεντίας-Αεροδρόμιο.
Η σιδηροδρομική στάση της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής χωροθετείται εντός του συνδυασμένου οδικού και σιδηροδρομικού διαδρόμου της Ελεύθερης Λεωφόρου Ελευσίνας – Σταυρού – Αεροδρομίου Σπάτων (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ) περί τη Χ.Θ. 22+200. Η θέση της σιδηροδρομικής στάσης βρίσκεται εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου στην περιοχή Καρελλά του Δήμου Παιανίας, Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής.
Η σιδηροδρομική στάση θα διαμορφώνεται με κεντρική αποβάθρα η οποία, με σύστημα κατακόρυφης επικοινωνίας σταθερών και κυλιόμενων κλιμάκων και ανελκυστήρων, θα ανταποκρίνεται με το επίπεδο της οδού άνω διάβασης, κατά την τυπική διάταξη των σταθμών του σιδηροδρομικού διαδρόμου που αναπτύσσεται στην κεντρική νησίδα του αυτοκινητόδρομου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Νέα έργα ανάπλασης μέσω Πράσινου Ταμείου - Ολοκληρώνεται η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη
Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο έργο ανάπλασης από το πράσινο Ταμείο που φιλοδοξεί να αναβαθμίσει τη φυσιογνωμία του κέντρου της Θεσσαλονίκης
Συνάντηση Σταϊκούρα με Σαλβίνι στο Μιλάνο - Τι συζητήθηκε
Τι δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας μετά τη συνάντηση με τον ιταλό ομόλογό του και αντιπρόεδρο της ιταλικής κυβέρνησης
Έναρξη λειτουργίας πυλών εισόδου/εξόδου στους σταθμούς της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό
Τι περιλαμβάνει ο νέος αναβαθμισμένος εξοπλισμός στη Γραμμή 3 του μετρό
Τρίτη φάση εργασιών της Fraport - Ποια αεροδρόμια και πότε θα κλείσουν
Η διακοπή της λειτουργίας των διαδρόμων είναι απολύτως απαραίτητη, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας των έργων της Fraport
ΑΧΙΑ: Θετική η είσοδος της Latsco στη Νέα Αττική Οδό – Στα 28 ευρώ η τιμή στόχος για ΓΕΚ Τέρνα
Η συμφωνία κατά την ΑΧΙΑ οδηγεί σε αυξημένες αποδόσεις, με βελτιωμένο εσωτερικό βαθμό απόδοσης (IRR) και μειωμένο χρόνο απόσβεσης
Το πρώτο διόδιο… για τη νέα Αττική Οδό από τη Μαριάννα Λάτση – Το τίμημα, το premium και οι υπεραξίες για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Γιατί η Αττική Οδός μετά την εξαγορά της από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσελκύει επενδυτικά κεφάλαια
Συμφωνία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με Latsco Family Office για το 10% στην Αττική Οδό - Επιβεβαίωση ΟΤ
Με Premium 15% έκλεισε η συμφωνία μεταξύ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και της Latsco Family Office
Στο 10% της Αττικής Οδού η Μαριάννα Λάτση - Ψήφος εμπιστοσύνης στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Συμφωνία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Μαριάννας Λάτση για την είσοδο του family office της τελευταίας στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας «Νέα Αττική Οδός» - Πλήρης επιβεβαίωση ΟΤ
Σταϊκούρας: Η Νέα Αττική Οδός είναι πραγματικότητα
«Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο» τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας
ΑΚΤΩΡ: Και με το εισιτήριο στο χέρι… παραδίδει το Μετρό Θεσσαλονίκης
Η ΑΚΤΩΡ στις 30 Νοεμβρίου θα έχει έτοιμο και το εισιτήριο για τις μετακινήσεις με το Μετρό Θεσσαλονίκης - Οι προσωποποιημένες κάρτες και οι ανέπαφες συναλλαγές