Σχεδόν όλοι οι Έλληνες επισκέπτονται, έστω και σπάνια café και QSR (Quick Service Restaurants) είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση του καφέ. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τη νέα έρευνα της Focus Bari αναφορικά με τις συνήθειες των Ελλήνων για την κατανάλωση καφέ από τις επιχειρήσεις της εστίασης. Η έρευνα επιχειρεί να αποτυπώσει τις συνήθειες των Ελλήνων για καφέ, με βάση το φύλο, την ηλικία, αλλά και τις περιοχές ανά την Ελλάδα.
Θα πούμε τον καφέ… καφεδάκι – Γιατί ανεβαίνουν και πάλι οι τιμές
Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 1.002 ερωτώμενοι, το 95% και το 96% των Ελλήνων έστω και σπάνια επισκέπτεται κάποιο café ή QSR αντίστοιχα.
Όπως προκύπτει, τα café είναι μια συνήθεια πιο καθημερινή, από τη στιγμή που το 28% τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά και το 39% 1 με 3 φορές την εβδομάδα, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά για τα QSR διαμορφώνονται στο 6% και 28% αντίστοιχα.
Τα café είναι πιο δημοφιλή σε άντρες & νεαρές ηλικίες
Στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο café είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση» οι άντρες είναι απαντούν ότι είναι αυτοί που συχνάζουν περισσότερο σε αυτά.
Σε καθημερινή βάση το 33% των αντρών έναντι 23% των γυναικών επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café.
Η κατηγορία των επισκέψεων 1 έως 3 φορές την εβδομάδα επιβεβαιώνει ότι οι άντρες είναι πιο τακτικοί θαμώνες στα café, καθώς το ποσοστό των γυναικών διαμορφώνεται στο 42% και των ανδρών στο 37%.
Με βάση την ηλικία, η κατηγορία των 25-34 με ποσοστό 36% επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café και ακολουθούν με 32% οι κατηγορίες 18-24 και 35-44.
Αναφορικά με τις Περιφέρειες της Ελλάδς, η καθημερινή συνήθεια του καφέ είναι πιο διαδεδομένη στην Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, καθώς το ποσοστό διαμορφώνεται στο 32%, έναντι 27% της Αττικής και 28% του υπολοίπου των Περιφερειών της Ελλάδος.
Τα QSR είναι πιο δημοφιλή στις πολύ νεαρές ηλικίες
Τα QSR φαίνεται να μην είναι τόσο δημοφιλή στους Έλληνες καταναλωτές. Κι αυτό διότι στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο QSR είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση», μόλις το 6% στους άντρες και τις γυναίκες τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά, ενώ 1 με 3 φορές την εβδομάδα το 38% των αντρών και το 39% των γυναικών.
Και εδώ η ηλιακή κατηγορία 25-34 κρατάει τα σκήπτρα στη σχεδόν καθημερινή επίσκεψη με ποσοστό 13% και ακολουθεί με 9% η κατηγορία 18-24 και με 6% η 35-44.
Κριτήρια Επιλογής για το αγαπημένο κατάστημα
Στην ερώτηση «τι είναι σημαντικό για σας για να επιλέξετε το café που επισκέπτεστε τακτικά», τα Top 3 κριτήρια για το αγαπημένο café ήταν η ποιότητα, το προσωπικό και το & value for money. Πιο συγκεκριμένα:
Από την άλλη για τα QSR τα Top 3 κριτήρια είναι τα αγνά υλικά, οι τιμές και η καθαριότητα.
Λόγοι που θα εγκατέλειπαν το αγαπημένο κατάστημα
Πτώση της ποιότητας του καφέ, το απεριποίητο/βρώμικο περιβάλλον & το αδιάφορο/αγενές προσωπικό είναι οι βασικοί λόγοι εγκατάλειψης του αγαπημένου café
Οι απαντήσεις στο ερώτημα «τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το αγαπημένο σας café», έχουν ως εξής:
«Τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το QSR που επισκέπτεστε;»
Latest News
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Ημέρα Ελλάδος - Αμερικής στο Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης - «Ελληνική» η λήξη των συναλλαγών
Η «ΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΑΜΕΡΙΚΗΣ: GREEK AMERICAN ISSUER DAY» πραγματοποιήθηκε στo πλαίσιο του 26th Annual Capital Link Invest in Greece Forum Series titled "Greece - Speeding Ahead Post Investment Upgrade"
Διαμεσολάβηση για την χορήγηση στεγαστικών δανείων με ένα κλικ
Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες - Η FinTHESIS ανακοινώνει την έναρξη της λειτουργίας της στην Ελλάδα, με άδεια της ΤτΕ
Πού ανοίγει η ελβετική IWG τρία νέα κτίρια γραφείων με την ώρα
Η ελβετική IWG επεκτείνει την παρουσία της στην Αθήνα με τρία νέα κέντρα ευέλικτων χώρων εργασίας
Η λαχαναγορά του Ρέντη φεύγει, τα data centers έρχονται – Τα σχέδια του Υπερταμείου
Συγχωνεύονται οι κεντρικές αγορές Αθήνας και Θεσσαλονίκης - Εισαγωγή του εθνικού φορέα στο ΧΑ – Τι εξετάζει το Υπερταμείο για την αξιοποίηση της λαχαναγοράς του Ρέντη – Ποιοι ενδιαφέρονται για τις Ελληνικές Αλυκές
Έρχονται νέες μειώσεις στα επιτόκια των δανείων στην Ελλάδα - Ο ρόλος της ΕΚΤ
Τα βλέμματα στην αυριανή συνεδρίαση της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πώς διαμορφώνονται οι δόσεις στα δάνεια
Το παράδοξο φαινόμενο με το γάλα – Τι συμβαίνει με τις τιμές και την κατανάλωση
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση γάλακτος στην εγχώρια αγορά – Τι δείχνουν τα στοιχεία της Circana
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
ΔΕΗ: Στις 13 Δεκεμβρίου η ακύρωση του προγράμματος buy back μετοχών
Με την απόφαση της ΓΣ της ΔΕΗ, μειώνεται ο συνολικός αριθμός των μετοχών από 382.000.000 σε 369.270.000 κοινές ονομαστικές μετοχές, λόγω ακύρωσης 12.730.000 ιδίων μετοχών