Σχεδόν όλοι οι Έλληνες επισκέπτονται, έστω και σπάνια café και QSR (Quick Service Restaurants) είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση του καφέ. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τη νέα έρευνα της Focus Bari αναφορικά με τις συνήθειες των Ελλήνων για την κατανάλωση καφέ από τις επιχειρήσεις της εστίασης. Η έρευνα επιχειρεί να αποτυπώσει τις συνήθειες των Ελλήνων για καφέ, με βάση το φύλο, την ηλικία, αλλά και τις περιοχές ανά την Ελλάδα.

Θα πούμε τον καφέ… καφεδάκι – Γιατί ανεβαίνουν και πάλι οι τιμές

Βάσει της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 1.002 ερωτώμενοι, το 95% και το 96% των Ελλήνων έστω και σπάνια επισκέπτεται κάποιο café ή QSR αντίστοιχα.

Όπως προκύπτει, τα café είναι μια συνήθεια πιο καθημερινή, από τη στιγμή που το 28% τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά και το 39% 1 με 3 φορές την εβδομάδα, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά για τα QSR διαμορφώνονται στο 6% και 28% αντίστοιχα.

Τα café είναι πιο δημοφιλή σε άντρες & νεαρές ηλικίες

Στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο café είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση» οι άντρες είναι απαντούν ότι είναι αυτοί που συχνάζουν περισσότερο σε αυτά.

Σε καθημερινή βάση το 33% των αντρών έναντι 23% των γυναικών επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café.

Η κατηγορία των επισκέψεων 1 έως 3 φορές την εβδομάδα επιβεβαιώνει ότι οι άντρες είναι πιο τακτικοί θαμώνες στα café, καθώς το ποσοστό των γυναικών διαμορφώνεται στο 42% και των ανδρών στο 37%.

Με βάση την ηλικία, η κατηγορία των 25-34 με ποσοστό 36% επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά ένα café και ακολουθούν με 32% οι κατηγορίες 18-24 και 35-44.
Αναφορικά με τις Περιφέρειες της Ελλάδς, η καθημερινή συνήθεια του καφέ είναι πιο διαδεδομένη στην Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, καθώς το ποσοστό διαμορφώνεται στο 32%, έναντι 27% της Αττικής και 28% του υπολοίπου των Περιφερειών της Ελλάδος.

Τα QSR είναι πιο δημοφιλή στις πολύ νεαρές ηλικίες

Τα QSR φαίνεται να μην είναι τόσο δημοφιλή στους Έλληνες καταναλωτές. Κι αυτό διότι στο ερώτημα «κάθε πότε, πόσο συχνά επισκέπτεστε κάποιο QSR είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση», μόλις το 6% στους άντρες και τις γυναίκες τα επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά, ενώ 1 με 3 φορές την εβδομάδα το 38% των αντρών και το 39% των γυναικών.

Και εδώ η ηλιακή κατηγορία 25-34 κρατάει τα σκήπτρα στη σχεδόν καθημερινή επίσκεψη με ποσοστό 13% και ακολουθεί με 9% η κατηγορία 18-24 και με 6% η 35-44.

Κριτήρια Επιλογής για το αγαπημένο κατάστημα

Στην ερώτηση «τι είναι σημαντικό για σας για να επιλέξετε το café που επισκέπτεστε τακτικά», τα Top 3 κριτήρια για το αγαπημένο café ήταν η ποιότητα, το προσωπικό και το & value for money. Πιο συγκεκριμένα:

Από την άλλη για τα QSR τα Top 3 κριτήρια είναι τα αγνά υλικά, οι τιμές και η καθαριότητα.

Λόγοι που θα εγκατέλειπαν το αγαπημένο κατάστημα

Πτώση της ποιότητας του καφέ, το απεριποίητο/βρώμικο περιβάλλον & το αδιάφορο/αγενές προσωπικό είναι οι βασικοί λόγοι εγκατάλειψης του αγαπημένου café

Οι απαντήσεις στο ερώτημα «τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το αγαπημένο σας café», έχουν ως εξής:

«Τι θα σας απωθούσε/θα σας έκανε να εγκαταλείψετε το QSR που επισκέπτεστε;»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Υπερταμείο: Η λαχαναγορά του Ρέντη φεύγει, τα data centers έρχονται…
Επιχειρήσεις |

Η λαχαναγορά του Ρέντη φεύγει, τα data centers έρχονται – Τα σχέδια του Υπερταμείου

Συγχωνεύονται οι κεντρικές αγορές Αθήνας και Θεσσαλονίκης - Εισαγωγή του εθνικού φορέα στο ΧΑ – Τι εξετάζει το Υπερταμείο για την αξιοποίηση της λαχαναγοράς του Ρέντη – Ποιοι ενδιαφέρονται για τις Ελληνικές Αλυκές