Φρένο πατά η Tesla στην επιθετική πολιτική αναζήτησης προσωπικού για νέες θέσεις εργασίας, κατά τις τελευταίες εβδομάδες, και πιο συγκεκριμένα από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος Ίλον Μασκ ζήτησε από τα στελέχη να λάβουν πρώτα την έγγραφη άδειά του για όλες τις νέες προσλήψεις, σύμφωνα με ανάλυση του Reuters.
Η μικρή πτώση στις διαφημίσεις στον ιστότοπό της καταδεικνύει τις προσπάθειες της βιομηχανίας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων να περιορίσει το κόστος εν μέσω ενός «πολέμου τιμών», ενώ παράλληλα εξορθολογίζει την ανάγκη αύξησης του εργατικού δυναμικού της καθώς αγωνίζεται για την επίτευξη υψηλών στόχων ανάπτυξης.
Tesla: Ο όρος που θέτει ο Λευκός Οίκος για να της παρέχει επιδοτήσεις
Οι καθημερινές αλλαγές στον ιστότοπο καριέρας της Tesla στις ΗΠΑ, που παρακολουθείται από το Reuters, δείχνουν ότι ο αριθμός των αγγελιών για νέες προσλήψεις μειώθηκε κατά περίπου 4% από τις 15 Μαΐου, όταν ο Μασκ είπε στα στελέχη να του στέλνουν πρώτα τη λίστα με αιτήματα προσλήψεων σε εβδομαδιαία βάση και τους προειδοποίησε να «σκεφτούν προσεκτικά» πριν υποβάλουν σχετικά αιτήματα.
Η τελευταία φορά που οι διαφημίσεις για νέες προσλήψεις της Tesla μειώθηκαν σε αυτό το μέγεθος, ήταν τον Νοέμβριο και η πτώση επιταχύνθηκε τους επόμενους τρεις μήνες, με τον Μασκ να προειδοποιεί τον Ιανουάριο ότι περίμενε μια «αρκετά δύσκολη ύφεση».
Αύξηση όγκου παραγωγής κατά 50%
ΤονΑπρίλιο, η Tesla παρουσίασε το χαμηλότερο τριμηνιαίο μικτό περιθώριο κέρδους της τελευταίας διετίας, ως αποτέλεσμα των μειωμένων τιμών πώλησης των οχημάτων της. Ωστόσο η Tesla στοχεύει να επεκτείνει τον όγκο παραγωγής της κατά μέσο όρο κατά 50% ετησίως.
Οι αγγελίες εργασίας αντανακλούν κάποιες τάσεις που αφορούν στην πολιτική προσλήψεων της εταιρείας, αλλά δεν προσφέρουν λεπτομέρειες σχετικά με τους απόλυτους αριθμούς νέων προσλήψεων ή απολύσεων.
Επιδιώκοντας να εδραιώσει τη θέση της ως ο κορυφαίος παγκόσμιος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Tesla έχει προσελκύσει νέους εργαζομένους με υψηλούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, ακόμη και όταν οι αντίπαλες εταιρείες περιόριζαν τις θέσεις εργασίας. Ο Μασκ ήταν μεταξύ των πρώτων CEO που προειδοποίησε για ύφεση πριν από ένα χρόνο και με το περιθώριο κέρδους της Tesla υπό πίεση, ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας και η βάση κόστους βρίσκονται υπό έλεγχο.
Από τη σημείωση του Μασκ τον Μάιο, η Tesla έχει προσθέσει σχεδόν 1.400 νέες αγγελίες εργασίας, κυρίως για θέσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε τομείς που κυμαίνονται από το λογισμικό μέχρι τις πωλήσεις και το σέρβις οχημάτων. Αυτό δείχνει ότι η εταιρεία συνεχίζει να προσλαμβάνει, διατηρώντας τις συνολικές αγγελίες θέσεων εργασίας στον ιστότοπό της κοντά στα υψηλά τους επίπεδα.
“Η δήλωσή του, “Όχι άλλες προσλήψεις χωρίς την έγκρισή μου” είναι ένα είδος ένδειξης για όλους: Ας είμαστε προσεκτικοί, κάνουμε τα πράγματα με τον σωστό τρόπο. Πιστεύει ότι αυτή η χρονιά θα είναι ακόμα μια δύσκολη χρονιά”, δήλωσε ο Ρόμπερτ Λουτς, πρόεδρος της Cabot Wealth Management, η οποία διαχειρίζεται περιουσιακά στοιχεία 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και κατέχει μετοχές της Tesla.
Ο Μασκ είπε τον Μάιο ότι η παγκόσμια οικονομία θα είναι «δύσκολη» για τους επόμενους 12 μήνες.
Η Tesla πρόσθεσε 29.000 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης το 2022, ανεβάζοντας το συνολικό εργατικό δυναμικό της παγκοσμίως σε σχεδόν 128.000. Η Ford απασχολεί 173.000 και η General Motors 167.000. Να σημειωθεί ωστόσο ότι η εταιρεία του Μασκ ανακοίνωσε μέσω τους Twitter τον Απρίλιο, ότι μόνο την περσινή χρονιά είχε λάβει 3,6 εκατ. αιτήσεις για εργασία από υποψήφιους εργαζόμενους.
Each Gigafactory we build is more efficient than the last, reducing our vehicles' carbon footprint further.
This includes improving factory layouts, covering roof space with solar panels & leveraging AI to improve how we use energy.
We also reduced water use in vehicle… pic.twitter.com/6fVkhaJ1F9
— Tesla (@Tesla) April 24, 2023
Η έκκληση του Μασκ για περιορισμό των νέων προσλήψεων ακολουθεί την κατάργηση δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας φέτος από εταιρείες του τεχνολογικού κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των Meta Platforms, Alphabet, Microsoft και Amazon.
Latest News
Εκτίναξη 20% της μετοχής της κινεζικής Nio - Διπλασίασε τις παραδόσεις EV
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.620 οχήματα τον Απρίλιο, σημειώνοντας αύξηση 134,6% σε ετήσια βάση
Έρχεται η πρώτη Δημοπρασία Εγγυήσεων Προέλευσης από τον ΔΑΠΕΕΠ - Πότε θα γίνει, ποιους αφορά
Tα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων διαφοροποιούνται και διακρίνονται ως προς την πηγή της Ανανεώσιμης Ενέργειας και την θέση του Σταθμού παραγωγής
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Κλιματική αλλαγή: «Καμπανάκι» ειδικών για δραματικές συνέπειες στο κοντινό μέλλον
Περιοχές στον πλανήτη θα βρίσκονται σύντομα σε δυσμενή θέση, με τα ζώα να αποτελούν τα πρώτα θύματα δραματικών αλλαγών
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Φως στο τούνελ… για τα μικρά φωτοβολταϊκά σε Κρήτη και Πελοπόννησο
Τι εκκρεμότητες υπάρχουν για να λήξει το «σήριαλ» με τους διαγωνισμούς του ΔΕΔΔΗΕ
DIMAND: Οι μεγάλες επενδύσεις που αλλάζουν την όψη της πόλης
Τα τελευταία χρόνια, η DIMAND έχει στοχεύσει δυναμικά στις αστικές αναπλάσεις, επενδύοντας σε κτήρια, συνδεδεμένα με την ιστορία του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά
Οικονομάκης (ΕΕΑΑ): Η εισφοροδιαφυγή το μεγάλο αγκάθι στην ανακύκλωση των συσκευασιών
Τι ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Λεωφορεία με υδρογόνο και αμαξοστάσια με φωτοβολταϊκά - Το «πράσινο» λίφτινγκ
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Συμφωνία στη G7 για μείωση της παραγωγής πλαστικού
Η ρύπανση από το πλαστικό δεν σταματά να αυξάνεται, ενώ εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστεί έως το 2060 εάν δε ληφθεί κανένα μέτρο