Ολοένα και περισσότερο μεγαλώνει το χάσμα των δύο κορυφαίων liner εταιρειών σε ό,τι αφορά τη μεταφορική τους ικανότητα, καθώς -σύμφωνα με δεδομένα της Αlphaliner- η MSC επέκτεινε το προβάδισμά της σε σχέση με τη Maersk.
Πιο συγκεκριμένα, 1,5 χρόνο αφότου ξεπέρασε τον ανταγωνιστή από τη Δανία, ως η μεγαλύτερη εταιρεία τακτικών γραμμών, η Mediterranean Shipping Company κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά της από τη δεύτερη Maersk κατά 1 εκατ. TEUs. Αυτό σημαίνει ότι η MSC, κάθε εβδομάδα από τον Ιανουάριο του 2022, αυξάνει το «προβάδισμα» έναντι της Maersk κατά 12.800 TEUs.
Ο νέος «γίγαντας» της MSC ταράζει τα νερά των containerships
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, μετά από επιθετικές παραγγελίες νεότευκτων, μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων και εξαγορές μεταχειρισμένων containerships, η χωρητικότητα του στόλου της MSC ανέρχεται πλέον σε περίπου 5,13 εκατομμύρια TEUs, σχεδόν 1 εκατομμύριο περισσότερα από τα 4,14 εκατομμύρια TEUs της Maersk Line.
Ρεκόρ παραδόσεων τον Ιούνιο
Ενθαρρυνμένη από την έκρηξη που προκλήθηκε από τον Covid-19, η υπερπαραγγελία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2021 και το 2022 αρχίζει να εκδηλώνεται με διαρκώς αυξανόμενες παραδόσεις, με τον Ιούνιο να καταγράφεται ρεκόρ παραδόσεων σε έναν μόνο μήνα. Από τα 277.873 TEUs που παραδόθηκαν τον Ιούνιο, μόνο η MSC αντιπροσώπευε το 39% αυτού με 111.474 TEUs, συμπεριλαμβανομένων δύο πλοίων χωρητικότητας 24.000 TEUs και πέντε πλοίων 15.000-16.000 TEUs.
Όπως ανέφερε η Alphaliner «Όχι μόνο η MSC έχει το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών πλοίων (1,5 εκατομμύρια TEUs) από όλους τους μεταφορείς, αλλά απέκτησε επίσης πολύ περισσότερα μεταχειρισμένα πλοία από οποιαδήποτε άλλη ναυτιλιακή εταιρεία. Η MSC αγόρασε πάνω από 300 πλοία τα τελευταία τρία χρόνια».
Tέλος, η Alphaliner εκτιμά ότι η MSC θα αυξήσει τη διαφορά της με τον δανέζικο κολοσσό τις επόμενες εβδομάδες, βάσει του orderbook της.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda