Μαζικά εγκαταλείπουν οι τουρίστες τη Ρόδο, ενώ οι επόμενες ημέρες θα είναι πολύ δύσκολες για τον τουρισμό του νησιού.
Η εκκένωση τουριστικών περιοχών με πεντάστερα ξενοδοχεία και άλλες μικρότερες μονάδες και η απομάκρυνση πολλών χιλιάδων τουριστών οι οποίοι παραμένουν εγκλωβισμένοι στο νησία ποτελούν προάγγελο μαζικής αποχώρησης αλλά και ακυρώσεων αφίξεων από πολλές τουριστικές εταιρείες του εξωτερικού.
Ρόδος: Μαζική αποχώρηση τουριστών – Καταγγελίες για τριπλασιασμό τιμών σε ξενοδοχεία της πόλης
Για το θέμα της αποζημίωσης των χιλιάδων Ελλήνων και ξένων τουριστών που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα τουριστικά καταλύματα στα οποία διέμεναν λόγω των πυρκαγιών μίλησε στην ΕΡΤ ο τουριστικός πράκτορας Δημήτρης Οικονόμου λέγοντας ότι «τα ζητήματα αυτά καλύπτονται εδώ και πάρα πολλά χρόνια από την ασφάλεια αστικής ευθύνης, όπως επίσης και από την ταξιδιωτική ασφάλιση που προσφέρεται στα οργανωμένα πακέτα».
Μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Συνδέσεις» για τις ανεξέλεγκτες πυρκαγιές που κατέστρεψαν τουριστικές επιχειρήσεις και απειλούν την τουριστικό περίοδο σε Ρόδο και Κέρκυρα, πρωτίστως, έκανε λόγο για έναν πολύπαθο κλάδο.
«Όλα αυτά τα καλοκαίρια, μία με την πανδημία, μία με φωτιές, δυστυχώς δεν προλαβαίνουμε να σηκώσουμε λίγο κεφάλι» σημείωσε.
Σύμφωνα με τον κ. Οικονόμου οι τουρ οπερέιτορς αποζημιώνονται για τα έξοδα ακύρωσης, σε τέτοιες περιπτώσεις, από τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες. «Ο επαναπατρισμός των τουριστών και η ενδεχόμενη επιστροφή των χρημάτων τους για το ταξίδι που δεν έκαναν ή που διακόπηκε είναι ουσιαστικά εξασφαλισμένη».
Σχολιάζοντας το επίπεδο της ετοιμότητας και της οργάνωσης του κάθε ταξιδιωτικού γραφείου τόνισε ότι εκεί φαίνεται η δυνατότητα και η ετοιμότητα του καθενός.
«Πρέπει να παρατηρήσουμε είναι ότι ο ελληνικός κρατικός μηχανισμός δούλεψε υπό αντίξοες συνθήκες πάρα πολύ δύσκολα και τα μηνύματα που παίρνουμε από τους ξένους συνεργάτες μας είναι ένα μεγάλο μπράβο γι’ αυτό που είδαν όσον αφορά την οργάνωση, υπό αυτές τις συνθήκες», τόνισε ο κ. Οικονόμου.
Και όπως ανέφερε οι ταξιδιώτες που επιστρέφουν στις πατρίδες τους σχολιάζουν θετικά την ανταπόκριση των ντόπιων και των επίσημων Αρχών τόσο κατά το στάδιο της εκκένωσης όσο και της προσωρινής φιλοξενίας.
Latest News
Ξεχάστε Μύκονο και Σαντορίνη - Η WSJ προτείνει Αθηναϊκή Ριβιέρα για διακοπές
Καλό φαγητό, συναρπαστική ιστορία και παρθένες παραλίες
Ενας στους 3 διακοπές στα... Νότια Προάστια - Το top10 των προορισμών κοινωνικού τουρισμού
Οι 10 περιφερειακές ενότητες με τον μεγαλύτερο αριθμό ενεργοποιημένων επιταγών τον Απρίλιο
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Η Αθήνα στις 10 ελκυστικές ευρωπαϊκές πόλεις για ξενοδοχειακές επενδύσεις - Πού υστερεί η Θεσσαλονίκη [πίνακας]
Τι αναφέρει η GBR Consulting
Ποιοι τουρίστες «ψήφισαν» Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν, πόσο έμειναν [πίνακες]
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2023
Αποζημίωση μαμούθ 100 εκατ. στον όμιλο Μαντωνανάκη από την ΕΤΑΔ - Όλη η απόφαση του Άρειου Πάγου στον ΟΤ
Το ιστορικό της διένεξης με την ΕΤΑΔ για το Grand Resort στο Λαγονήσι
Το top10 των περιφερειών με τα περισσότερα τουριστικά έσοδα [πίνακες]
Πλεονασματικό κατά 18,2 δισ. το ταξιδιωτικό ισοζύγιο το 2023
Ανοίγει η πλατφόρμα για τους επαγγελματίες του τουρισμού που επλήγησαν από την κακοκαιρία
Τι είπε ο Κωστής Χατζηδάκης στη Θεσσαλία
Εφαρμογή της βίζας εξπρές για τούρκους πολίτες και για τα 10 νησιά του Αιγαίου
Από τις 30 Απριλίου
MyCoast: Το νέο app για καταγγελίες κατάληψης παραλιών - Πώς θα λειτουργεί από το κινητό
Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί μόνο μέσω κινητής συσκευής που θα βρίσκεται κοντά στο καταγγελλόμενο σημείο