Την μίξη τεχνητής νοημοσύνης και Τζένιφερ Λόπεζ χρησιμοποιεί μια εταιρεία κρουαζιέρας για να αυξήσει τις κρατήσεις της.
Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ, όπως αναφέρει το CNBC.
Τζένιφερ Λόπεζ-Μπεν Αφλεκ: Απέκτησαν έπαυλη 60,85 εκατ. δολαρίων [εικόνες]
Η «Jen AI»
Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας κατά λάθος την πραγματική της ταυτότητα – έναν τύπο που ονομάζεται Kyle.
Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν στα δικά τους γούστα μια πρόσκληση για κράτηση κρουαζιέρας που μπορούν να στείλουν σε φίλους ή συγγενείς.
«Απαιτήθηκε μια σημαντική οικονομική επένδυση, αλλά βλέπουμε ήδη να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Billy Bohan Chinique, Διευθυντής Παγκόσμιας Στρατηγικής της Virgin Voyages.
Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτόν που συνήθως διαθέτει μια μάρκα για μια διαφήμιση του Super Bowl, που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας
Η εκστρατεία πραγματοποιείται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας παρουσιάζει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, ανακάμπτοντας με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.
Ο άνθρωπος πίσω από τη νέα καμπάνια και την τεχνολογία της Virgin Voyages είναι ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρείας μάρκετινγκ VMLY&R, Brian Yamada.
«Το Jen AI είναι ένας συνδυασμός δύο διαφορετικών γενεσιουργών τεχνολογιών. Η πρώτη είναι η γεννητική φωνή και η δεύτερη είναι το γεννητικό βίντεο», δήλωσε ο Yamada στο CNBC.
Σύμφωνα με την Virgin Voyages, η εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κρατήσεις.
Latest News
Η Oracle επιχειρεί να ενισχύσει τις ικανότητές της για δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Η Oracle εισάγει δυνατότητες παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην υποδομή και τις εφαρμογές της στο cloud για να συμπληρώσει την παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη που είναι ήδη ενσωματωμένη σε αυτές
Οι αγορές ανησυχούν για το υψηλό κόστος της AI
Τι δείχνει η πτώση κατά 15% της μετοχής της Meta μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα α’ τριμήνου
Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Η Apple σε συνομιλίες με την OpenAI για προσθήκη AI στο iPhone
Η Apple δεν έχει λάβει οριστική απόφαση σχετικά με τους συνεργάτες που θα χρησιμοποιήσει - Στο παιχνίδι OpenAI και Alphabet
Δημητριάδης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει όλα τα επαγγέλματα
«Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα δούμε τον Terminator», είπε ο Futurist Δημήτρης Δημητριάδης
Ψάλτη: Τα επόμενα βήματα της Microsoft στην AI - Η θέση των ανθρώπων
«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο αυτής της εμπειρίας» είπε στον ΟΤ η senior director της Microsoft Εύη Ψάλτη
Smartphones με ΑΙ θα ενισχύουν την ψυχική υγεία
Έρχονται στα κινητά τηλέφωνα καινοτόμες εφαρμογές – Θα ανιχνεύουν σε πραγματικό χρόνο το επίπεδο ψυχοσωματικής ευεξίας του χρήστη
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη