Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τα κέρδη δεύτερου τριμήνου της Walmart, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας την Πέμπτη.

Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου, αύξησε τις προβλέψεις του για ολόκληρο το έτος, καθώς ξεπέρασε τις εκτιμήσεις πωλήσεων και κερδών του δεύτερου τριμήνου, με «όπλο» την ισχυρή ζήτηση των καταναλωτών για τα χαμηλής τιμής παντοπωλεία και τα προϊόντα υγείας και ευεξίας.

Walmart: Το… αθόρυβο ξύπνημα ενός γίγαντα

Ισχυρά κέρδη

«Η έκθεση κερδών από τον μεγαλύτερο λιανοπωλητή στον κόσμο σίγουρα εξέπληξε ευχάριστα», δήλωσε ο Art Hogan, επικεφαλής στρατηγικής αγοράς της B Riley Wealth.

«Η ισχυρή έκθεση αποτελεί καλό οιωνό για τις αγορές back-to-School και εποχιακών προϊόντων», πρόσθεσε.

Οι πωλήσεις στα καταστήματα της Walmart στις ΗΠΑ, αυξήθηκαν κατά 6,4%, εξαιρουμένων των καυσίμων, κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για αύξηση 4,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.

Οι μέσες συναλλαγές και ο αριθμός των αντικειμένων που οι αγοραστές βάζουν στα καροτσάκια τους αυξήθηκαν επίσης, ανέφερε η εταιρεία.

«Αντέχουν» οι καταναλωτές

Ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart, John David Rainey, δήλωσε στο Reuters ότι οι αγοραστές εξακολουθούν να είναι «επιλεκτικοί και απαιτητικοί» και επικεντρώνονται στην αγορά τροφίμων και προϊόντων υγείας και ευεξίας.

Οι αγοραστές ανταποκρίθηκαν έντονα σε εποχιακά προϊόντα, όπως οι διακοπές καθώς και η περίοδος επιστροφής στο σχολείο, υποδεικνύοντας ότι ο καταναλωτής δείχνει προθυμία να δαπανήσει, δήλωσε ο Rainey.

Αυτά τα σημάδια, συνέβαλαν στην απόφαση της Walmart να αυξήσει τις προβλέψεις της μεταξύ 4% και 4,5% από 3,5% προηγουμένως.

«Είναι βέβαιο ότι (οι καταναλωτές) δεν υποφέρουν, αλλά διστάζω να πω ότι είναι δυνατοί», δήλωσε ο Rainey.

Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ έχουν δείξει ανθεκτικότητα παρά την αύξηση των επιτοκίων και τις αυξημένες τιμές φέτος.

Οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούλιο, αυξήθηκαν περισσότερο από ό, τι αναμενόταν, καθώς οι Αμερικανοί δαπάνησαν περισσότερα σε ηλεκτρονικές αγορές και δείπνησαν περισσότερο.Η αύξηση των μισθών και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών οδηγούν τα νοικοκυριά των ΗΠΑ να συνεχίσουν να ξοδεύουν, δήλωσε ο Erik Lundh, οικονομολόγος στο Conference Board.

Ωστόσο, οι Αμερικανοίκαταναλωτές βλέπουν να μειώνεται η αγοραστική τους δύναμη το επόμενο έτος, λόγω του αυξανόμενου ενεργειακού κόστους και των πληρωμών φοιτητικών δανείων τον Οκτώβριο, δήλωσε ο Rainey.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Διεθνή |

Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες

Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.