Οι influencers αυτοκινήτων, οι παπαράτσι και τα αστέρια του TikTok ξαναγράφουν την ιστορία του Pebble Beach και των διάσημων δημοπρασιών του, στο Monterey Car Week.
Σύμφωνα με την Χάνα Έλιοτ του Bloomberg, το Monterey Car Week μπορεί να παρομοιαστεί με ετήσιο «όργιο» δημοπρασιών αυτοκινήτων, σόου, ράλι, παρελάσεων, αγώνων και ντεμπούτων με επίκεντρο το Carmel της Καλιφόρνια.
Αυτή είναι η πρώτη χρονιά που το Quail Motorsports Gathering επισκίασε το Pebble Beach ως το μέρος που όλοι ήθελαν να είναι. Φέτος έμοιαζε με την κυρίως ατραξιόν της Monterey Car Week.
Το Quail Motorsports Gathering περιορίστηκε σε 6.000 επισκέπτες, με τιμές εισιτηρίων μεταξύ 950 και 1.500 δολαρίων. Στο Pebble, τα εισιτήρια VIP κυμαίνονταν από 1.000 έως 4.100 δολ. Το Pebble υπολόγισε τη συνολική προσέλευση την Κυριακή σε 18.000—και όλη την εβδομάδα σε 45.000 από Πέμπτη έως Κυριακή.
Και τα δύο σόου ήταν υπέροχες επιδείξεις σχεδιασμού αυτοκινήτων. Υπήρχαν τα πάντα, από ηλεκτρικές Lamborghini μέχρι κλασικά, όπως η παλιά αγωνιστική Porsche με το παρατσούκλι «El Tigre».
Το Quail Motorsports Gathering ήταν παραδοσιακά μια περιφερειακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή πριν από το Pebble. Παρουσίασε υπέροχα παλιά αυτοκίνητα που δεν πληρούσαν απαραιτήτως τις προϋποθέσεις για είσοδο μεταξύ των γαλαζοαίματων αμαξιών της Pebble.
Αλλά οι καιροί έχουν αλλάξει. Φέτος, το Quail φιλοξένησε περισσότερες από 20 παρουσιάσεις νέων αυτοκινήτων, καθώς και τα κορυφαία στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο και ένα μεγάλο αριθμό influencers αυτοκινήτων, παπαράτσι και αστέρια του TikTok.
Σύμφωνα με δεκάδες άτομα με τα οποία μίλησε η δημοσιογράφος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, το Quail 2023 ήταν ο πιο δύσκολος προορισμός και ο πιο επιθυμητός. Κάποιοι πλήρωσαν έως και 4.000 δολ. στη μαύρη αγορά για να βρουν εισιτήριο.
Άλλοι είπαν ότι έφευγαν από το Μοντερέι νωρίς το πρωί της Κυριακής, παρακάμπτοντας εντελώς το Pebble έχοντας ήδη χορτάσει αυτοκίνητα, σαμπάνια και κουβεντούλα.
Τίποτα από αυτά δεν είναι κακό για το Pebble Beach Concours d’Elegance. Η αλλαγή είναι μια ευκαιρία για το Concours που ξεκίνησε το 1950 να λάμψει ως αυτό που πραγματικά είναι – ένα επιβλητικό πάρτι σε κήπο που γιορτάζει τα παλαιότερα, πιο σπάνια και ακριβότερα οχήματα στον κόσμο. Δεν χρειάζεται να ανταγωνιστεί τη διαφημιστική εκστρατεία του Quail, το οποίο γίνεται λίγο χαοτικό το απόγευμα αφού οι άνθρωποι έχουν περάσει ώρες πίνοντας κάτω από τον καυτό ήλιο.
Αντίθετα, το Pebble, το οποία δεν λανσάρει νέα αυτοκίνητα, αλλά επικεντρώνεται στην παρουσίαση μιας καθαρής κατηγορίας. Ανάμεσα στα δύο γεγονότα, είναι το καλύτερο.
Οι δημοπρασίες στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι βρίσκονται σε μια δική τους κατηγορία, λειτουργώντας ως κράχτης για τις αξίες της αγοράς σε εθνικό επίπεδο. Οι πέντε οίκοι δημοπρασιών -Bonhams, Broad Arrow, Gooding & Co., Mecum και RM Sotheby’s- συγκέντρωσαν περισσότερα από 400 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων την περασμένη εβδομάδα.
Μια κορυφαία σημείωση: Οι Vintage Porsche παραμένουν ισχυρές σε σύγκριση με άλλες μάρκες στην αγορά, σύμφωνα με τον Μακίλ Χάγκερτι, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Hagerty, στην οποία ανήκει ο οίκος δημοπρασιών Broad Arrow. Έχει να κάνει πολύ με το πώς η εταιρεία προωθεί την κληρονομιά της, είπε κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στρογγυλής τραπέζης στις 18 Αυγούστου στο Μοντερέι.
«Είναι πραγματικά υπέροχα, έχουν υψηλή απόδοση και είναι αρκετά καλά για να διατηρηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα», είπε ο Χάγκερτι στην ανταποκρίτρια του Bloomberg.
Ωστόσο, παρά τις υψηλές πωλήσεις της Porsche – και τα εξαιρετικά αποτελέσματα από τις 20 Ferrari της RM Sotheby’s – ο συνολικός απολογισμός της φετινής δημοπρασίας μειώθηκε από 473 εκατομμύρια δολάρια το 2022. Είναι ένας δείκτης ότι η ζήτηση που είχε συσσωρευτεί λόγω πανδημίας έχει ξεθυμάνει.
Αυτές τις μέρες, οι συλλέκτες και οι λάτρεις είναι λιγότερο πιθανό να ξοδέψουν αλόγιστα κάτι, εκτός εάν ενδιαφέρονται πολύ για το αυτοκίνητο ή/και είναι τέλειο. Οτιδήποτε λιγότερο δεν αξίζει.
Latest News
Κάγια Κάλας: Πρώιμη η χαλάρωση των κυρώσεων κατά της Συρίας
Η Κάγια Κάλας αναφέρθηκε στις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στη Συρία, ένα ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα μετά την πτώση του καθεστώτος Άσαντ
Στήριξη από Λεπέν και την Κεντροαριστερά αναζητά ο νέος Γάλλος πρωθυπουργός
Ο Φρανσουά Μπαϊρού θα προσπαθήσει να κερδίσει τη στήριξη της Λεπέν για να περάσει τον προϋπολογισμό
Πού θα κλειδώσει το ουδέτερο επιτόκιο της ΕΚΤ - Ο εκτιμήσεις Κάζακς
Οι συζητήσεις για το ουδέτερο περιπλέκονται από το γεγονός ότι δεν μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο
Σχέδιο για τόνωση των επενδύσεων με το premium «Made in Germany», προωθεί το SPD
Ο γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς έστειλε αίτημα στο κοινοβούλιο την περασμένη εβδομάδα ώστε να διεξαχθεί ψήφος εμπιστοσύνης τη Δευτέρα
Τα 24ωρο των κεντρικών τραπεζών - Με μπαράζ μειώσεων στα επιτόκια κλείνει το 2024
Το 2025 αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα και σηματοδοτεί στροφή στις νομισματικές πολιτικές των τραπεζών
Συνεργασία και λύσεις - Πού βρίσκεται τελικά η ευρωπαϊκή απάντηση για τη στεγαστική κρίση;
Ακριβά ενοίκια και στεγαστικά δάνεια έχουν επιδεινώσει την στεγαστική κρίση στην Ευρώπη - Τι ζητούν οι πολίτες
Έρχεται το τέλος του ΠΟΕ με τον Ντόναλντ Τραμπ;
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) έτσι κι αλλιώς δεν λειτουργεί υποδειγματικά. Με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο μάλλον θα καταρρεύσει. Ποιες θα είναι οι συνέπειες;
Μάριο Μόντι: «Η Ευρώπη δεν μπορεί άλλο να παραμείνει ένα βρέφος»
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, Μάριο Μόντι μίλησε για την κρισιμότητα της επόμενης πενταετίας αλλά και για το δικαίωμα του βέτο
Στην ουρά οι τουρκικές εταιρείες για την ανοικοδόμηση της Συρίας
Πάνω από 11 δισ. δολάρια ήταν ήδη οι ζημιές σε 14 μεγάλες πόλεις και σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας από το 2023, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα
Θα έκανε τα πάντα για να τον... αποφύγει - Το αμερικανικό δίκτυο ABC και ο Τραμπ
Ο άλλοτε σύμβουλος του Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο στόχαστρο του Τραμπ και προκάλεσε μια διαμάχη με το δίκτυο ABC