Ένα εμπορικό πλοίο πλήρες φορτίου απέπλευσε τη Δευτέρα από το λιμάνι της πόλης Γκουανγκτζόου, που βρίσκεται στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ στη νότια Κίνα, με προορισμό την Βραζιλία, σηματοδοτώντας το πρώτο ναυτιλιακό εμπορικό δρομολόγιο από το τοπικό λιμάνι της κινεζικής πόλης προς την αναφερόμενη χώρα της Νότιας Αμερικής.
Πρόκειται για το πέμπτο ναυτιλιακό δρομολόγιο μεταφοράς εμπορευμάτων σε μία χώρα-μέλος της ομάδας των BRICS που το λιμάνι της Γκουανγκτζόου ξεκίνησε τη φετινή χρονιά.
Το πλοίο μετέφερε φορτίο προϊόντων 592 TEU (ισοδύναμη μονάδα χωρητικότητας φορτίου των είκοσι ποδιών) συμπεριλαμβανομένων επιβατικών οχημάτων, κατασκευαστικών μηχανημάτων και ηλεκτρικού εξοπλισμού.
Πώς τα «απόνερα» της Κίνας μπορούν να «πνίξουν» την αμερικανική οικονομία [γραφήματα]
Όπως τονίζεται, ο τελικός προορισμός του πλοίου είναι το λιμάνι του Σάντος, που είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Βραζιλίας.
Πτώση των εξαγωγών και των εισαγωγών τον Αύγουστο
Στο μεταξύ, πτωτικά κινήθηκαν οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κίνας τον Αύγουστο, όπως έδειξαν τα επίσημα κυβερνητικά στοιχεία σήμερα Πέμπτη. Στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, συνεχίζουν να υφίστανται οι πιέσεις στις επιχειρήσεις τόσο από την εξασθενημένη ζήτηση από το εξωτερικό, όσο και από την υποχώρηση των καταναλωτικών δαπανών.
Ενώ τα στοιχεία ήταν καλύτερα των προβλέψεων των αναλυτών, από την άλλη καταδεικνύουν ότι ο μεταποιητικός κλάδος της Κίνας παραμένει υπό σημαντική πίεση και ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει να επικεντρωθούν στην τόνωση της εγχώριας ζήτησης για να στηρίξουν την ανάπτυξη, αφού οι παραγγελίες για τις εξαγωγές και τα εισαγόμενα ανταλλακτικά περιόρισαν τη δραστηριότητα των εργοστασίων τον περασμένο μήνα.
Ειδικότερα, οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση κατά 8,8% τον Αύγουστο, για τέταρτο διαδοχικό μήνα εν συγκρίσει με τον αντίστοιχο μήνα του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία των τελωνείων, έναντι πτώσης της τάξεως του 14,5% τον Ιούλιο κι εκτιμήσεων για πτώση 9,2%. Παράλληλα, οι εισαγωγές συρρικνώθηκαν κατά 7,3% τον Αύγουστο, από 12,4% τον Ιούλιο, ποσοστό μικρότερο του 9% των προσδοκιών.
Latest News
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία