
Οι πωλήσεις παιχνιδιών Barbie στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25% συνολικά για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο σε σύγκριση με το ίδιο δίμηνο πριν ένα χρόνο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα στοιχεία των σημείων λιανικής πώλησης.
Τα στοιχεία της Circana έδειξαν επίσης ότι η Barbie ήταν το Νο. 1 περιουσιακό στοιχείο και το Νο. 1 εμπορικό σήμα ανάπτυξης σε δολάρια στην κατηγορία «κούκλες» στο λιανικό εμπόριο κατά το ίδιο δίμηνο. Η μάρκα Barbie είχε επιπλέον έξι από τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις είδη στην κατηγορία «κούκλες» την ίδια περίοδο.
Η ζήτηση για προϊόντα Barbie μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας δεν προκαλεί έκπληξη. Η ταινία «Barbie», της σκηνοθέτιδας Γκρέτα Γκέργουιγκ, σημείωσε το μεγαλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο του 2023 και τώρα είναι η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις στο box office των ΗΠΑ φέτος, αφαιρώντας το στέμμα από το «Super Mario Bros», σύμφωνα με το Bloomberg.

Η Mattel, που σερφάρει στο ροζ κύμα της «Barbie», είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κλήσης κερδών της ότι η εταιρεία παιχνιδιών έχει μεγάλα σχέδια να επεκτείνει το φαινόμενο Barbie πολύ πέρα από την ταινία. Την 1η Ιουνίου, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα συλλογή παιχνιδιών, η οποία περιλάμβανε κούκλες Barbie και Ken ντυμένες σαν τους χαρακτήρες της ταινίας και ένα κουκλόσπιτο αντίγραφο του τριώροφου DreamHouse στην ταινία της Barbie.
Η ταινία
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel, Ινόν Κρέιζ, δήλωσε κατά τη διάρκεια της κλήσης ότι το πρώτο κύμα προϊόντων που σχετίζονται με ταινίες είχε εξαντληθεί και ότι η Mattel σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα για τις γιορτές. Συνολικά, είπε ότι η Mattel έχει κλείσει περισσότερες από 165 συνεργασίες με μάρκες και εμπόρους λιανικής που καλύπτουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι κεριά, έπιπλα, μπέργκερ, ζυμαρικά, ακόμη και σούσι εμπνευσμένα από τη Barbie.
Η άνθηση των προϊόντων Barbie της Mattel που ωθείται από την ταινία θα βοηθήσει επίσης να δώσει και στην εταιρεία ώθηση που χρειάζεται στις πωλήσεις αργότερα φέτος, καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για προϊόντα διακριτικής ευχέρειας.
Αν και η Circana δεν παρουσίασε δεδομένα πωλήσεων για τις κούκλες Barbie, ο Κρέιζ είπε ότι οι πωλήσεις κούκλας Barbie αυξάνονταν πολύ πριν από την κυκλοφορία της ταινίας. Ο Κέιζ προσέθεσε είπε ότι είναι σημαντικό να δούμε πώς η Mattel μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της μάρκας Barbie.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια