
Μειώνεται η ζήτηση για σαμπάνια φέτος, μετά την έκρηξη που ακολούθησε τα lockdown την COVID-19, σύμφωνα με έναν κορυφαίο εκτελεστικό διευθυντή του κολοσσού της πολυτέλειας LVMH. Παρόλα αυτά, η ζήτηση για τις πιο ακριβές μάρκες σε πολυτελείς αγορές, όπως η Μύκονος, συνεχίζει να ανθεί.
Υπήρξε ένα «γενικό αίσθημα εκδίκησης» το 2021 και το 2022, καθώς οι καταναλωτές ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Philippe Schaus, διευθύνων σύμβουλος της Moët Hennessy, θυγατρική εταιρεία της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Σαμπάνια: Η κλιματική κρίση αλλάζει τη γεύση της
Επιστροφή στο φυσιολογικό
«Το 2023 είναι λίγο πιο περίπλοκο, επειδή αυτή η επίδραση της COVID εξασθενεί και υπάρχει υψηλός πληθωρισμός σε όλες τις χώρες», δήλωσε ο Schaus. «Έτσι, βλέπουμε ότι επιστρέφουμε στο φυσιολογικό», πρόσθεσε.
Ο Schaus επισήμανε μια πτώση στην κατανάλωση σαμπάνιας στο σπίτι. Ωστόσο, άλλες αγορές αντέχουν ακόμα.
Η Μύκονος και η ιταλική Ριβιέρα
«Είδαμε ότι δεν υπήρξε μείωση της ζήτησης για σαμπάνια υψηλής ποιότητας» σε παραλίες και νυχτερινά κέντρα στο νησί της Μυκόνου και την ιταλική Ριβιέρα, καθώς και σε κορυφαία εστιατόρια στο Παρίσι, δήλωσε ο Schaus. Οι μάρκες της Moët Hennessy περιλαμβάνουν την Dom Pérignon, της οποίας η φιάλη Plénitude 2 vintage 2004 κοστίζει 495 ευρώ (528 δολάρια) στη Γαλλία.
Οι πωλήσεις στη μονάδα ποτών μειώθηκαν κατά 3% στο πρώτο εξάμηνο, λόγω επιβράδυνσης της κατανάλωσης κονιάκ στις ΗΠΑ.
Η Moët Hennessy έχει εξαγοράσει αρκετές επιχειρήσεις στο πρόσφατο παρελθόν, με συμφωνίες όπως η επένδυση στην ακριβή μάρκα σαμπάνιας Armand de Brignac, την οποία κατέχει από κοινού με τον ράπερ Jay-Z. Νωρίτερα φέτος, η LVMH αγόρασε πλειοψηφικό μερίδιο στον παραγωγό ροζέ κρασιών Château Minuty.
Ο Schaus δήλωσε ότι η LVMH δεν αναζητά την αγορά περισσότερων εμπορικών σημάτων αλκοόλ, χαρακτηρίζοντας το χαρτοφυλάκιό της ως ισχυρό.
Έρχονται συγχωνεύσεις
Η LVMH αναμένει περαιτέρω ενοποίηση στην περιοχή της Καμπανίας, καθώς υπάρχουν περίπου 300 οίκοι σαμπάνιας και ο αριθμός αυτός είναι πολύ μεγάλος.
«Είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν συγχωνεύσεις, επειδή 300 είναι πολύς αριθμός», επισήμανε ο Schaus, καθώς η αγορά της σαμπάνιας είναι κατακερματισμένη.
Ο Schaus αναφέρθηκε επίσης στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην παραγωγή σαμπάνιας. «Η άνοδος της θερμοκρασίας έχει κάνει τις αποδόσεις των αμπελώνων πιο ακανόνιστες, αλλά η βιομηχανία της σαμπάνιας είναι ευρηματική και έχει προσαρμοστεί στην κλιματική αλλαγή», ισχυρίστηκε.
«Η σαμπάνια θα συνεχίσει να εξελίσσεται, αλλά σας υπόσχομαι ότι σε 100 χρόνια, οι άνθρωποι θα εξακολουθούν να πίνουν Dom Pérignon και Moët & Chandon», πρόσθεσε.


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW