Η Ikea σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα μικρά καταστήματα προκειμένου να ακολουθήσει τη τάση των αγορών, χωρίς ωστόσο να εγκαταλείπει τα μεγαλύτερα, ανέφερε στην εφημερίδα Telegraph, ο Πίτερ Τζέλκεμπι, διευθύνων σύμβουλος εταιρείας για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η αλυσίδα λιανικής που διαθέτει 22 καταστήματα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, έκλεισε το τεράστιο κατάστημά της στο Τότεναμ, στο Βόρειο Λονδίνο.
Η Ikea απέδωσε το κλείσιμο στην «αλλαγή των αγοραστικών συμπεριφορών». Η πανδημία επιτάχυνε μια στροφή στις παραγγελία επίπλων μέσω Διαδικτύου, η οποία παρέμεινε ακόμη και μετά το τέλος των περιορισμών.
Πάνω από το ένα τρίτο των πωλήσεων της Ikea έγιναν διαδικτυακά πέρυσι, σε σύγκριση με κάτι λιγότερο από το ένα πέμπτο το 2019.
Οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες ανάγκασαν την Ikea να επανεξετάσει το επιχειρηματικό της μοντέλο. Ωστόσο, η ταχεία ανάπτυξη των διαδικτυακών παραγγελιών σημαίνει ότι πλέον υπάρχουν λιγότερα κίνητρα για τη λειτουργία τεράστιων καταστημάτων με όλο το σχετικό κόστος.
Πειραματισμοί
Η εταιρεία πειραματίζεται με νέα καταστήματα στο κέντρο της πόλης που μοιάζουν περισσότερο με εκθεσιακούς χώρους παρά με αποθήκες. Οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν σε αντικείμενα και στη συνέχεια να τα αγοράσουν online αργότερα, αντί να τα χώσουν άμεσα στο πορτμπαγκάζ.
Η Ikea άνοιξε το πρώτο της «μίνι» κατάστημα στο Hammersmith του Δυτικού Λονδίνου το 2022 σε ένα εμπορικό κέντρο. Το υποκατάστημα βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από το μετρό.
Ο Τζέλκεμπι ανέφερε στο Telegraph ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα υποκαταστήματα στο κέντρο της πόλης, αλλά δεν ανέφερε νούμερο. Κεντρικό στοιχείο στα σχέδιά της είναι το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στην Oxford Street.
Ενώ οι αγοραστές θα εξακολουθούν να μπορούν να παίρνουν μαζί τους μικρότερα αντικείμενα, οι περισσότερες πωλήσεις αναμένεται να γίνονται μέσω Διαδικτύου, καθώς τελικά, υπάρχουν λίγα μέρη για στάθμευση κοντά στην Oxford Street.
Η Ikea άνοιξε ένα κέντρο διανομής 452.000 τετραγωνικών ποδιών στο Ντάρτφορντ του Κεντ, τον Μάιο, το οποίο θα επιτρέψει στην εταιρεία να παραδίδει έπιπλα στους Λονδρέζους εντός 24 ωρών από την ηλεκτρονική υποβολή των παραγγελιών.
Ο Τζέλκεμπι ελπίζει ότι αυτή η προσέγγιση θα βοηθήσει την Ikea να κερδίσει Λονδρέζους που δεν έχουν αυτοκίνητα.
Latest News
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού
Ποιοι είναι οι… influencers του Θεού
Από το TikTok και το Instagram μέχρι το Netflix, χριστιανοί influencers και αιρετικοί παίζουν επικίνδυνα «παιχνίδια» επιρροής