Η Ikea σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα μικρά καταστήματα προκειμένου να ακολουθήσει τη τάση των αγορών, χωρίς ωστόσο να εγκαταλείπει τα μεγαλύτερα, ανέφερε στην εφημερίδα Telegraph, ο Πίτερ Τζέλκεμπι, διευθύνων σύμβουλος εταιρείας για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η αλυσίδα λιανικής που διαθέτει 22 καταστήματα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, έκλεισε το τεράστιο κατάστημά της στο Τότεναμ, στο Βόρειο Λονδίνο.
Η Ikea απέδωσε το κλείσιμο στην «αλλαγή των αγοραστικών συμπεριφορών». Η πανδημία επιτάχυνε μια στροφή στις παραγγελία επίπλων μέσω Διαδικτύου, η οποία παρέμεινε ακόμη και μετά το τέλος των περιορισμών.
Πάνω από το ένα τρίτο των πωλήσεων της Ikea έγιναν διαδικτυακά πέρυσι, σε σύγκριση με κάτι λιγότερο από το ένα πέμπτο το 2019.
Οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες ανάγκασαν την Ikea να επανεξετάσει το επιχειρηματικό της μοντέλο. Ωστόσο, η ταχεία ανάπτυξη των διαδικτυακών παραγγελιών σημαίνει ότι πλέον υπάρχουν λιγότερα κίνητρα για τη λειτουργία τεράστιων καταστημάτων με όλο το σχετικό κόστος.
Πειραματισμοί
Η εταιρεία πειραματίζεται με νέα καταστήματα στο κέντρο της πόλης που μοιάζουν περισσότερο με εκθεσιακούς χώρους παρά με αποθήκες. Οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν σε αντικείμενα και στη συνέχεια να τα αγοράσουν online αργότερα, αντί να τα χώσουν άμεσα στο πορτμπαγκάζ.
Η Ikea άνοιξε το πρώτο της «μίνι» κατάστημα στο Hammersmith του Δυτικού Λονδίνου το 2022 σε ένα εμπορικό κέντρο. Το υποκατάστημα βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από το μετρό.
Ο Τζέλκεμπι ανέφερε στο Telegraph ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα υποκαταστήματα στο κέντρο της πόλης, αλλά δεν ανέφερε νούμερο. Κεντρικό στοιχείο στα σχέδιά της είναι το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στην Oxford Street.
Ενώ οι αγοραστές θα εξακολουθούν να μπορούν να παίρνουν μαζί τους μικρότερα αντικείμενα, οι περισσότερες πωλήσεις αναμένεται να γίνονται μέσω Διαδικτύου, καθώς τελικά, υπάρχουν λίγα μέρη για στάθμευση κοντά στην Oxford Street.
Η Ikea άνοιξε ένα κέντρο διανομής 452.000 τετραγωνικών ποδιών στο Ντάρτφορντ του Κεντ, τον Μάιο, το οποίο θα επιτρέψει στην εταιρεία να παραδίδει έπιπλα στους Λονδρέζους εντός 24 ωρών από την ηλεκτρονική υποβολή των παραγγελιών.
Ο Τζέλκεμπι ελπίζει ότι αυτή η προσέγγιση θα βοηθήσει την Ikea να κερδίσει Λονδρέζους που δεν έχουν αυτοκίνητα.
Latest News
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist