Προβλήματα με την χωρητικότητα του στόλου της ενδέχεται να αντιμετωπίσει το επόμενο καλοκαίρι η Ryanair, λόγω των καθυστερήσεων στην παράδοση των αεροσκαφών 737 Max της Boeing. Οι καθυστερήσεις μάλιστα επιδεινώνονται, καθώς η αμερικανική εταιρεία ταλαιπωρείται με ζητήματα ποιοτικού ελέγχου στην προμηθεύτρια εταιρεία Spirit Aerosystems Holdings.
Αερομεταφορές: Ο βασικός προμηθευτής της Boeing αναζητά ξαφνικά νέο CEO
Ακόμα και 17 αεροσκάφη λιγότερα
Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Ryanair ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι ανέμενε να παραλάβει 14 από τα 27 αεροσκάφη που έπρεπε να παραλάβει μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου. Όμως την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάικλ Ο Λίρι, σημείωσε ότι ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να μειωθεί ακόμα και στα 10 αεροσκάφη, καθώς εκτιμάται ότι η τελευταία δυσλειτουργία που προέκυψε στην προμηθεύτρια εταιρεία θα είναι δύσκολο να διορθωθεί.
«Αν μη τι άλλο [το πρόβλημα] γίνεται χειρότερο», δήλωσε ο Ο Λίρι. «Μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα θα ήμουν αρκετά σίγουρος ότι θα παίρναμε 57 αεροσκάφη μέχρι το τέλος Ιουνίου. Τώρα δεν είμαι σίγουρος.»
Θα χαθεί ο στόχος των 200 εκατ. επιβατών;
Η τελευταία καθυστέρηση σημαίνει ότι η Ryanair μπορεί να λάβει μόλις 40 αεροσκάφη μέχρι την επόμενη θερινή περίοδο. Αυτό θα πλήξει την πτητική ικανότητα και μπορεί να σημαίνει ότι η ιρλανδική εταιρεία θα χάσει τον στόχο να μεταφέρει 200 εκατομμύρια επιβάτες το επόμενο έτος. Ο αερομεταφορέας έχει ήδη μειώσει τις εκτιμήσεις για την κίνηση του τρέχοντος έτους σε 183,5 εκατομμύρια επιβάτες από 185 εκατομμύρια προηγουμένως.
Η αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία παλεύει με πολλαπλά προβλήματα στο βασικό της αεροσκάφος στενής ατράκτου. Τόσο η Boeing όσο και η ευρωπαϊκή ανταγωνίστρια Airbus αγωνίζονται να αυξήσουν την παραγωγή τους αρκετά γρήγορα για να ανταποκριθούν στην αλματώδη ζήτηση για νέα αεροσκάφη, καθώς οι πτήσεις ανακάμπτουν μετά την πανδημία.
Ερωτηθείς αν τα ζητήματα αυτά θα έκαναν την Ryanair να έρθει σε επαφή με την Airbus, ο Ο Λίρι απάντησε ότι το σκέφτεται «σε καθημερινή βάση», αλλά ότι η Airbus δεν έχει διαθεσιμότητα για παραδόσεις ως το 2030.
Μόλις την Πέμπτη, η ανταγωνίστρια EasyJet δήλωσε ότι θα παραγγείλει 157 αεροσκάφη Airbus, με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα 100 επιπλέον, με τις παραδόσεις να εκτείνονται μέχρι το 2034.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα