Προβλήματα με την χωρητικότητα του στόλου της ενδέχεται να αντιμετωπίσει το επόμενο καλοκαίρι η Ryanair, λόγω των καθυστερήσεων στην παράδοση των αεροσκαφών 737 Max της Boeing. Οι καθυστερήσεις μάλιστα επιδεινώνονται, καθώς η αμερικανική εταιρεία ταλαιπωρείται με ζητήματα ποιοτικού ελέγχου στην προμηθεύτρια εταιρεία Spirit Aerosystems Holdings.
Αερομεταφορές: Ο βασικός προμηθευτής της Boeing αναζητά ξαφνικά νέο CEO
Ακόμα και 17 αεροσκάφη λιγότερα
Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Ryanair ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι ανέμενε να παραλάβει 14 από τα 27 αεροσκάφη που έπρεπε να παραλάβει μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου. Όμως την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάικλ Ο Λίρι, σημείωσε ότι ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να μειωθεί ακόμα και στα 10 αεροσκάφη, καθώς εκτιμάται ότι η τελευταία δυσλειτουργία που προέκυψε στην προμηθεύτρια εταιρεία θα είναι δύσκολο να διορθωθεί.
«Αν μη τι άλλο [το πρόβλημα] γίνεται χειρότερο», δήλωσε ο Ο Λίρι. «Μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα θα ήμουν αρκετά σίγουρος ότι θα παίρναμε 57 αεροσκάφη μέχρι το τέλος Ιουνίου. Τώρα δεν είμαι σίγουρος.»
Θα χαθεί ο στόχος των 200 εκατ. επιβατών;
Η τελευταία καθυστέρηση σημαίνει ότι η Ryanair μπορεί να λάβει μόλις 40 αεροσκάφη μέχρι την επόμενη θερινή περίοδο. Αυτό θα πλήξει την πτητική ικανότητα και μπορεί να σημαίνει ότι η ιρλανδική εταιρεία θα χάσει τον στόχο να μεταφέρει 200 εκατομμύρια επιβάτες το επόμενο έτος. Ο αερομεταφορέας έχει ήδη μειώσει τις εκτιμήσεις για την κίνηση του τρέχοντος έτους σε 183,5 εκατομμύρια επιβάτες από 185 εκατομμύρια προηγουμένως.
Η αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία παλεύει με πολλαπλά προβλήματα στο βασικό της αεροσκάφος στενής ατράκτου. Τόσο η Boeing όσο και η ευρωπαϊκή ανταγωνίστρια Airbus αγωνίζονται να αυξήσουν την παραγωγή τους αρκετά γρήγορα για να ανταποκριθούν στην αλματώδη ζήτηση για νέα αεροσκάφη, καθώς οι πτήσεις ανακάμπτουν μετά την πανδημία.
Ερωτηθείς αν τα ζητήματα αυτά θα έκαναν την Ryanair να έρθει σε επαφή με την Airbus, ο Ο Λίρι απάντησε ότι το σκέφτεται «σε καθημερινή βάση», αλλά ότι η Airbus δεν έχει διαθεσιμότητα για παραδόσεις ως το 2030.
Μόλις την Πέμπτη, η ανταγωνίστρια EasyJet δήλωσε ότι θα παραγγείλει 157 αεροσκάφη Airbus, με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα 100 επιπλέον, με τις παραδόσεις να εκτείνονται μέχρι το 2034.
Latest News
Κίνα: Τα υπόγεια «κανάλια» πληρωμών για να αποφύγουν τις κυρώσεις
Η επίσκεψη Μπλίνκεν στο Πεκίνο και το σχέδιο
Υπό απόσυρση από το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η L'Occitane
Τα σχέδια του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της L'Occitane International, Ρέινολντ Γκάιγκερ
Εντεκα χώρες αντιμέτωπες με τη διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος - Το ορόσημο του Ιουνίου
Ποιες πιέζουν να εξαιρεθούν από τη «διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος» λόγω των υψηλών αμυντικών δαπανών τους
Συρρίκνωση για τέταρτο τρίμηνο στην οικονομία της Σουηδίας
Πότε θα αρχίσει να μειώνει επιτόκια η κεντρική τράπεζα
Η επίσκεψη Μασκ «ξεμπλοκάρει» την Tesla στην Κίνα
Οι έλεγχοι ασφαλείας και οι συναντήσεις του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
«Χρυσά συμβόλαια» για τα golden boys της Wall Street
Η ραγδαία άνοδος της χρηματιστηριακής αγοράς αυξάνει τον πλούτο των Αμερικανών ηγετών
Το «δωράκι» των 800 εκατ. ευρώ των δυτικών τραπεζών στο Κρεμλίνο
Ο αριθμός αντιπροσωπεύει τετραπλάσια αύξηση σε προπολεμικά επίπεδα και έρχεται καθώς τα κέρδη αυξάνονται στους ευρωπαίους δανειστές που βρίσκονται ακόμη στη χώρα
Στερεύουν τα προνόμια της Sephοra - Γκρεμίζεται ο μύθος του ιδανικού χώρου εργασίας
Το «Project Shift» που φέρνει τα πάνω-κάτω στους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης και τα οφέλη που είχαν μέχρι στιγμής
Πού πάνε κορυφαία στελέχη που εγκαταλείπουν την Goldman Sachs
Ο Ίζι Iνγκλαντερ κυνηγάει στελέχη από την τράπεζα της Wall Street, τη στιγμή που ο Ντέιβιντ Σόλομον αντιμετωπίζει νέα αναταραχή
Ποιος αποκάλεσε τεμπέληδες τους Ευρωπαίους;
Ο Νικολάι Τάνγκεν βρίσκει τις επενδύσεις στις ΗΠΑ πιο ελκυστικές λόγω των πιο αδύναμων κανονισμών και της μεγαλύτερης ανάληψης κινδύνων