
Ακόμη περισσότερα κρουαζιερόπλοια θα επισκεφθούν το 2024 την Θεσσαλονίκη σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την Προεδρία του Εκτελεστικού Προέδρου Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνου Λιάγκου, με την ενεργό συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε., Arie Koppelaar, και με τη συμμετοχή εκπροσώπων φορέων, συνεργατών και στελεχών της εταιρείας.
Στην συνεδρίαση ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνδεσιμότητα του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και στη διεύρυνση της παροχής υπηρεσιών συνδυασμένων μεταφορών, στην ανάγκη άμεσης αναβάθμισης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής υποδομής, στην αναπτυξιακή στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε. και στις συνέργειες με λιμένες διεθνούς σημασίας. Επιπλέον, επισημάνθηκε η αναπτυξιακή πορεία της Κρουαζιέρας, με 79 προγραμματισμένες αφίξεις για το 2024, ενώ το 2023 οι προγραμματισμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων ήταν 68.
ΟΛΘ: Επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για επέκταση του προβλήτα 6
Οι συνεδριάσεις του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης προσφέρουν τη δυνατότητα ενημέρωσης και γόνιμου διαλόγου μεταξύ των μελών της λιμενικής κοινότητας, γύρω από ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα προς τους χρήστες του, αναφέρει ο ΟΛΘ.
Η εφοδιαστική αλυσίδα
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν συνολικά 19 εκπρόσωποι από 18 φορείς, χρήστες και μέλη της ευρύτερης κοινότητας του λιμένα, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις πρόσφατες εξελίξεις σε σχέση με το επενδυτικό πλάνο της ΟΛΘ Α.Ε., τις επιχειρησιακές της μονάδες και πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη βιωσιμότητα.
Σχολιάζοντας τις εργασίες της συνεδρίασης, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, σημείωσε: «Με μία ακόμη συνεδρίαση επιβεβαιώθηκε η σπουδαιότητα του παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των χρηστών του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και της ΟΛΘ Α.Ε. Κοινός στόχος και προτεραιότητα της λιμενικής κοινότητας παραμένει η απρόσκοπτη ανάπτυξη και ενίσχυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας του Λιμένα της Θεσσαλονίκης. Στην κατεύθυνση αυτή, η συντονισμένη συνεργασία όλων των μελών της κοινότητάς του αποτελεί προϋπόθεση για την παροχή ενός εξελισσόμενου, αποδοτικού και αξιόπιστου δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, που αναβαθμίζει την εφοδιαστική αλυσίδα της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)