![Πώς να ξεχωρίσει η επιχείρησή σας στην Black Friday](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/bla-scaled.jpg)
Με την Black Friday να πλησιάζει, ο κόσμος του marketing βρίσκεται σε πυρετώδη ρυθμό, προετοιμάζοντας εντυπωσιακές καμπάνιες που θα κατακτήσουν την αγορά. Αυτή η μέρα αποτελεί όχι μόνο μια ευκαιρία για εκπληκτικές προσφορές αλλά και μια σημαντική δοκιμασία για τις στρατηγικές του Digital Marketing. Οι εταιρείες επενδύουν σε δημιουργικές τακτικές και καινοτόμες προσεγγίσεις, επιδιώκοντας να πάρουν την προσοχή και την πιστότητα των καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα αποζητούν την αύξηση των πωλήσεών τους.
Ειδικοί στον τομέα του Digital Marketing αναλύουν προσεκτικά την αγορά και τις τάσεις, αντιλαμβανόμενοι τη σημασία της Black Friday ως μιας απαράμιλλης ευκαιρίας να δείξουν τη δύναμη και την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών τους. Η επιλογή του σωστού target group και η δημιουργία προσφορών που είναι τόσο δελεαστικές όσο και ουσιαστικές, αποτελούν τα κλειδιά για την επιτυχία σε αυτήν την έντονα ανταγωνιστική περίοδο.
Παρά τις ευκαιρίες, η Black Friday παρουσιάζει και συγκεκριμένους κινδύνους. Η υπερβολική έμφαση σε μεγάλες εκπτώσεις, όπως εκπτώσεις -80%, μπορεί να έχει αρνητική επίδραση και να προκαλέσει ανασταλτικό παράγοντα στους καταναλωτές. Εναλλακτικές προσφορές, όπως πακέτα προϊόντων ή προσφορές 1+1, παρέχουν επιπλέον αξία και ενισχύουν την αίσθηση ευκαιρίας για τους καταναλωτές.
Η υπερβολική και μη στοχευμένη προώθηση μέσω newsletters και διαφημίσεων στα social media μπορεί να αποβεί επιζήμια, προκαλώντας κούραση και αντίδραση από το κοινό. Η στοχευμένη επικοινωνία και η δημιουργία ενδιαφέροντος μέσω πρωτότυπου περιεχομένου είναι πιο αποδοτικές πρακτικές, καθώς επικεντρώνονται στην ποιότητα και όχι μόνο στην ποσότητα των εκστρατειών.
Οι εταιρείες θα πρέπει επίσης να δώσουν έμφαση στην αξιοποίηση των δεδομένων που συλλέγονται κατά τη διάρκεια της Black Friday, χρησιμοποιώντας τα για να βελτιώσουν τις μελλοντικές τους καμπάνιες και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Η ανάλυση των συμπεριφορών αγοράς και η προσαρμογή των επόμενων ενεργειών είναι ουσιώδης για μια δυναμική παρουσία στην αγορά.
Η εργασία, ωστόσο, δεν τελειώνει με την Black Friday. Επερχόμενες εκδηλώσεις όπως η Cyber Monday και οι προσφορές των Χριστουγέννων ανοίγουν νέους δρόμους για προσφορές και πωλήσεις. Ένα ετήσιο πλάνο στρατηγικής και η συνεχής αξιολόγηση και αναπροσαρμογή των στρατηγικών του Digital Marketing είναι απαραίτητα για να διατηρηθεί η δυναμική και να επιτευχθεί η βιώσιμη ανάπτυξη.
Συνοψίζοντας, η Black Friday αποτελεί μία κρίσιμη στιγμή για τον κόσμο του marketing, όχι μόνο ως μια ευκαιρία για άμεση αύξηση των πωλήσεων, αλλά και ως ένα σημαντικό διάστημα για την καλλιέργεια μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες. Η σωστή χρήση των στρατηγικών του Digital Marketing, η εστίαση σε προσφορές που προσφέρουν πραγματική αξία, καθώς και η δημιουργία στοχευμένων και δημιουργικών καμπανιών, είναι κλειδί για την επιτυχία.
O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr .
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 19 χρόνια με επιτυχημένα Case Studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κίνα: οι δύο όψεις της ζήτησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/china-flags-600x498.jpg)
Κίνα: οι δύο όψεις της ζήτησης
Η Κίνα πρέπει να στραφεί σε ένα μοντέλο ανάπτυξης που να υποστηρίζει την ανάπτυξη του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών
![Μακροοικονομική διαχείριση και αναπτυξιακή εμπλοκή στην Ευρώπη, το έτος 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/ot_eu_economy1-600x352.png)
Μακροοικονομική διαχείριση και αναπτυξιακή εμπλοκή στην Ευρώπη, το έτος 2024
Δεν είναι υπερβολή να θεωρήσουμε ότι το 1992 καθορίστηκαν οι βασικές κατευθυντήριες γραμμές για τη διαχείριση της μακροοικονομικής πολιτικής των κρατών μελών της ΕΕ για τις επόμενες δεκαετίες
![Αντιφάσεις και αδιέξοδα των μνημονιακών μειώσεων των συντάξεων στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/ImgSrc-2-1-600x400.jpg)
Αντιφάσεις και αδιέξοδα των μνημονιακών μειώσεων των συντάξεων στην Ελλάδα
Η μείωση των συντάξεων, της συνταξιοδοτικής δαπάνης σωρευτικά την περίοδο 2010 -2022 ήταν 90 δις ευρώ ως απώλεια εισοδήματος των συνταξιούχων
![Τι σημαίνει η κίνηση Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/biden-e1706815158927-600x434.jpg)
Τι σημαίνει η κίνηση Μπάιντεν
Η αποχώρηση του Μπάιντεν και η επακόλουθη προώθηση της Κάμαλα Χάρις την αφήνουν σε καλή θέση για να πάρει το χρίσμα για την υποψηφιότητα
![Άδειες που δικαιούται ο εργαζόμενος γονέας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/vacation.work_-600x361.webp)
Άδειες που δικαιούται ο εργαζόμενος γονέας
Ο εργαζόμενος γονέας πρέπει να έχει συμπληρώσει ένα έτος συνεχόμενης ή με διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου στον ίδιο εργοδότη
![Πώς θα προσδιοριστεί το ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα των ατομικών επιχειρήσεων (Ε’ Μέρος)](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/forologia-2-600x400-1.jpg)
Πώς θα προσδιοριστεί το ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα των ατομικών επιχειρήσεων
Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις
![Κριτήρια ESG και Επιβίωση των Επιχειρήσεων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/ESG_CORRECT-1024x666-1-600x390.jpg)
Κριτήρια ESG και Επιβίωση των Επιχειρήσεων
Υπάρχει ένα χρόνιο έλλειμμα διδασκαλίας και επιμόρφωσης στα κριτήρια ESG και τη βιώσιμη ανάπτυξ
![Αναταράξεις στην πορεία μείωσης του πληθωρισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/ot_inflation_WORLD-600x352.png)
Αναταράξεις στην πορεία μείωσης του πληθωρισμού
Τα δημοσιονομικά ελλείμματα σε ΗΠΑ ή και στη Γαλλία, συνεχίζουν να προβληματίζουν όσον αφορά την περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού.
![Το νέο Ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο των Εκθέσεων Εταιρικής Βιωσιμότητας (Sustainability Reporting Directive, CSRD)](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/business-e1677578242434-600x330.jpg)
Το νέο Ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο των Εκθέσεων Εταιρικής Βιωσιμότητας (Sustainability Reporting Directive, CSRD)
Το ενδιαφέρον της ΕΕ για τον τομέα της βιωσιμότητας χρονολογείται από τις αρχές αυτού του 21ου αιώνα με την «Πράσινη Βίβλο»
![Ρύθμιση χρεών στο δημόσιο – Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/EFORIA-DORO-2048x1365-1-600x400.jpg)
Ρύθμιση χρεών στο δημόσιο – Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης
Πως υποβάλουμε την αίτηση ρύθμισης – Πληρωμή πρώτης δόσης – Δεύτερη ευκαιρία – Επιβαρύνσεις – Απώλεια της ρύθμισης και συνέπιες