Οι Χρυσές Αψίδες της McDonald’s είναι σε όλη την υφήλιο σήμα κατατεθέν της αμερικανικής κουλτούρας γρήγορου φαγητού, που όλοι γνωρίζουν και πολλοί αγαπούν. Τώρα, η εταιρεία πρόκειται να επεκταθεί σε νέο κλάδο του fast-food. Η McDonald’s ανοίγει μια νέα αλυσίδα και όλοι ανυπομονούν να μάθουν τι ακριβώς σχεδιάζει.
Οι λίγες πληροφορίες που γνωρίζουμε γι’ αυτό κοινοποιήθηκαν στο TikTok μέσω του δημιουργού περιεχομένου @snackolator.
@snackolator I have no idea what CosMc’s will serve, but I’m very excited to find out what McDonald’s has up their sleeve for this new concept. Are you excited for this new chain? What are you hoping they have? #mcdonalds #mcdonaldslife #mcds #cosmc #cosmcs #fastfood #mccafe #fastfoodlife #macdonalds #newfastfood
Στο βίντεο, ο influencer λέει ότι η νέα αλυσίδα θα ονομαστεί CosMc’s και παραδέχεται στη λεζάντα του βίντεο ότι δεν έχει ιδέα τι θα σερβίρουν επειδή ήταν μυστικοπαθείς σχετικά με αυτό. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουμε ότι τα McDonald’s είναι ο βασιλιάς του fast-food και του μάρκετινγκ, επομένως θα πρέπει να περιμένουμε εκπλήξεις.
Αυτό που ξέρει ο snackolator είναι ότι τα κτίρια μοιάζουν με McDonald’s, αλλά είναι μπλε, όχι κόκκινα. Ένα από τα νέα εστιατόρια κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στο Ιλινόις, λέει, ακριβώς δίπλα σε ένα υπάρχον McDonald’s και τα δύο κτίρια μοιάζουν μεταξύ τους.
Το εξωτερικό αυτού του κτιρίου έδειχνε τέσσερις γραμμές οδήγησης, οπότε η έμφαση φαίνεται να δίνεται στην παραγγελία φαγητού και όχι στο φαγητό σε εσωτερικούς χώρους. Αυτό είναι ένα σχέδιο μικρού σχήματος, σύμφωνα με την ανακοίνωση από τα McDonald’s, αλλά κανείς δεν φαίνεται να ξέρει πραγματικά τι σημαίνει αυτό.
Το εστιατόριο πήρε το όνομά του από μια μασκότ των McDonald’s που είχε χαθεί εδώ και καιρό, με το όνομα COSMc, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε διαφημίσεις τη δεκαετία του 1980 ή της δεκαετίας του 1990. Ωστόσο, ο Snackolator δεν είναι σίγουρος πώς αυτή η μασκότ συνδέεται με το εστιατόριο.
«Το CosMc’s είναι μια ιδέα μικρής μορφής με όλο το DNA των McDonald’s, αλλά με τη δική της μοναδική προσωπικότητα», δήλωσε ο CEO της McDonald’s, Κρις Κεμπεζίνσκι, στο CNBC.
Η εταιρεία θα δοκιμάσει την CosMc σε μια χούφτα τοποθεσίες σε «περιορισμένη γεωγραφία» στις αρχές του 2024. Η McDonald’s είπε ότι θα μοιραστεί περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά τα σχέδια την ημέρα των επενδυτών της τον Δεκέμβριο.
Το όνομα για τη νέα μάρκα προέρχεται από την CosMc, μια μασκότ των McDonald’s που εμφανίστηκε σε διαφημίσεις στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Ο CosMc είναι ένας εξωγήινος από το διάστημα που λαχταρά φαγητό McDonald’s.
Λέει ότι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτός είναι ο τρόπος του γίγαντα του φαστ φουντ να ανταγωνίζεται μια άλλη δημοφιλή αλυσίδα – τα Starbucks. Αυτό σημαίνει ότι θα επικεντρωθούν στα είδη MCafe, όπως ο καφές και οι επιλογές αρτοποιίας. Ανέφερε ότι αυτό θα είχε πολύ νόημα, δεδομένου ότι αυτό που γνωρίζουμε κατασκευάζεται ακριβώς δίπλα σε ένα υπάρχον McDonald’s.
Μια άλλη σκέψη είναι ότι η CosMc’s μπορεί να φέρει προϊόντα που πωλούνται σε άλλες χώρες, αλλά όχι στην Αμερική, και αυτό είναι σίγουρα κάτι που θα θέλαμε να δούμε!
Latest News
Κίνα: Θα μειώσει επιτόκια και τα υποχρεωτικά αποθεματικά
Η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει την ένταση της νομισματικής και πιστωτικής προσφοράς
Η Ινδία πρωτοπορεί στον χώρο των ψηφιακών νομισμάτων κεντρικής τράπεζας
H Ινδία διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό χρηστών κρυπτογράφησης παγκοσμίως
Τέλος εποχής για τη «βασίλισσα» των draft Bud Light - Από ποια μπίρα έχασε τα σκήπτρα
H Nο1 βαρελίσια μπίρα στις ΗΠΑ είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στην τρίτη θέση και στα καταστήματα τροφίμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού
Τι αναμένουν οι επενδυτές την εβδομάδα που έρχεται
Οι συνεδριάσει των κεντρικών τραπεζών και ο δρόμος προς την κάλπη στη Γερμανία
Η Porsche holding προειδοποιεί για μείωση της συμμετοχής της VW έως και 20 δισ. ευρώ
Η VW ετοιμάζεται να εισέλθει στον πέμπτο γύρο διαπραγματεύσεων με το συνδικάτο IG Metall τη Δευτέρα
Ζάκερμπεργκ: Πούλησε μετοχές αξία 2,2 δισ. δολαρίων
Ο Ζάκερμπεργκ πούλησε περίπου 4,6 εκατ. μετοχών
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
H Moody's υποβάθμισε το αξιόχρεο της Γαλλίας
Οι εξελίξεις στη Γαλλία επηρέασαν την αξιολόγηση της Moody's για το αξιόχρεο της χώρας
Γιατί η Blackstone στρέφεται στο Τόκιο - Στα σκαριά νέες επενδύσεις
Η Blackstone, η κορυφαία εταιρεία εναλλακτικών επενδύσεων στον κόσμο, ανακοίνωσε πως έχει συνάψει οριστικές συμφωνίες για την εξαγορά του Tokyo Garden Terrace Kioicho
Ο πόλεμος των Μέρντοχ - Δεν έχουν τέλος οι διαμάχες για το μέλλον της αυτοκρατορίας
Μια δικαστική απόφαση που απέρριψε μια προσπάθεια αναθεώρησης του οικογενειακού καταπιστεύματος, αφήνει τον Ρούπερτ Μέρντοχ και τα παιδιά του σε πόλεμο