Η Meta Platforms αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους κανόνες της για τις πολιτικές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της εντολής οι διαφημιστές να αποκαλύπτουν τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης όταν αλλάζουν εικόνες και βίντεο σε πολιτικές διαφημίσεις.
Ο Νικ Κλεγκ, Βρετανός πρώην πολιτικός και νυν πρόεδρος παγκόσμιων υποθέσεων της Meta, εξήγησε νέους κανονισμούς για τις διαφημίσεις σε μια ανάρτηση ιστολογίου, χαρακτηρίζοντάς τις ως «σε γενικές γραμμές συνεπείς» σχετικά με το πώς ο γίγαντας των social media έχει χειριστεί τους κανόνες διαφήμισης κατά τη διάρκεια προηγούμενων εκλογικών αναμετρήσεων.
Αλλαγές στην ομάδα ασφαλείας τεχνητής νοημοσύνης της Meta Platforms
Αυτό που είναι διαφορετικό για την επερχόμενη προεκλογική περίοδο, ωστόσο, είναι η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης από τους διαφημιστές για τη δημιουργία εικόνων και κειμένου. Επεκτείνοντας μια προηγούμενη ανακοίνωση της Meta στις αρχές Νοεμβρίου, ο Κλεγκ είπε ότι από το επόμενο έτος, η Meta θα απαιτήσει από τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν έχουν χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη ή σχετικές τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας «για να δημιουργήσουν ή να τροποποιήσουν μια διαφήμιση πολιτικού ή κοινωνικού ζητήματος σε ορισμένες περιπτώσεις».
«Αυτό ισχύει εάν η διαφήμιση περιέχει μια φωτορεαλιστική εικόνα ή βίντεο ή ρεαλιστικό ήχο, που δημιουργήθηκε ή τροποποιήθηκε ψηφιακά για να απεικονίσει ένα πραγματικό άτομο να λέει ή να κάνει κάτι που δεν είπε ή δεν έκανε», έγραψε ο Κλεγκ. «Ισχύει επίσης εάν μια διαφήμιση απεικονίζει ένα άτομο με ρεαλιστική εμφάνιση που δεν υπάρχει ή ένα ρεαλιστικό γεγονός που δεν συνέβη, αλλάζει υλικό από ένα πραγματικό γεγονός ή απεικονίζει ένα ρεαλιστικό γεγονός που φέρεται να συνέβη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια εικόνα, βίντεο ή ηχογράφηση της εκδήλωσης».
Κατά το πρόσφατο παρελθόν η Meta είχε δεχθεί… σφυροκόπημα από επικριτές, κυρίως κατά τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, επειδή απέτυχε να ελέγξει και να μειώσει τη διάδοση παραπληροφόρησης στο πακέτο των εφαρμογών της, συμπεριλαμβανομένων των Facebook και Instagram.
Το 2019, η Meta Platforms επέτρεψε να παραμείνει στον ιστότοπο ένα ψηφιακά τροποποιημένο βίντεο της Νάνσυ Πελόζι, πρώην προέδρου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, το οποίο έμοιαζε σαν να μπερδεύει τα λόγια της από μέθη, ωστόσο αυτό το βίντεο δεν ήταν διαφήμιση, αναφέρει χαρακτηριστικά το CNBC.
Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης ως ένας τρόπος που επιβαρύνει τη δημιουργία παραπλανητικών διαφημίσεων είναι ένα νέο σοβαρό ζήτημα για την εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, από την οποία απολύθηκαν μεγάλα τμήματα της ομάδας ασφάλειας περιεχομένου στο πλαίσιο των προσπαθειών μείωσης του κόστους φέτος.
Τέλος, η Meta θα μπλοκάρει επίσης νέες διαφημίσεις για πολιτικά, εκλογικά και κοινωνικά θέματα κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας των εκλογών στις ΗΠΑ, κάτι που ο Κλεγκ είπε ότι είναι συνεπές με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτοί οι περιορισμοί θα αρθούν την επομένη της διεξαγωγής των εκλογών.
Latest News
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους
Τα ρομποταξί της Tesla θα κινούνται με ανθρώπινο τηλεχειρισμό
Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την υπηρεσία ρομποταξί με έναν εταιρικό στόλο που υποστηρίζεται από εξ αποστάσεως τηλεχειρισμό